Dokter heeft gebeld. Waarschijnlijk is het gewoon een virusje ook omdat het nu weer wat beter gaat. Wanneer de koorts wel weer terug komt dan kan ik bellen en langskomen. Laten we hopen dat het niet nodig is. Ze had zonet 37.6 en ze oogt wel weer wat beter dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen!
Madeliefje, ik duim voor je dat alles goed komt met de kleine! En ik begrijp heel goed dat je onzeker bent. Knuffel, lieverd. Meis, ik ga deze keer voor een bevalling tussen 40 en 42 weken!!!! Enne, het gaat hier WEER over eten
@ FF dat hoop ik ook hoor! ML heeft er alle vertrouwen in,maja die heeft makkelijk praten want die voelt niks lopen en voelt die kleine niet bewegen. Maar we hopen op uitslag dat er geen hormonen zijn aagetroffen in het vocht. Dan is het nog wel de vraag of de eerste vlies gebroken kan zijn. En hoeveel kans er is dat de vliezen kunnen breken. Dat is het belangrijkste! En mede dankzij de lieverds hier gaat het goed met me! @ Rasp Heerlijk dat ze aan het opknappen is! Maaike voelde vanmorgen al niet zo warm meer. Gaat dus ook de goede kant op! @lekkere trek Ik zit hier een chocoladetoetje te eten..haha..overdag nog wel..maja..smaakt er niet minder om Ik hoef niks meer erna, want darmen zijn weer aan het rommelen, dus dan heb ik weer zo'n knalbuik zeg maar!hihi (soms voelt het als ongesteld worden..heel gek)
Kaarsje gaat iedere avond aan en de duimen draaien 24/7 Maar die onzekerheid die nekt je gewoon. Fijn dat Maaike ook een beetje opknapt Lekker toetje!! Knalbuiken: Hahahaha daar kan ik over meepraten
Dank je wel (maar denk ook beetje om je duimen he) De vlag gaat uit met 25 weken!! (moe tje nagaan, dan kan er ook nog veel mis gaan-> maar het heeft tenminste een kans!) en dan elke week verder is het weer feest!