De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

Wow super fijn, geeft altijd gerust gevoel he, voel je de baby al wel???

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    *schaamt zich kapot* :$

Wat fijn meissie!!! Altijd weer een geruststelling!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Iemand iets van Rasp vernomen...?
    Begin een beetje bezorgt te worden. Ze had gisteren geen echo, maar intake, maar zou toch wel willen weten of ze al bevestiging heeft gekregen...!
    Raaaaaaaspje....waar ben je!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Gisteren niet geweest, mam was jarig en we gingen uiteten. Vanmorgen niet verder dan 5 meter van de wc afgekund... Oei, enorme krampen, maar er kan bijna niks door:$ Obstipatie?? Cyste in de weg?? Geeeen idee!! Ik dacht effe een miskraam te krijgen, maar geen bleod en ook misselijk dus... Gister een kindje op de bso gehad die moest spugen dus....:(

Mooie jurken en inrichting gezien...
    Meis: Heel veel sterkte, is niet niks he meid. Knuffeel ML maar goed!

Rasp meissie. alles in orde??

Mliefje: Fijn dat je t hartje hebt gehoord, heeeerlijk!

Knuffels!!!! ik ga in bad!

5. Funnyfant

Bedenk me net iets.. Volgens mij kreeg Rasp pas laat een echo.. Met de 12 wk geloof ik pas. Dus zou ze alleen intake hebben gehad gisteren??

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Goed lezen, Finn!

7. Funnyfant

sorry:):) ben niet fit

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madelief, wat fijn dat je je beebs mooie hartje hebt gehoord!!!

@Rasp, lieverd waar ben je? Hoop dat alles goed gaat met je!

@Vlek, wauw zag jouw jurk voorbij komen ga zowat kwijlen whahahaa echt heel mooi meid!!!

@All, sorry mijn drukke fase zal voorlopig niet voorbij zijn :( ik probeer wel zo nu en dan even te zwaaien, uit het oog is niet uit het hart bij mij dus ik kom zeker weer snel gezellig bijkletsen, maar ja eerst een heeeeeeeel hoop dingen in huis te doen pfffff geen zin maar het moet! Liefs aan jullie allemaal!!!

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    LM hihi, ook af en toe op bokt idd, jij ook ?

FF gaat het al iets beter met je ?

jadore, als je maar wel af en toe zwaait hoor, weten we tenminste dat je in orde bent ;). is ML ook weer te harden?

meis, voelt ML zich vandaag ook nog goed, vaak een dag later krijg je overal last van,

wolfje, ook alles goed met jou ??

quint, had je je ei al gevonden of zat je er tegenaan? weet het niet meer :)

Mlief, fijn dat de echo zo goed is verlopen, hartje horen is altijd een geruststelling :D

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Ik had ook begrepen dat rasp het erg druk had! Dus misschien komt het daardoor dat ze nog niks heeft laten horen!

Finn@ vervelend van die krampen, hebt ik ook wel eens door de obsipatie!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek, ja ben ik ook aangemeld :D

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

ben er ffetjes...

mega stijve nek, niet normaal...
    zo broodje eten en dan ff de stad in:)

Liefs mij

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Oh heb toch een leuke verassing voor sem, moet alleen erg lang wachten... 5juni pas...

hij is helemaal gek op thomas de trein en dan is het op het spoorwegmuseum in utrecht thomas weekend:):)

Zooo leuk lijkt me dat met sem!!!

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Vlek, ja indd dat was ik ook van plan af en toe zwaaien :D zoals ik nu doe hihi. Ml is wel wat minder, maar ik blijf me afvragen wie er nou eigenlijk echt zwanger is ;)

@Wolfje, balen van je nek dat is echt vervelend dan pas merk je hoeveel je je nek gebruikt ;) hopelijk gaat t snel over!

@ALL, wie geinteresseerd is....ik heb wat prives in ons gastenboek gezet wat ik hier niet kwijt kan ;)

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wolfje, leuk!!

Jadore, ik ga ff kijken.

Zo ik heb net de adressenlijst voor de geboortekaartjes aangepast. Kom nu, met jullie erbij, op 57 kaartjes.
    Bestel er gewoon 75 heb ik zeker genoeg :D

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ all thanks meiden

@ LM We gaan in naar het dorpje Enter, klompendorpje. ENschede is de dichtstbijzijnde grote stad. Heb er al zo'n zin in!

@ verjaardag Zondag ben ik jarig...zit ik er nog helemaal niet in, nog niks van me zus gehoord nl. En met bepaalde personen in de familie is het niks aan om je verjaardag te vieren. Dus vier het lekker volgende week zaterdag overdag. Geen avond of mee eters, want je loopt enkel de hele tijd en dan kan je niet eens genieten. Enkel ff een bakkie, meer niet. Maaikes verjaardag is al deels verpest toen vanwege me s.zus die echt stome dingen kan zeggen en de visite helemaal opeist. Herkennen jullie dat?
    ze zei bv. dat me man stomme ogen had, net als dr zelf en ze vond het altijd zooo erg dat ze zulke ogen had. Ik ging er een paar keer tegen in (MLs ogen zijn voor mij juist zeer geliefd), maar ze bleef doorgaan. Ik schaamde me echt voor de visite. En toen Maaike kaarsje ging uitblazen, ging Maaike huilen, zei ze: oh, das echt een 'mijn achternaam' trek hoor! Sorry dat ik het zeg, maar zoiets komt niet bij ons vandaan. En dat stukje staat dus ook op de video..Ik kan niet tegen haar op, ze is echt een type die alles eruit flapt en vaak niet in posi zin en altijd je visite opeist.
    Sorry...baal er echt van dat ik door zulke personen geen zin meer heb in verjaardag vieren.

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jadore bericht gelezen en ga vanmiddag es ff shoppen;)

@LM al vroeg de lijst klaar voor de geboortekaartjes! Ik moet er nog aan beginnen!:D

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oke, ligt hier inderdaad ook niet zo ver vandaan :D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madelief, irritant zulke mensen! Ik heb ook zulke personen in mijn omgeven, soms niet leuk :D

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ LM vertel, is het een beetje mooie omgeving daar? ML dacht van wel. Ach, zolang we maar lekker uitrusten! Maar we wilen veel wandelen/fietsen!

Deel Deze Pagina