@ FF wat een lieve foto!! @ Merel Geen idee wanneer we de uitslag krijgen. Ze zouden bellen vanuit zkh als ze wat wisten...deze week moet ik weer op controle, wanneer krijg ik per brief te horen. @iedereen fijne tweede paasdag!! en vandaag weer dichter bij de 25 weken...
@Madelief, meid ik denk steeds aan je, hang on!! @Ff, hoe ist met je buik nu? @Quint, meid hoe staat het er bij jou voor nu?? Schiet op richting je nod.
Dames, heb niet bijgelezen maar hoop dat iedereen fijne Pasen heeft gehad! Medeliefje, goed dat je er weer bent!!!!! Willen jullie meekijken??????????????????????
Merel: Gefeliciteerd!!! Maak er een leuke dag van Mijn buik is nu weer iets dunner, maar ik voel hem wel "opblazen" zeg maar... Ik bel straks even als Finn slaapt Rasp: Thanks meis, het gaat wel nu Quint daar!!!!!:
Zwangerschapstest!!!!!! Maar hij is ontzettend licht nog. ML heeft me voor gek verklaard en ziet zelf helemaal niks
Jeeeeeeeeeeeeeeeuw!!!!!! Happy, happy, joy,joy!!!! De eerste test van mij was ook zo hoor meid! Oh ik hoop en denk toch echt dat het zo is! Ik ga zo weg te fietsen en varen dus ik ben hier vandaag niet meer maar je hebt mijn dag al gemaakt hoor Quint! Dikke knuffels! X
Whhhhhahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahaahahahhaahaha QUINTTTTTTTT MEISY LIEVERDJE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE YESYEYSYEYSYEYSYEYEYSYYEYESYEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH ga helemaal uit mijn dak hier!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD LIEVERDJE DIT IS SUPER ZWANGER HOOR!!!!!!! Wacht maar af en dat samen met je kaartje...kan niet missen en mannen zijn gewoon een beetje anders dan ons vrouwen met testen en sowieso haha die zien het alleen als het 2 vette strepen zijn maar ik zei het je toch ohhhhh lieverd en ik weet echt 1000% zeker dat dit is super Bison Plakbeeb is Wanneer ben je uitgerekend knal je gelijk van de Nod-Lijst af !!!!!
Lieverds, dank jullie wel! Ik geloof het nog niet helemaal. Ben er vandaag weinig, moet nog heel veel doen! Ja, ik ben dan de eerste die in 2012! is uitgerekend! 5 januari om precies te zijn.
Doe anders een vroege test van cb die zijn mega gevoelig!!! Je bent super zwanger meid...anders zou je de streep niet eens op de foto kunnen zien, maar ik begrijp je natuurlijk wel... Veel plezier vandaag meid!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Quint, ik zie ook een streepje!!!! Gefeliciteerd, je bent zwanger!!!Wat een heerlijk nieuws!!!! Fijn dat er weer roze verschijnt, eerst Wolfje en nu Quint weer! Wat fijn meiden!!
Oh ja en de ractie van de vk van zp: Heel normaal. Door het groeien van de baarmoeder gaan je darmen omhoog. Deze zijn vaak ook dan nog eens extra gevuld met lucht waardoor je een enorme buik lijkt te hebben maar het is niet je baarmoeder maar je darmen. Helaas weinig aan te doen. No problemo dus
Je had gewoon gelijk meid Maar hoe is het bij jou??? Ben je nog steeds overtijd???? Heb je nog getest of de ha gebeld? Knuffies!!!!