Whahahaha wolfje, wat een geweldige opmerking van Sem! @Maible: Oh meis wat erg. Heel veel sterkte lieverd. @Quint: Ik blijf ook duimen hoor! Misschien zag je door de roze achtergrond het lichtroze streepje niet.... Ja sorry ik MOET zo denken, kan ik niks aan doen hahaha! Zullen we samen een clubje beginnen? Worst housewifes ever @Merel: Heeeel veeel plezier!!! Over Madeliefje: Ze was hier 15 april nog, dus het valt wel mee hoor. Het is niet al weken geleden Ik zal straks even een foto maken van Finn in zn nieuwe outfit Vind het nu te warm en te klef! Dadelijk lekker BBQ-en bij zuslief!!! Lekker Mmmmmm En ML is Finn's nieuwe bedje op aan t halen.. Ooooh zo leuk en wat een deal: 45,-!!! Oh ik hoor m net aan komen rijden Kussies!
Hahahaha... ML snapt dat smeppen nog niet helemaal, hij denkt gewoon dat het zo vaak mogelijk betekent! Om de dag, nee joh, gewoon 2 keer per dag.. Pffffffffff
Lieve meiden, Er is wat tussen gekomen, behoorlijk heftig, heb Jadore het ff gepbt. Die zet het op de website. Hoop hier snel weer te zijn, mis jullie!!! AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Wolfje, meid, lieverd, geweldig dat je zwanger bent!! O, dat ik dat heb moeten missen! Super gefeliciteerd, heerlijk om dat nu ff snel te lezen!! Hele dikke knuf!!!Ben super blij voor je!!!!!!!!!!! Sorry meiden dat ik misschien dingen mis, echt..uit me hart zeg ik, tot zeer gauw!!!Lees straks me verhaal op de website (ik kan geen berichten neerzetten in gastboek...grrr...anders had ik het zlef gedaan) Knuffel voor iedereen en denk aan jullie!!
@Madeliefje, blij van je te horen!!! We zien je gauw weer verschijnen hier en neem de tijd voor jezelf lieverd! X
Ik krijg nu tijd van ML, hij doet Maaike in bad en bed. Vanaaf ga ik vroeg naar bed, heb slaap in te halen!! Hoe gaat het met jou? Nog aant genieten?
Eeeeeeej madelief! Leuk dat je er weer bent meid! Ga morgen je bericht op de site lezen, nu helaas geen tijd... Moet haasten, vanaaf verjaardag van ML voor onze vrienden. Morgen 3x pasen bij de opa's en oma's en bij onszelf niet te vergeten! Maandag is ML jarig en dinsdag gaan we 3 dagen weg. Maar om nou over vakantie te spreken.....weekendje weg zeg maar. Vandaag zolder vooruit gegaan, lekker geklust die mannen. En ik.....ik heb samen met mijn collega de jongens-geboortekaart gemaakt! Ik ben er zooooo tevredenover! Helemaal leuk. Alleen minder leuk is dat hij het voorbeeld naar mijn mail zou sturen en dat nog niet heeft gedaan.....wil ML graag laten kijken.... Nou, ga nu opfrissen omkleden en dan begint het hele festijn van koffie en vlaai klaarzetten, hapjes klaarzetten, koffieleuten, en dan hopen dat ze niet al té lang blijven plakken....aangezien ik best moe ben.... Fijne pasen allemaal, en sorry dat ik effe ego bericht stuur! xxxxxxx
merel alvast gefeliciteerd mdl; fijn wat van je te lezen all dikke knuffel morgen dagje hutteheugte cp met me ouders
merel alvast gefeliciteerd met je man, en eenheel fijn paasweekeind ! wolfje, hihi daar gaan wij eind mei op vakantie, leek me wel leuk voor de kleine meid , 5 dagen BUMBA!!!! oooh god wat heb ik mezelf aan gedaan zo alles aan de kant, dus laat de sfamiie morgen maar komen, net nog ff woorden met man gehad, telkens als ik alles op geruimd heb en me omdraai lijkt het wel alsof er een bom is ontploft :x, mannen . maar volgens mij snapt ie het nu (voor zolang het duurt ), hij is nu met de bladblazer alle zand en houtsnippers aan het wegblazen zodat ik niet morgenvroeg hoef te vegen, toch wel weer lief dan heel fijn pasen iedereen !!!!
@Vlekkengek, tja mannen, ik herken het heel goed!!! Maar zo hebben zij ook wel weer wat te zeuren over ons denk ik haha. Veel plezier!
heb nu door heel me buik steekjes....midden links rechts... en moe hopelijk morgen genoeg energie om 100x met sem glijbaan op en af te gaan