De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Jeetje is wel wouw hoor dat behang.
    maar ja dan moet je gaan inkorten en dan is denk ik je hele effect kwijt, want je moet opzij en van boven.onder stuk afhalen.
    en vooral van opzij flink stuk, ja weet het niet denk niet dat het dan heel erg mooi gaat worden.
    maar het is wel een leuk design zeg.

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks LM, ja dat weet ik dus niet...misschien dat het hele idee dan weg is..ik heb nu eoa site gemaild of zij deze in het klein kunnen maken :D zou wel echt super mooi zijn :D!!!

Leuke kaartjes trouwens! Ik moet me nog gaan orienteren alleen niet alles tegelijk ;) eerst de babykamer maar hihi

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks meis, ja was ik al bang voor :( potverdorrie ik helemaal happy de peppy dacht echt DIT IS HEM hahahaha uhmmm hopelijk kan ik het kleiner bestellen even behangwinkel bellen ook maar dan thanks iig Meis!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja zou toch doodzonde zijn als je het besteld en het kan niet toch, want het kost nog al niet wat!!!
    maby dat ze kleiner formaat hebben.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Jadore: meid, ik ben wel een beetje behangexpert (heb op school behangles gehad, heb ik Boxtel restauratie en decoratie technieken gedaan...)
    Ik denk dat het best kan, maar ik zou wel gaan voor 1 heel (linker) konijn. Dan zul je een mtr in moeten korten in de breedte, en het mooiste is dan om 1 achtergrond konijn desnoods half te doen, geeft toch een herhaling weer, ook al staat hij er niet helemaal op.
    Dan de hoogte zo laten (misschien 10 cm inkorten en 30 onder) en ik denk 40 cm aan de onderkant eraf. Onderkant valt toch minder op vanwege inrichting.
    Ik vind het super gaaf behang voor een jongenskamer!!!
    Hopelijk hoef je niet in te korten maar het zou naar mijn idee wel kunnen zonder dat het 'geen gezicht' is.

Geboortjekaartjes. Heb ze net niet kunnen bekijken, ga ik vanaaf ff doen.
    Ik laat de mijne net als de kaar van j door mijn collega 'ontwerpen' hij is grafisch vormgever. Vorige kaartje hebben we de strepen overgenomen zoals we ze op de muur gemaakt hadden van het kamertje. Dit keer zal het kaartje ook eigen ontwerp zijn, alleen wel heel erg gejat, en beetje standaard, maar ook eigen draai, en veel kleur!!

Zo....ga weer aan het werk!
    xxx en tot later!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    OOooo merel dat is echt een gigantisch goede tip!!!! Zo ik zat nog te twijfelen om t te plaatsen aangezien het best een lastig probleempje is hahaha, maar wat krijgen we nou Merel en behangles :D nou bij een beter adress had ik niet aan kunnen kloppen dus hihihi,super! Ik ga kijken of het een optie is het in een kleiner formaat te kunnen krijgen en anders kan ik indd doen wat jij zegt Merel, want ik ben er helemaal weg van!
    Leuk dat jullie het ook mooi behang vinden :D

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik vind het jammer dat wij geen gladde muren hebben. Met behang kun je toch net dat beetje extra geven vind ik.

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wij hebben ook spagtelputz hoor LM, maar ML gaat het glad maken en heeft hij ook bij Chloe dr (pip)kamer gedaan en het is super mooi geworden gewoon echt een strakke gladde muur eronder! Het is even werk maar ja ik WIL/MOET behang whahahahahaha en gelukkig wil hij het ook ;) en gaan nu niet 1 muur doen, maar min 2 de andere wil ik met stippen :D zoals je ook op het plaatje ziet :p lekker afgepakt maar wel super mooi vind ik :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmmm helaas krijg ik mijn kerel niet zo gek hahaha
    Maar het is echt super mooi!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha ja dat is dan wel jammer, ik zou het zelf ook niet kunnen hoor het is ook best veel werk vind ik maar ja hij doet het graag, he eindelijk mijn vent die iets leuks heeft :p whahahaha nee hoor geintje!

Ben je trouwens al van je stalker af?

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    #371 Lou Lou, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
    @Merel heb nog een vraagje! Ik heb nog een heel stuk (2e andere) muur die doorloopt laat maar zeggen naar het raam, dit stuk muur is 125 breed en zelfde hoogte. Denk je dat het mooi is als ik het door laat lopen dus naar 1,5 muur naar rechts dus is het wazige konijn dat dan op de 2e muur komt ;) is dat een idee denk je :D?

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Leuke kaartjes!! Ik heb die van Finn toen ook zelf ontworpen. Ik vond hem toen helemaal geweldig, maar zou m nu echt niet meer kiezen. Gek he hoe snel je veranderd :D Ik maak dus zelf schetsen en ML wil heeeeel graag dat ik zelf een schets maak voor het kaartje, maar ik twijfel of dat wel overkomt...

@Jadore: Hier ook fotobehang op onze slaapkamer. Gaaaaf behang!! Ik denk idd wel dat het kan hoor meid... Je kunt het idd ook laten overlopen op de andere muur, maar dan moet je daarnaast wel met een neutraal effen behang verder gaan.

Wij hebben in de woonkamer zo'n lelijke structuur op de muren. Allemaal van die gleufjes of wormgangetjes lijken het wel. Ik weet niet hoe het heet, het is van de vorige bewoners nog. Geen geld voor stucwerk en geen handige man helaas. Maar gladmaken en behangen kan wel natuurlijk, als het dan niet helemaal mooi gestuct is, zie je dat toch niet door het behang... Eens overleggen, wil ook mn huis niet waardeverminderen....

13. Funnyfant

Maar ik schets een beetje donkerder, dus een geboortekaartje is een hele andere slag:D:D;):p:)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Wij hadden dit geboortekaartje. Zocht echt iets heel anders, meer crème-kleurig met handjes en voetjes, maar het werd deze. Haha, een zwangerschap doet toch wat met je.

Vanaf nu bestel ik alles via kaart2go. Hele leuke geboortekaartjes, zelf de tekst er op en hup.. Daar had ik ook onze trouwkaart vandaan en heb ik kaarten gemaakt toen D 1 jaar werd.. Die kaart zal ik ook ff zoeken. Was ik zelf erg trots op ;)

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finn: lekker crea! Ik kan niet uit mezelf schetsen, wel heel goed natekenen. Maar begin er niet aan voor een kaartje!

@ jadore: tja, het kan wel, maar ik vind dan dat de hoek teveel afleid van het tafereel. Ik vind het konijn afgesneden op een strakke hoek persoonlijk mooier. Ik heb de strepen thuis ook niet op het hoekje door laten lopen, puur en alleen om het feit dat het dan duidelijk 1 gedecoreerde muur is, en niet een muur en een stukje dat over was.
    Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt he!

16. Funnyfant

Oh Jadore, vaak zit er bij dit soort behang links en rechts een stuk effen, wat er af gehaald KAN worden! Staat er niet bij wat de afmetingen zijn van de afbeelding zelf? :)

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    kaartje toen de kleine 1 werd. In het lege vlak kwam te staan "kom je op mijn feestje??"

18. Funnyfant

Hahahaha nou jij bent crea genoeg hoor meissie!!! :D:D:D
    Ik heb deze schetsen in opdracht van de band van ML gemaakt. Dus dit is in opdracht. Voor mezelf doe ik meestal een andere stijl :)

Oh LM, vergeet ik t bijna :D Dat gaat wel lukken hoor meis:D Ik ga aan de slag dit weekend. Oke?

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik las wat over een thomas de trein dag???? Ga gelijk kijken!!

20. Funnyfant

Heeeel leuk! Ik had een stoffen slinger gemaakt met 12 vlaggetjes en op ieder vlaggetje een foto van Finn in die maand gespeld :)
    Erg leuk ook!

Deel Deze Pagina