De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey jakkie bah al ben ik niet allergisch nee dank u. Laat ML het maar snel doen voor jullie, want hele tijd binnen met dit weer is niks. Chloe en ML zijn weg ik mocht niet eens mee van manlul whhahahahaha echt niet leuk :(

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    hele week vrij: we gaan weg met z'n 3tjes!!!:)

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ikke niet snappen? Bedoel je Giraf?

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O ja heeeeerlijk geniet ervan meid!

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @finn, ik moet ook door mijn bekken eigenlijk tena lady gebruiken hoor :). Laatst tijdens t koken letterlijk in mijn broek gepiest :)

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhhhh, ik was me net boos!! Weet zeker dat ik een mega hoge bloeddruk had in ene. Ik was zo kwaad aan de telefoon dat ik bijna niet meer kon praten, ik werd stik nerveus en was blij dat ik niet ging janken.
    Collega-winkel-bazin beschuldigd me van beloftes die ik gedaan heb en niet nakom!!!
    Ik zat me een partij te flippen!!!!!!:$ En ik ben helemaal geen ruzie zoekend type, maar dit pik ik niet.
    Volgens haar heb ik met haar collega afgesproken zowel mondeling als per mail dat wij iets zouden leveren, terwijl ik voor bijna 100% zeker ben dat ik niets beloofd heb en dat ze het zelf op zouden halen.
    Nu is er een herlevering vanwege een klacht op dat meubelstuk, en nu wil ze dat wij het komen brengen en het beschadigde exemplaar weer halen. En het gaat om een doorlevering! Als wij ergens anders iets bestellen voor onze kant moeten we het ook zelf ophalen!
    Dit gaat helemaal nergens over.
    Ik zeg: ok, ik wil die mail graag zien, stuur maar door!
    Zij: die heb je, maar ik stuur hem je wel.
    Ik; Ik zie hem graag verschijnen!
    Ze belt zometeen nog een keer, maar tot nu nog geen mail gezien...(en heb mijn eigen mailboxen helemaal omgespit, en kon 2 mails vinden waarin ik haar collega heb laten weten dat de spullen OPGEHAALD kunnen worden)
    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
    :x:x:x:x:x
    Normaal zeg je: die maakt me de pis niet lauw, maar als ik nu ga plassen vrees ik dat ik mijn urinebuisje verbrandt.......:p

* ademt ruuuuuustig in......ademt ruuuustig uit *

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, rustig aan meid! Laat je niet gek maken!! Je krijgt vast en zeker je gelijk wel. Maar hoe dan ook wel enorm kloten voor je!! Good luck en big hugs!

8. raspberry

Ik ga even een lekker koude pastasalade maken met een gegrild stukje zalm! Mmmmmmmmmmmmm.

Eet smakelijk dames!

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oei Mereltje... Rustig aan lieverd. Als je toch gelijk hebt, komt ze er nog wel achter... Denk aan je arme urinebuisje lieverd :)'
    Nog even en dan vakantie!!!

Oh en ik reageerde eigenlijk op jouw reactie op Giraf ;)

@Jadore: Oei das ook niet zo mooi nee... Lastig he die bb:(

Klinkt lekker Rasp!!! :D:D:D:D

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

even snel knuffel voor julle:)

11. Funnyfant

Snel terug dan :)

Rasp: Hoe was de salade??? :D:D:D

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Knuffel terug!

Vlekkengek, laat je niet gek maken, meid! Ik hoop voor je dat je snel zekerheid/duidelijkheid krijgt.

Merel, jeeeee bijna met vakantie! LEKKER!

Meiden, ik heb getest...........

Hartstikke negatief. Ben gelijk genezen, volgende ronde beter, hoop ik dan maar. Heb ook een kaartje van iemand anders die ongi is geworden gevonden.

Bekijk bijlage 145892

13. giraf

giraf Niet meer actief

ow wat jammer quint :(:x
    Maar geen bloed geeft moed!
    Dikke knuffel!

14. raspberry

@Quint, he verdorie!! Hopelijk ben je gewoon te vroeg met testen, uiteindelijk is dat natuurlijk ook zo.....maar kan me voorstellen dat je zelf nu nergens meer op rekent.

@FF, de salade was heeeeeerlijk. Heb meteen een heleboel gemaakt zodat we morgen ook nog hebben!! Jammie!

@Wolfje, knuffel terug!

15. Funnyfant

He getver Quint... Bah wat had ik het je gegund zeg :( Geen bloed =moed, maar ik snap wel dat je daar nu niet in geloofd...:(

16. Funnyfant

Ik kom vanaaf niet op zp. Ik ga mn rug rust geven :)

Xxx

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hee, Giraf, leuk dat je er bent!

Ik weet bijna zeker dat het niks gaat worden deze ronde, anders zou de test al licht positief moeten zijn... Tja, je doet er niks aan.

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

quint:x knuffel meid:x maar houd moed:) hoe moeilijk ook;)

19. raspberry

Goed zo FF!! Doe rustig aan meid, je moet nog zo lang! Dikke knuf op je zere rugje/bekken

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Finn, goed plan! Lekker rustig aandoen!

Deel Deze Pagina