oh vreselijk is dit, als ik me cola op heb ga ik maar naar me bed ff lezen ofzo... en dan komen de duivels vast wel door pff
Neeeee Wolf, die komen niet!!! Duim duim duim... oooh ik hoop het zo! Morgen testen!!! niet pas dinsdag! Ik kan niet meer Grapje he meid... Zelf weten hoor!! Maar het is ook zo spannend!!!!
Ga maar lekker wat jezelf doen wolfje. Als de duivels toch moeten gaan komen, komen ze toch wel.. We hopen natuurlijk van niet.
En hierbij een overzicht van mij naaiwerk vandaag. De stofjes heeft mn vriendin zelf gekozen... En niet op de kreukels letten ik had echt geen zin om ze NOG een keer te strijken hahahaha
Oke truste!!! Ben nog heel erg aan t twijfelen, of ik morgen moet gaan werken. Ik ben echt nog niet fit en ik sta te trillen op mn benen na het naaien vandaag. En dat is met heel veel rust tussendoor en zittend.... Morgen bloed prikken denk ik!
Goedemorgen meiden! Ik zwaai alleen even *schaam*. Moet zo notuleren bij een vergadering, dan uitwerken en om 12 uur weer weg om de hele middag op een andere plek te zitten. Zal af en toe nog wel even binnen springen hier
Wolfje zit op 16 dpo (normaal 12,13,14 volgns mij) 3n nog geen ongi Nemo heeft haar ei gevonden Quint heeft een heel mooi kaartje Oei en verder ben ik ook alles vergeten Fijn dat je dagje zo geslaagd was!! En Antwerpen... Dat is wel iets om naar uit te kijken I LOVE Antwerpen!! Meissie toch... Wat een vervelende situatie. Gelukkig heb je wat meer rust aan je koppie! Jammer dat je er wat voor moet inleveren, maar wij wachten op je! Knuffel! en straks geniet je van je prachtige nieuwe huisje!!!!!
Wauw! Allemaal goed nieuws dus! Wolfje Wanneer wil je gaan testen? Mogen wij erbij zijn? Nemo Hoera voor je ei! Nu in de spannende wachtweken Quint Ook je ei gevonden dus? Op welke CD zit je nu? Kom ik gezellig bij jullie op het mooie bankje zitten! Het is heerlijk weer, dus lekker in het zonnetje. bakje thee erbij, lekker koekje en genieten maar van de laatste ronde op de bank
@ Finn: heb maar 1 woord: WAUW! (zullen we samen een winkeltje beginnen haha) Echt heeeeeeel erg mooi wat je hebt gemaakt ook die hartjes hangers. Oh soms baal ik zo dat ik niet weet wat we krijgen he....ik wil zooooo graag alles in kannen en kruiken hebben en crea dingetjes voor de baby maken. Naja, even geduld en na de bevalling zal ik toch ook wel ooit weer wat vrije tijd krijgen?? (please... iemand... zeg: ja!!) @ Giraf: oh, leuke dag zeg !! Heerlijk toch met alle kids erbij, lijtk me reuze leuk, maar meestal is het een hele organisatie om zoiets voor elkaar te krijgen, dus dat moet je lekker aan anderen overlaten. En wat je alternatieve onderkomen betreft....tja meid, ik denk ondanks de privacy dat het een heeeeel goede beslissing is van je! Petje af dat je de keuze hebt gemaakt. Ik zie er bij ons t.z.t. ook wel tegenop, het enige voordeel is dat we met zijn 4-en gewoon op onze eigen plek kunnen slapen en douchen. Alleen eten en leven/spelen zal t.z.t. wel lastig worden als onder alles open ligt. En dat met een baby van een paar maanden (of pak 'm beet 8 mnd oud als het voorjaar wordt...) maar ja, je krijgt er zoveel ruimte voor terug dat je even door de zure appel heen moet bijten. Sterkte en we zullen je best soms missen maar weten dan dat je in goede handen bent. Zo ik ga me klaarmaken, heb zo VK controle! xxx
Lekker meegaan dan, naar Antwerpen! Gezellige meiden mogen ALTIJD met ons mee! Situatie is inderdaad niet super fijn, zeker nu niet Vorige zwangerschap ook 9 maanden in verbouwing gezeten, maar het komt goed! ML heeft beloofd dat het eind Juni klaar is, zodat we nog een 2 maanden de tijd hebben om alles af te maken, zodat we de kraamweek in een mooi en vooral AF huis van een lieve baby en zusje mogen gaan genieten
Jaaaaa Merel!! En dat noemen we de Merelfant hahahaha! Leuk een winkeltje Nog een kwartiertje je zult wel al weg zijn hahaha! Lekker treintje luisteren! Giraf: Knuffel ik doe het je niet na hoor!