Bekijk bijlage 145450 Maar dan moet je deze ook nemen!!! Die past mooi bij het caranavals pakje van I
Wat is hier nou aan de hand??!!! Zitten jullie gewoon stevig aan de jointjes ofzo??? @FF, spannend de echo!! En leuk!!! Ben weer heel benieuwd! @Wolfje, ach wat lief van die grote kleine broer Sem. Fijn dat je ouders zo blij waren! @Jadore, hopelijk is je meisje gauw weer helemaal beter, niks aan als je kind ziek is, sterkte! @Meis, jij ook een echo vandaag, veel plezier!!
GOEDEEEMORGEN Whahahahahahahhaha wat een lolbroeken en grapjassen hier...word helemaal vrolijk van jullie ! @Maible, hahahahhaa jij doet natuurlijk aan Vogelrijden of Vogelvliegen hahaha. Al een beetje aan het idee gewend een meisje? Hoe zijn de reacties in RL? @Giraf/Finn...maar dan moet je eigenlijk wel BlonT schrijven whahahahahaha ennuhhh Finn jaaa gooi het daar maar op joh whahahahahha een paard en een vogel ja echt die lijken enorm veel op elkaar hahahahahha geweldig! @Finn, ohhhh dat meen je niet hahahahahahha K*t voor schoenen whoehhoooeeeeehhhahahahahahaha daar ben je klaar mee...lekker veel gaan oefenen @Rasp whahahahahahahhahaha ja echt he..tis wel aanstekelijk hoor dus pas op! Hahahaha @All, zoooo hier een enorme rot nacht gehad..ben helemaal brak Chloe moest zo hoesten en alleen maar huilen...zo zielig, vandaag maar snel iets halen tegen het hoesten en misschien ook wel keelpijn...maar dat idee heb ik wel minder..misschien wel tijdens het hoesten 's nachts, maar ze geeft nu vaak al aan als ze ergens pijn heeft ...dan zegt ze auw en wijst ze naar de plek...bv als ze gevallen is haar handjes en dan moet ik een kusje geven ...maar vandaar dat ik denk dat ze geen keelpijn gewoon heeft...uhm blijft lastig!
@Jadore, he bah wat vervelend, ik zou inderdaad iets gaan halen als ik jou was. De arme schat en arme mama!
Ja, volgens mij wel! J'adore, veel beterschap voor jullie meisje! Arme jullie, ik hoop dat het heel gauw beter gaat. Finn, spannend! En veel plezier!
Quint, wat is jouw temp stabiel zeg, jeetje, dat had ik echt niet! Heb je al voor jezelf besloten wanneer je een echte test gaat doen? Of wacht je daar sowieso tot je NOD mee?
Rasp, ja saai, hé maar het hoeft niets te betekenen. Ik wil denk ik op zn vroegst 10 dpo gaan testen maar dan is ML thuis en die heeft het verboden Lastig, hahahaha.