Wolfje: ik vraag mezelf altijd af: Wil ik gelijk krijgen of wil ik het oplossen? Natuurlijk snap ik dat je nu vind dat hij naar jou toe komt, maar soms is het makkelijker je trots opzij te zetten en het gewoon lekker op te lossen Zelf weten hoor meid, maar ruzie is zo slopend af en toe Knuf!
nee gisteravond heb ik het 4x geprobeerd, toen hoefde het van hem niet, nu niet van mij... heb het zelfs ooit keer gepresteerd week lang niks te zeggen en te doen... hihi wil ik nu niet hoor...
@FF, heb jij trouwens nog gekeken of je een waterbevalling kunt doen bij jou in het ziekenhuis? Dat zou je toch doen of haal ik nu dingen door elkaar?
Ik twijfel over een waterbevalling, maar dan thuis Ik weet ook niet meer wie ook alweer het zkh zou checken... Maar een van de meiden wilde dat indd wel Waar heb jij je bad gehuurd?
@FF, bij de waterooievaar. Die brengen en halen het bad bij je. Het is wel duur hoor, althans als je het bad met een verwarmingselement huurt. Dat vonden wij wel het meest ideaal aangezien je hem dan al vroeg klaar kunt zetten en hij dus gewoon op temperatuur blijft.
De goedkoopste versie van dat bad is 200 euro. Welkom bij WaterOoievaar - Comfortabel Bevallen in Water!
Daar komt trouwens nog 55 euro aan verzendkosten bij maar ze zijn gevestigd in zuid limburg dus misschien kunnen jullie hem zelf halen en brengen? En misschien zijn er ook wel meer plekken in Nederland waar je een bad kunt huren hoor.
@FF, ja maar dat hoort er wel bij he. Ik persoonlijk houd ook meer van wat stoerder maar wel vrouwelijk maar dit past niet bij het koningshuis vind ik en wat Kate draagt wel!
Ja dat is waar... Die van Max was nog VEEL truttiger Maar nog, vind ik de stof van de jurk te zwaar ofzo