meiden, trek me trug, ga ff rustig aan doen... krijg buikpijn/rugpijn en hoofdpijn... knuffels en fijn weekend
En andersom. Van een week lang een goede temp moet je je ook nog niet rijk rekenen. Maar ach, doe mn best met tempen en verder zien we wel. Zal wel een giller zijn als ik zwanger zou zijn. Dan durf ik me gelijk niet meer te vertonen hier...
Nemo, tja zie mijn kaartje En het zou toch alleen maar hartstikke leuk zijn als je zwanger bent! Het is iedereen gegund die het graag wil!
@Quint, o dat weet ik niet lieverd, was er zelf ook niet heel erg veel de laatste tijd dus viel mijzelf niet zo erg op ook omdat ik dacht dat ze op vakantie was, maar ik zal wel even pben
Volgens mij was zij al een tijdje terug en daarna niet meer hier geweest? Ik zag ook op onze site dat ze een vk afspraak had? Maar ik weet het verder ook niet. Hoop dat alles goed is.
Ik heb haar gepbt...ik zag iig dat haar laatste bericht aan ons was dus ik denk persoonlijk dat ze gewoon even lekker van haar vakantie geniet en het weertje maar heb haar gepbt
Goeiemorgen dames! Weer zo'n mooie dag vandaag!!! Wat boffen we toch!! @Nemo, wat heerlijk dat je even lekker weg gaat met je man, klinkt super! En wat betreft je tempkaartje, gewoon afwachten, das het enige wat je kunt doen. Fijne dagen met je man!! @Merel, ach ja het zullen de hormonen wel zijn, laten we daar maar van uitgaan. De softijsboer zal wel blij zijn met me inderdaad, ik denk dat ik vandaag ook even een retourtje daarheen doe hihi. @Jadore, ben benieuwd of Madelief nog terug komt want ze is al heel lang niet meer geweest volgens mij. @Quint, nog steeds een mooie hoge temp maar helaas zegt dat niet alles nee. Ik hoop nog steeds roze voor jou deze ronde, alles in mogelijk!
@Rasp, ja we boffen zeker! Ik heb nog niets terug, maar heb het pas ook gisteravond verzonden. Ik heb dus geen idee! Ik heb wel gezien dat het laatste wanneer ze iets heeft geschreven aan ons was dus ik denk dat ze gewoon even lekker op vakantie is, maar ik kan me ook vergissen hoor, maar dan horen we het wel van haar toch. Ben niet meer op zp vandaag lekker genieten van het weer en boodschappen voor morgen halen en een "feestje" dus zal er niet zijn, als ik jullie niet meer spreek (denk morgen wel weer) maar iig fijne paasdagen allemaal !!!
Hee meiden!! Ik had Mliefje ook al gepb't 2 dg geleden, maar nog niks terug helaas.. Ik hoop dat ons zonnestraaltje het gewoon druk heeft met dit mooie weer Wolfje: Ik kon me ook niet aanmelden bij sommige dozen, omdat ik toen pas 4 wk was... Moest wachten tot 5 wk geloof ik... Nemo: Lekker weekendje giethoorn! Ik ben dol op Giethoorn! Jadore: Fijne pasen lieverd!!! En geniet van je weekend!! Merel en Rasp: Nou whahahahaha dan heb ik ALTIJD last van mn hormonen, want ik ben altijd lui en laks in het huishouden. Ben echt zoooooo slecht in het huishouden en dat gedoe... Ik ben met stip slechtste huisvrouw ever denk ik! En het ergste is, dat ik me er niet eens voor schaam hahaha, ik heb mn eigen kwaliteiten, maar dat heb ik gewoon niet... Heb wel altijd het gevoel scheef aan te worden gekeken omdat ik toch de vrouw ben.. ONZIN! Mijn kerel kan niet klussen, ik wel... Dus wij hebben de taken gewoon anders verdeeld hahahaha! Mereltje: heeeerlijke vakantie, wanneer gaan jullie? Knuffel! Sorry meiden, de rest ben ik vergeten... Ik heb vanmorgen echt een heeeel gaaf overhemdje met stropdasje voor Finn gekocht (bj de H&M), voor de bruiloft van mn broer. En een leuke witte broek er onder (prenatal) Daarna de eerste keer weer gesport bij mn moeder! Een verademing, ik ben weer in beweging, heerlijk! En ik krijg de leefregels op papier Ook wel prettig, toch?
Hoi dames kom even snel zwaaien ben jullie niet vergeten hoor maar ML is heerlijk lang weekend thuis en zijn dus echt familytime aan het houden en van het weer en de komende paasdagen aan het genieten. liefs kom af en toe wel even spieken (goed??)
@finn; leuk blouse nee aan de datum ligt het niet, maar ze geven telkens rare foutmeldingen, ach komt goed @mdl; heb haar ook pb gedaan, maar 15april was ze voor het laatst online... @meis; zwaai @rasp; zwaai, idd lekker weer genier ervan! @jadore; leuk in al die drukte boodschappen doen @hier; voel me goed, wel mega volle gevoelige borsten duk weekend hoor, dus ben er niet veel en zojuist bericht gekregen, tante van me pa is overleden:x lief menske
@Wolfje, das nooit leuk, gecondolleerd en ondanks dat een fijn (druk) en zwanger weekend gewenst! @All, voor het geval ik sommige mensen niet meer spreek deze dagen, een heel fijn paasweekend gewenst!!