@ Rasp: fijn dat alles goed was!! Wat is je bloeddruk momenteel als ik vragen mag? Die van mij is nl nog lager nu als toen met 12 en 20 weken.... maar heb er geen last van gelukkig. Enne....was je softijsje lekker???? @ Wolfje: heb een maatje minder zeg maar, en ik had deze 2e zwangerschap met 9 weken een positiebroek aan. 1e zwangerschap had ik hem met 14 weken aan. Ach, laat maar komen dat buikje toch!! Lekker showen! En wat schattig van je moeder! Ze is dus door het dolle heen, da's wel duidelijk! En zolang ze het tegen een vreemde verkoopster zegt en niet tegen je buurvrouw! @ Meis: jij ook lekker genoten van het weer vandaag lees ik! Heerlijk he! Jammer genoeg gaat het was af qua temp komende week, aangezien wij dan net 4 dagen weg gaan.....maar geen regen vind ik al ok!
Ja heerlijk genoten idd van het weer, ach nee het gaat niet regenen maar moet zeggen dat het hier wel flink warm was vandaag oosten he van het land maar je gaat heerlijk even weg? lekker genieten dus, en het blijft droog vast en zeker
Ha meiden, Merel, wat fijn dat je geslaagd bent voor een tankini! Zal zo ook even naar de link kijken. Ik ben nl ook nog op zoek Rasp, fijn dat alles weer goed was met de controle! Wolfje, mijn buik was met een week of 6 alweer zichtbaar. Maar mijn buik was ook nog niet echt hersteld na de geboorte van O Heb nu al best een flinke buik. Leuk dat je mams zo enthousiast is over je zwangerschap. Hier komt ML net thuis met frietjes! Ik ga lekker eten! Fijne avond
@Merel, mijn bloeddruk is nu 100/60. Is niet schrikbarend laag maar ik merk het af en toe wel! Misschien dat hij af en toe ook wel even dipt hoor waardoor ik me dan heel duizelig voel. En mooie tankini hoor!! Daar kan je zeker mee voor de dag komen! En het softijsje was heeeerlijk!!! Vera vond het ook erg lekker! @Nemo, lekker uitrusten als het kan meid!
He, ik heb ook steeds 100/60 gehad als ik op controle ging! Nu was hij 98/52, dus nog lager, toch ben ik niks duizelig gelukkig. Ach, als je maar weet dat je iets bij je moet hebben van suiker of dropje dan kom je een evt dip wel weer snel te boven! En softijs is volgens mij ook heeeeeeeel goed tegen een lage bloeddruk!
J heeft hier bij de ijssalon al een paar keer knalblauw ijs gehad, smurfen-ijs heet dat. Telkens als hij om een ijsje vraagt zegt hij: Mag J een smurn-ijsje??
@Merel, hahaha ja dat softijs werkt heel goed, dat advies kreeg ik ook van de VK dus dat volg ik maar op!! Jouw bloeddruk is ook laag zeg, gelukkig heb je er geen last van. Maar dat heb ik gelukkig ook niet constant hoor en ik vermijd gewoon de brandende zon een beetje dan gaat het prima! Ik zit nu heerlijk even op de bank met de laptop op schoot en de vermoeide voetjes in een voetenbadje. Wat een heerlijk leventje, kindje op bed, kindje in de buik, heerlijk weertje steeds en niet te vergeten een superlieve man! Wat wil een mens nog meer!!
Jah!! Dat ijs zag ik laatst ook ergens, ziet er heerlijk uit maar zoooooo blauw!! Waar smaakt het eigenlijk naar?
Tja, ik dacht eerst ook laat dat blauwe ijs maar zitten, dat zal wel super chemisch zijn en naar bubble gum kauwgom smaken. Maar heb het geproeft en smaakt bij onze ijssalon eigenlijk best fris en fruitig, helemaal niet nep in ieder geval. Maar vraag me af hoe gezond dat blauw is. Mara ja van de andere kant kunnen bessen ook een hele felle kleur geven, dus hopelijk zit er ook iets gezonds in. En ach, soms mag je best zondigen toch! Trouwens, inderdaad wat je zegt...hoe gelukkig kan een mens zijn.... Hier ook lief (wel steeds ondeugender) mannetje in bedje, baby in de buik die er op los trappelt, alleen ML die deze week zich een slag in de rondte werkt en vanavond weer pas om 10 uur thuis komt....maar....daarentegen daardoor wel een giga financiele meevaller deze week. Dus het loont zich wel enorm! Hebben we volgende week ook wat te verbrassen nietwaar?
@Merel, hier ook zo'n man die extra centjes verdiend hoor, maar daar ben ik ook helemaal niet ontevreden over. Er blijft ook wel genoeg quality time met het gezin over en het gels is heel mooi meegenomen!
Dag dames. Even snel snel: K#tdag gehad op t werk. Uitgegeten omdat Svader jarig is, en nu naar fysio-mama. Maar helemaal kapot! Bloeddruk is ook 100/60, maar vk zei dat ie goed was???? Was steeds duizelig, dus had er extra naar gevraagd....
Morgen hopelijk een beter dagje voor je! Bloeddruk is prima inderdaad, té laag is hij eigenlijk nooit, daar kun je wat voor pakken qua eten, te hoog is erger! Dus Dextro's en dropjes inslaan, die pak ik ook regelmatig! Sterkte met je bekken meid! Hopelijk kan je mams iets goed voor je doen!
@FF, zoals Merel ook al zei is de bloeddruk wanneer hij laag is goed hoor, alleen kun je daar wel eens wat last van hebben. En doe je rustig aan meid, goed om jezelf denken he! Meiden, knufknuf, ik ga douchen en op bedje! Trusten! X
Thanks meiden, zal jullie raad opvolgen Maar echt k#tdag gehad omdat collega's kdv zten te zeuren omdat ik naar de bso moest 2 uur eerder dan normaal... En ik sta daar boventallig dus niks aan de had... GRRRRRR Heb echt zitten janken bah.
AAah lieve Finnefantje, das niet leuk!! Goed voor jezelf opkomen hoor en als het allemaal niet gaat dan moet je gas terug nemen! Sterkte en maar lekker bijkomen en genieten dit paasweekend.
@merel; tankini is echt gaaf toch niet bij van swoll he zoooo lekker @rasp laat je maar lekker verwennen @me; onwijs zere stijve tepels, verder nergens last van maar maak me er niet druk om met sem kwam ik er pas achter dat ik zwanger was met 9wk @all; manlief heeft tegen sem verteld dat ik een klein mini baby erin heb zitten en dat terwijl we zouden wachten tot na de echo, oh die kan zijn mond ook niet houden, kreeg wel een kus van sem op me buik