De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Die was roze toch???? :D:D:D:D Leuk voor een kereltje ;)

2. giraf

giraf Niet meer actief

Hoera voor de mooie echo foto van mini-finnefant!!!!

De VK had gelijk! Het is inderdaad een mooi kind :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, wauw wat een super mooie echo foto!!! Inderdaad een heel knap kind hoor!! Fijn dat je blijft staan qua weken/dagen en lekker verder genieten!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, oh mooie beebie hoor, leuk hoor, even lekker kunnen genieten van de kleine??

@giraf, oh wij weten al sinds week 16 wat het word, maar niemand weet het behalve wij dan he.

@jadore, ja die Daro heb ik hier ook gebruikt voor meisje, maar is gewoon op thijm basis en smeert dus alles, en je mag het zelf ook gebruiken want is vanaf 0 mnd.
    en ja als ze geen koorst heeft?? is moeilijk hoor bij die kleintjes

@quint, dank je komt helemaal goed met die echo, maar jij heb een mooi tempkaartje lees ik?? zou maar eens testen wie weet.... oh dat je zo geduldig bent. komt wel goed.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hoe weet je dat???????? :p

Mooie echo en een knap kind inderdaad!!! Lijkt sprekend op je :D

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff, denk je al te weten wat het word??
    (ik gok een jongen, zegt mijn gevoel) of wil je het helemaal niet weten??

7. Funnyfant

Dat had Jadore een keertje gezegd dacht ik... :D Of was dat de wandelwagen ;)

Thanks!!! Het is iig een gezond kindje tot zover!! En dat is het belangrijkste :D:D:D
    Het ruggetje zag er nu al goed uit en het maagje en blaasje waren al gevuld.. Dat is ook al goed nieuws :)

8. Funnyfant

Ik heb geen idee, maar neig naar een meisje. Dus zal het een jongen worden, want dat had ik bij Finn ook. Maar ik wacht tot de geboorte :) Bij mezelf kan ik het niet aanvoelen hahaha!! Maar ik ga NUB-en en dat is alles ;)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Dus als het goed is wordt dat vandaag weer gezien :p
    Leuk hoor zo samen een geheimpje hebben! :)

10. giraf

giraf Niet meer actief

Finn MOET inderdaad wachten tot de geboorte om het geslacht te weten :D

11. Funnyfant

En WIL dat nu ook :D:D:D

12. Funnyfant

Even mn zoon en nichtje aandacht geven. Ben zo terug als meneer in bed ligt ;)

En schoen / k#t verhaal. SchoenTJE en Koet... is in de richting toch:D:D:D:D

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja is wel leuk maar soms ook wel moeilijk hoor:D:D:D
    maar goed het is wel leuk te weten wat het word

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FINNNYYYYYY wat een mooie beeb :D:D:D:D ahhhh lieve Sies :D
    Ik heb al gereageerd in het Nub topic, maar ik kan heel slecht een nub zien op je foto's daarom kan ik geen nub voor je doen :( sorry lieverd! Met deze neig ik weer meer naar een meisje...maar de andere een jongen...kortom er zit voor mijn ogen geen duidelijke nubfoto bij helaas :( nouuuuuuu echt niet leuk! Normaal komt de nub 9 vd 10x op die manier te voorschijn! Maar jouw foto's zijn niet heel helder :( heb je er niet nog meer? Of heeft de echoscopiste zelf nog de nub aangewezen? Je kan Iris en Meidenhuis pben zij zijn echte experts ;) Maar wat fijn dat alles goed is lieverd!!! Yeaahhhh dat is het aller belangrijkste :D

met even bijlezen ;)...is zp bij jullie ook zo langzaam ineens?

15. Funnyfant

Aaaah nee geeft niet Jadore... Ik vond het wel grappig, maar het hoeft niet van mij ;) Het is een gezond kindje en daar gaat het om!! :D:D:D

16. Funnyfant

oooh ja (bijna vergeten:))

Ik heb dus wel echt de beeb al gevoeld. Hij trapte op de echo en ik voelde een plopje zoals ik deze 2 weken al eerder voelde!!! (dus Rasp: het kan echt)
    Finn zei steeds: Teti teti (baby baby), zoooo lief!!!

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Haihai, weer even snel een zwaaizwaai vanaf mn werk..
    Wat is die NUB nou precies?? Help..
    Wel gezellig om dit even te lezen in mn pauze, alleen niet echt tijd om te reageren (probeer in 25 minuten boterham naar binnen te proppen)
    Temp gaat weer iets omhoog. Snap er de ballen nog steeds niet van, doe maar wat. Maar ja, we klussen gewoon door ;)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Hahahaha Quint, het klopt wat Finny zegt :D het is een Roze heeeel mooi en ik vind het echt niet erg als hij homo wordt echt niet, maar ga mijn arme ventje echt niet in een roze maxicosi en buggy stoppen :p whahahahahahaha, maar ik heb een mooie licht sand/beige Stokke kinderwagen gekocht en nu dan dezelfde kleur maxicosi :D dus ben helemaal blij!

Jaaaaaaaaaaa testen Quint ...waarom niet straks :)? Sorry ik ben veel te nieuwsgierig :)

Daarom Finny, dat is veruit het aller aller aller belangrijkste en wat het ook is het is jouw kind en die zijn gewoon stiekem het aller liefste, mooiste, schattigste, meest geweldige fantastische kind dat er is en ooit zal komen :D of het nou een doosje of een piemeltje heeft ;):D maar blijft stiekem wel leuk om te weten :p hahahaha

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    meiden ik ben er vanaaf denk weer, moet de deur uit voor eea dus lees dan weer even bij ;)

@Nemo, Nub is het geslachtsdeel dat tot 12 weken hetzelfde is bij zowel jongens als meisjes, vanaf 12.0 wkn gaat de nub (lijkt op een piemeltje, maar is een uitsteekseltje) een vaste stand aannemen, va 30 graden is een jongensnub en daaronder dus plat is een meisje...een jongensnub groeit uit tot penis en een meisjesnub groeit naar beneden en wordt de clitoris ;)

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hé verdorie Finn heeft WEER gelijk!!!! :p:p:p

Ik moet nu iets opbiechten. Onze kinderwagen is wel donkerroze/bruin, hihihihihi. Is dat erg?

J’adore, als je geluk hebt, doe ik vanavond een ovu test ;)

Deel Deze Pagina