Oei Madelief: Zolang ze het er afvallen nog niet heeft ontdekt, gaat het nog hihihi! En bedankt hoor! Ik voel me ook niet TE dik, maar ik heb gewoon overgewicht, dat is een feit. Maar ik heb er gelukkig niet zo'n last van. Voel me eigenlijk nu gelukkiger dan toen ik zo dun was Wolfje: Wel blij zijn hoor meid, met je zwangerschap!! Probeer niet alleen bang te zijn en te balen van de kwaaltjes, maar ook genieten he wijffie! Voor je het weet is het weer voorbij!!!! Maar dat doe je vast wel!
vast wel ga afsluiten... man (dat lief laat ik ff achterwege) sms net dat hij nu pas uit a'dam vertrek, die is dus weer fijn laat thuis ook fijn dat hij dat even op tijd laat weten...
Hey meiden! Terug van de echo en alles zag er goed uit (persoon doet ook medische echo's in het ziekenhuis) en het is voor 99% procent zeker dat onze kleine man een ZUSJE krijgt Manlief flauw (met een knipoog) want vrouwlief mag nu legaal shoppen hahahaha
Zou wat zijn dat we hier allemaal nu een kindje van het andere geslacht zouden krijgen zeg!!! Al 3 stuks waarbij het zo is!! Heel bijzonder hoor, wat zijn we toch gezegend meiden!
HOERA voor Madeliefje! Wat een goed nieuws en een opluchting! HOERA voor LM! Hartstikke leuk, gefeliciteerd en geniet ervan.
*breekt even in* Heej mama's, Ik ben sinds begin dit jaar begonnen met geboortekaartjes te verzamelen. Ondertussen is mijn verzameling al serieus gegroeid (ongeveer een 120-tal kaartjes). Deze gaan van kaartjes uit de jaren '50 tot de meest recentste van dit jaar. De reden waarom ik ben begonnen met geboortekaartjes verzamelen is omdat voor mij iedere geboorte iets speciaals is. Een unieke gebeurtenis op zijn eigen manier telkens weer. En dan vertaald dat intense geluk zich in het geboortekaartje. Soms is een geboorte van een kindje iets waar de ouders jaren lang naar hebben uitgekeken, waar mensen een lange weg hebben voor moeten afleggen. Maar even goed het verhaal vertellen van een kindje die (veel) te vroeg kwam of een meerling. Het prachtige nieuws van een eerste kindje die de liefde van de ouders bezegeld of een brusje erbij voor de kindjes die er al zijn. Daarom kom ik hier even een oproepje plaatsen. Moesten jullie nog een geboortekaartje van jullie kindje(s) hebben die jullie mij willen bezorgen zou ik jullie daar heel erg dankbaar voor zijn. Andere geboortekaartjes die jullie nog zouden liggen hebben en niet meer bijhouden zijn ook steeds welkom natuurlijk! Stuur me even een privé-berichtje en dan stuur ik je mij adres terug! Alvast heel erg bedankt op voorhand! Groetjes *breekt weer uit*
HOERAAAAAAA, LM, wat leuk dat je een meisje krijgt!!! Super!! Lekker genieten nu! En shoppen natuurlijk Madelief, ik las net dat de uitslag goed was! Echt heeeeel fijn! Verder heb ik niet bijgelezen. Doe ik morgen even. Vanavond lekker op de bank met ML
Maible, hoe is het met je? Gaat het een beetje met werken? Jeej, Rasp, de X-factor! Ga ik ook naar kijken. Hoe is het met de kleine meid? En nee, hoor, geen kwaaltjes gelukkig (houden zo) behalve erg zere grote en jeukende borsten
Jaaaaaaah Merel! Hoe is het? en hoe was het? @Quint, grote borsten is altijd goed hihi, alleen jeuk is minder. Met Vera gaat het iets beter, ze slaapt nog wel veel en is wat huilerig/hangerig nog en zit dus onder de vlekjes, ziet er niet leuk uit. Maar het gaat de goede kant op!
Heeeeeejjjjjjjjjjjjj, Heb even geprobeerd om wat bij te lezen, maar begin er maar niet aan. Ik las in ieder geval dat LM een meisje krijgt! LEUK!!! En dat Madelief en goeie uitslag heeft gehad? SUPER!!! Verder hoor ik het graag als ik nog HOT news heb gemist.... Ben blij dat we thuis zijn, het onweert hier alsof er oorlog is . Liever in een huis als in een chaletje dan! Het was geweldig leuk!! We hebben ons erg goed geamuseerd! Heerlijk met J gespeeld op het overdekte binnenstrand, en gezwommen, en uit eten geweest, en geshopt en gewandeld, en naar de dierentuin geweest en naar Plopsaland! Kortom ik kan het park aan iedereen aanbevelen die een kindje heeft van 1,5 en ouder dat van water en zand houd!!! Ben wel gesloopt, heb ontzettend veel moeten lopen aangezien het speel/zwemgedeelte aan het eind van het park lag.....pffff.....heb me een partij harde buiken gehad.....niet fijn. En het slapen van J ging niet lekker.....hebben er bij moeten liggen tot hij insliep, en nu vanavond was het een DRAMA thuis. Dus helaas (hopelijk voor even) terug bij af nu. Nou ja, terug bij af.....hij heeft dit gedrag noiot vertoont dus gewoon even van de wap hoop ik. Nou meiden, raar maar waar maar we hebben het zo fijn gehad dat ik de LT niet gemist heb..... Zal zo even een paar kiekjes plaatsen in mijn album, dan krijgen jullie een idee van het waterparadijs voor de kleintjes dat ze hadden. xxxxx
Heb je leuke dagen gehad Merel? Quint en Rasp, gelukkig ene redelijk rustige dag op mijn werk gehad. Nu heb ik twee weken mei vakantie dus dat is wel erg fijn. ML vindt dat ik moet stoppen met werken (ziektewet) omdat ik er zoveel stress van heb. Maar dat zie ik zelf nog niet echt zitten... Nu iig twee weken vrij!!! Hoe is het met jullie? Quint, al kwaaltjes??