Giraf, heb nog net je verhaal gelezen. Veel sterkte/succes komende dagen. Ben heel erg benieuwd naar de foto's! En Antwerpen is super leuk! Lief dat jullie het niet gaan doorvertellen aan ML, hahahahaha. Toch wacht ik nog een paar dagen. Ben zo bang voor een teleurstelling mede omdat ik zo goed gevoel over heb. Ga zo met zoonlief naar de kapper en dan boodschappen doen en genieten van het mooie weer!
Vlek: jij volgt snel hoor meid! Zeker weten!! @ all: oh oh....er wordt hier geklust boven op zolder....wordt er nu al chagrijnig van....why?: Stiefschoonvader en vader moeten het klusje samen klaren. Ssv: heeft átijd gelijk, no matter what. Goeie klusser en werkt graag op schema V: heeft ook altijd gelijk en is communicatief heel zwak.....valt niet mee te discusieëren en kan niet plannen of afspraken maken. Als ik iets zeg kijkt hij me 9 van de 10 keer aan alsof hij wil zeggen: doe normaal, stel je niet aan. Dus....gelukkig kan ik lekker terugschelden tegen mijn eigen vader, maar ik zit hier nu echt met de billen samengeknepen af te wachten of dit goed gaat komen de komende weken
Oei Merel, niet knijpen met de billen, dat is slecht voor je bekken! Vlekkie: Voor jou ook snel roze meissie!! Ik ga an die arbeit!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Wolfje!!! Ik word helemaal gek hier!!!! Dit is fantastisch!!! Van harte gefeliciteerd en ben zo blij voor je dat je eindelijk weer aan dit mooie avontuur mag beginnen. Ik heb er kippevel van over mijn hele lijf! Wauw!!
JEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ SUPER!!! GEFELICITEERD WOLFJE! Ik moest gewoon even snel inloggen om te checken! Ik ben zó blij voor je! De kids in de klas denken vast dat ik gek ben nu.
oja heb ik weer; congierge weet het ik kom binnen.. hij loopt naar me toe; gefeliciteerd... ik zo van huh; zeg me pa is morgen pas jarig hoor nee maar jij bent zwanger... tja en me gezicht verraade het toen dus al... gelukkig houd hij het voor zich, mag ik hopen!
kom er zojuist achter dat sbroer jarig is dus vanavond weg... laat jullie morgnevroeg reactie manlief weten
Maar hoe erg het ook is, als het gebeurt, dan gebeurt het.. Daar hoef je je dan nu nog niet druk om te maken!! GENIETEN!!! Zou het zelf ook doodeng vinden
@Wolfje, zo dat zijn lekker veel echo's! En op de eerste hoef je dus niet erg lang te wachten. Zweef lekker verder op je roze wolkje meid!!
wolfje anders gewoon nu al bellen naar de VK en zeggen dat je ontzettend nerveus bent, aangezien zwanger worden best lang geduurd heeft bij je. Misschien mag je dan al eerder komen voor een echo?
giraf; tja geen idee, haha kan het morgen altijd eens proberen rasp; eerste echo half mei zou dat zijn hihi
Ik heb met precies 4 weken zwangerschap al naar de VK gebeld Weet je al hoe je het tegen ML gaat vertellen?