Whahahaha nee 150 km dat is geen optie!! Die smile lekker laten zitten, het zonnetje schijnt dus je hebt de zomer in je bol Kun je het zo lang verzwijgen voor ML?? Knap hoor!!!!!
ja hihi maar mage moeilijk... met sem wist me ma het ook gelijk, al eerder voordat ik teste... ze zit me nu ook telkens zo aan te kijken van oh nog even mondje dicht... had trouwens positief bericht van allwoman. ze had voor mij april gependeld zegt ze kon ook niet anders, want je pendel en naam bleven hangen haha ben weg hoor meiden hopelijk tot vanmiddag en vanavond ben ik er niet, want kijk altijd series op bed... hehe
!!! Verhuurd !!! Het is haar gelukt ze heeft haar keuze gemaakt. Tussen alle gegadigden zag ze de ware Mijn ei heeft een gezonde, sterke, lieve en knappe zwemmer aan de haak geslagen! Ze laten er geen gras over groeien, ze zijn inmiddels gaan samenwonen *** Mijn moederhuis is vanaf heden verhuurd tot 25 december 2011 aan een gezonde, leuke en sterke 2-eenheid !!! Het contract is getekend, het inrichten is begonnen en het moederhuis is bewoond tot uiterlijk 08 januari 2012 (42 weken) . Jullie begrijpen ik ben opnieuw ZWANGER
Wahahaaaaaaa ben ik even weg: WOLFJE ZWANGER!!! HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Oh meid wat fijn!!!! IK zei toch: jullie foto straalt zoveel liefde uit daar MOET wel een 2e kindje uit voorkomen!! GEWELDIG!! En die smile....lekker laten zitten! Het is je ZO gegunt he!! Zijn we nog een hele tijd samen zwanger ook, ondanks dat je dat niet meer verwachte....zucht wat fijn! Ben echt blij voor jou je man en lieve Sem! Oh oh, wat zal je ML vanavond opkijken!!!!! Wel even zijn reactie komen vertellen he!!! @ Finn: leuke naam voor onze winkel @ Quint: nu jij, heb er een heel goed gevoel over! Ga zo nog even je kaartje bekijken! @ Meis: wat leuk samen zwanger! Leuk als er weinig tussen de kindjes in de familie zit. @all: controle was goed. J heeft weer 'geholpen' met baby luisteren. Tggg Tgg Tggg... verder heb ik een erg lage bloeddruk 98/52.....gelukkig nog geen last van maar vond hem welk erg laag!? Ik ga lekker buiten zitten en nagenieten van het geweldige nieuws van Wolfje!!
ooooh vergeet ik bijna te zeggen: WAT GOED DAT ALLES GOED WAS!!!!!!!!!! Alleen die bloeddruk.. Rustig aan!!
Merel Fijn dat alles weer goed was bij de VK Bloedruk weet ik nooit wat te hoog of te laag is Mooie avater trouwens! Zijn jullie dat?
Finn, wakker worden! @ Giraf: té laag is hij nooit té hoog kan wel. Maar heb telkens 100/60 gehad en deze is mijn record. Voel me verder prima, alleen 0 conditie.... En inderdaad Avatar zijn J en ik. In mijn album heb ik nog een paar mooie gezet, gisteren in bed gemaakt.
@merel, oh fijn dat je controle goed was @lm dag dag @ff, wel met beide benen op de grond blijven he @quint, sluit me bij giraf aan, wij kunnen goed onze mond dicht houden hihi