hoi dames net terug van de Echo, en alles is goed, en ziet er goed uit. dus heel blij. ga nu lekker in de tuin zitten.
oh en echt zwanger; bij bakker bart de bestelling telkens door elkaar gehaald, ging lekker broodjes halen, en die vrouw op een gegeven moment; meid heb je zo last van het warme weer haha toen kreeg ik nog glaasje water haha oh erg!
ga nu lekker van weer genieten... oh voel me echt zwanger nou meiden gister aanmeldformulier verstuurd voor MvM vanaf 6wk kun je daaraan mee doen geloof ik Nou vanaovnd komt er iemand voor al onze verzekeringen, hopelijk nog ff op zp, maar ben er bang voor, anders tot morgen knuffels
Ovu-test is nu negatief, dus blijkbaar toch piek gehad.. Sorry, allemaal een beetje ego, maar ben helemaal druk met mn testen.. Jippie, fijn al die goede echo's.. De VK die ik had deed helemaal geen echo's. Alleen hartje luisteren en echo's ergens anders..
Meis, fijn dat alles goed is! Wolfje, jeeej nu al last van zwangerschapsdementie bij de bakker? Nemo, zo te zien is je ei gisteren geweest. Spannend!
Meis: Ook WOEPPPIEEIIIEEEEE voor jou!!! Fijn die goede echo's!!! Hihihihhi Wolfje; Ik denk dat er niemand gelukkiger is met deze kwaaltjes dan jij op dit moment Nemo: Dan is het volgens mij ook logisch dat je temp weer stijgende is @Quint: Nou ik hoop maar in 1 ding gelijk te krijgen en dat is dat jij (en de andere 2 liefies) ook deze maand aantellen!!!!!!! Knuff!!! En nee donkerroze is niet erg. Mijn mannen leven in een donkerroze woonkamer Maar ML denkt dat het paars is Ik ben net met mn boefie naar t dorp gelopen. Daar kwam ik een vriendin tegen. Gezellig ijsje gegeten... Voor Finn een bal en een tractor gekocht Even verwend bij de action Ik ga vanaaf een ringenkussentje maken voor mn broer en Szus. En 1 dingetje is NIET leuk: MIJN BEKKEN DOET PIJN!!! Ik hou het niet meer uit hoor!!! Mam zou me zondag masseren, maar dat ging ineens niet meer door. AU! Dat is minder leuk aan de "dochter van" zijn... Een ander had ze niet vergeten!:x Gisteren kon ik er niet van slapen. En morgen moet ik de hele ochtend op het kdv staan, dus dat gaat bijna niet. zucht... Einde baalmoment. Zonnetje schijnt en ik ben vrolijk!
@ff, oh vervelend de bekkenpijn, ben net terug van de massage bij de fysio. maar is wel lastig ja dat je moeder de fysio is. mij is dan nu ook ben lang staan lopen bekkenband aangeraden. sterkte meid maar is zo vervelend, en er zijn geen pilletjes voor helaas @nemo, oh op de wachtbank spannend joh. @wolfje, nou met zo'n knaltest kun je gerust de VK bellen, jij bent vet zwanger hoor!!!! @echo foto, heb geen foto alleen dvd, dus dames helaas, maar neem van mij aan het is een lief minimeis85je en super actief (met name als ik wil slapen)
@Finn, Ahhhh dat is super lief dat je daar tijd voor wilt maken eerst even dr kamer met alleen meubeltjes zien en dan ga ik denken hoeveel kussens en welke grote dan pb ik je wel @Meis, woehoeeeeeeee yeahhhhhhh wat goed dat alles goed zit : Lekker extra genieten van je baby @Wolfje, lekker op je roze wolk houden zo! @Quint heb je al getest??? @Nemo, begrijpelijk hoor en goed dat je nog even getest hebt dan heb je tenminste meer zekerheid welke dag...maar FerFriend zal dat ook wel aangeven straks!
Hoeraaaaa, voor de goede echo's!!! Finn, mooie foto! Hebben ze ook nog naar je cyste gekeken? Meis, fijn dat alles goed is! Jadore, hoe is het met je meisje? Nemo, jij gaat nu dus op de wachtbank Wanneer is je NOD? Quint, vind het deze ronde echt heel spannend. Ik heb gene idee van tempen maar al die meiden die zo laaiend enthousiast zijn over je kaartje werken heel aanstekelijk Wolfje, leuk dat je je hebt aangemeld bij MvM! Ik ben vanmiddag bij een vriendin op bezoek geweest. Ze is in juli uitgeteld en ik heb de babykamer gezien. Zo schattig! Ben nu helemaal op, ga dus lekker bank-hangen met ML. Ohja, kreeg een telefoontje dat mijn nieuwe wandelwagen binnen is! Ga die van het weekend ophalen!
Hey Maible meisy ja gaat opzich wel goed, Chloe is beetje ziekjes maar nu van alles bij de apotheek gehaald dus hopelijk werkt het snel en wordt ze snel beter! Oooooo wat super dat je je nieuwe wagen kan ophalen leuk is dat altijd he! oooo wat leuk de babykamer van je vriendin en wat voor kleuren heeft ze gebruikt? weet zij ook wat het is?
Maible, oh een leuke middag bij je vriendin! Hoe staat het eigenlijk met jullie babykamer? Of gingen jullie die nog verbouwen? (jullie gingen toch aanbouwen/verbouwen/uitbouwen/inbouwen????? ) J'adore, een ovu test was net echt helemaal wit, geen streepje te zien. Ik denk dus dat wij straks doorgaan naar de volgende ronde
Hoi meiden!! @Wolfje, hihi lekker zwanger jij!! Ach je moet het maar voor lief nemen he. @Quint, ik had ook 2 keer een witte ovutest na de eisprong dus tja......niks is onmogelijk! @Meis, wat fijn dat de echo goed was!! Nog 20 weken en dan weten we wat er in jouw buik leeft! @FF, meid wat vervelend van je bekken, hopelijk gaat het snel beter als je door je moeder onder handen genomen bent. En wat betreft het voelen van de baby, blij dat het mogelijk is want ik voel het toch af en toe echt, net zo als bij Vera. Maar goed, het is natuurlijk minimaal maar wel herkenbaar.
@Quint balen meisy maar ja hoeft niet perse wat te zeggen, je zit ook nog maar 7 dpo ..hoeft niet elke zwangerschap zo vroeg positief te testen hoor, maar wel balen natuurlijk! Knuffy