Daan is op het KDV. Normaal niet op donderdag, maar het is paasfeest. Ga hem 12:30 ophalen. Leuk filmpje Merel, ik vroeg dat idd..
@wolfje, oh jee die onzekerheid he, is toch altijd spannend maar komt helemaal goed, en ja misselijkheid dan weet je zeker dat je zwanger bent @rasp, oh lekker even zwemmen, en ja hoor als je zwanger bent heb je helemaal een reden om ijs te eten. en succes zo bij de vk @jadore, thanks was gezellie vanochtend, kindjes hebben lekker gespeeld. @nemo, oh leuk paasfeest. @rest zwaai en dikke paaszoen
hah haai even een snelle zwaai! Lekker weer, dus lekker buiten aan het spelen Computer van mijn ouders is mega traag, dus daar zit je ook niet voor je lol achter Dag daag!
Controle bij VK was prima! Bloeddruk wel wat laag, dat had ik zelf ook al wel vernomen, maar das niet erg. Buikgroei van 14 weken dus ook de dik wordende buik is verklaarbaar! Kortom, heerlijk zwanger en nu weer heerlijk genieten van het mooie weer!! Dagdag!! X
Zo dames, jullie houden jullie koest vandaag. Geen gekke dingen/plaatjes tot nu toe. Rasp, fijn dat alles goed was bij de vk! Ik ga nu nog niet testen, 10 dpo op zn vroegst denk ik. Voel helemaal niks, hoor. Misschien wat grotere borsten maar dat weet ik niet zeker, heb ze niet opgemeten, hihihihihihihi. Nemo, leuk feestje! Hier ook iets van paaseieren zoeken , had ik begrepen. Giraf, zwaai zwaai!
@quint, oh spannend hoor, wanneer ga je testen?? en gespannen borsten ja dat is wel een voor teken, oh laten we het hopen he. @rasp, fijn dat alles goed was, maar lage bloeddruk is dat ook niet omdat het nu wat warmer is buiten?? doe maar rustig aan dan voor je van je stokje gaat!!! @Giraf, dag dag terug en een langzamer computer is niets idd kan je beter niet er achter (ik ga me dan dood irr)
@Quint, je hebt gelijk hoor, ik zal er niet meer over beginnen! @Meis, lage bloeddruk is normaal bij zwangerschap en met name na de 12 weken grens omdat je dan meer bloed gaat aanmaken. Later in de zwangerschap gaat de bloeddruk meestal weer wat omhoog. Ik had het met Vera ook zo maar toen was het niet zo warm dus had ik er niet zo'n last van maar nu met de warmte wordt ik sneller duizelig, maar niet ernstig hoor, komt goed!!
Nou, het paasfeest was dus niks.. daan heeft alles bij elkaar gejankt! Hij is niet helemaal lekker volgens mij. Al twee keer dunne poep en om alles jammeren..
nemo; wat vervelend beterschap rasp fijn meid zwangeren; wanneer ging jullie buiken groeien eigenlijk
@nemo beterschap @wolfje met een week of 8 begon ie te groeien. maar daarna ging het wel heel hard hoor.
meis; haha ja nou idd... ach zolang je je goed voelt...! \ en hier in de fam. iedereen dus ach hoort erbij... oja net bij m&s zag leuke korte broek met rek erin.. hmm das wel handig voor de zomermaanden... dan ongeveer 4/5mnd zwanger... had mt groter gepakt zegt die verkoopster, pak wel ff mt kleiner, me ma gelijk oh nee hoor ze is zwanger en bedankt mam
@wolfje, ach ja als je je goed voelt en niet belemmerd word. maar is soms wel eens lastig wou dat ik gewoon een Mtje had of zo lekker makkelijk ook in de uitverkoop hihi @madeliefje, oh zonnestraaltje waar ben je?? heel veel plezier bij de VK vanavond, hopelijk alles goed en ff baby luisteren
meis; ja afen toe heb ik dat ook... maar ach iedereen heeft wel wat ga afsluiten-eten koken-eten zwemmen en tv kijken knuffels
@Wolfje, hihi je moeder is gewoon trots!! Mijn buik begon met beide zwangerschappen al rond 6 weken te groeien (opgezette darmen) en nu met de tweede zwangerschap groeit de baarmoeder sneller en komt ie sneller omhoog dus kun je ook eerder een dikke buik krijgen. @Nemo, bah wat jammer zeg!! En beterschap met je mannetje, wat vervelend ook met dit mooie weer!! @Meis, ik zal zeker rustig aan doen hoor, dank je!
Joehoe!!!! Ik ben zo happy! Ik geloof dat ik een tankini gevonden heb!! Hij past niet helemaal 100% (heb gewoon een grotere maat gepakt deze keer) maar hij kan ermee door. Hij heeft geen hele diepe V-hals, waardoor ik geen mega inkijk hebt, maar de boel wordt wel erg bij elkaar gedrukt waardoor ik zo'n mega mama (lees spleet= niet sexy) decolleté krijg. Onder de borsten sluit hij niet perfect, maar door de drukke print zie je dat niet. Ik krijg morgen nog een mooiere/hippere van Noppies binnen, dus als die ook aardig zit moet ik nog effe kiezen.... Hierbij een linkje: kan dit ermee door voor 3 maanden? (voor schappelijke prijs van 25 euries) C&A - tankini? Bestel nu bij wehkamp.nl