Tja, 50..... Misschien is het niet precies 50 kg, maar iets meer (zo'n 20 kg) Oke, oke, eerlijk: Ik ben 1.70 en weeg om en nabij de 50 kg (lees 70 voor de zwangerschap en nu alweer zo'n 76 )
Zie de kleine gele lettertjes achter de zinnen (als je eroverheen selecteerd met je muis kun je ze lezen )
Whahahahahaha GIRAF!!! Ik dacht al, das toch te licht joh!!! Je hebt een heel normaal gewicht meid!!!
Gewicht maakt mij ook niet zoveel uit moet ik eerlijk zeggen... ML zegt altijd: "hoe meer je weegt, hoe meer ik heb om van te houden"
Hahaha en zo is het!!! Maar je hebt gelijk, het maakt ook niet uit, helemaal niet nu. Ik zou wel graag weer wat slanker willen worden na deze zwangerschap. Ik heb er na Vera mn best niet voor gedaan omdat ik wist dat ik snel weer zwanger wou worden maar nu na deze wil ik toch wel graag weer wat meer richting mn oude gewicht want daar voelde ik me wel beter/mooier bij.
Na de zwangerschap wil ik ook wel weer even gaan strijden voor een mooi lijntje. Zou graag rond de 60 kg willen wegen.
Ik zou graag weer rond de 65 tot 68 kilo willen wegen. Maar mijn eerste streven zal dan wel 70 kilo worden. Zit nu op 78 kilo, ben 1 kilo aangekomen in deze zwangerschap tot nu toe. Met vera was ik 17 kilo aangekomen in de zwangerschap dus ben benieuwd deze keer.
Hahaha dan kom ik ook even langs Ik ben normaal 1.76 en woog voor mijn 2e zwangerschap 54 kg dus je hebt nog erger voor Chloe woog ik 58...nu weeg ik 64
He daar! Allereerst: LM van harte met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat de lasagna lekker was!!!!! Enne....30 is zo erg niet hoor.....ik wordt er in dec 35....da's pas erg! Ik lees net over gewicht........toen Giraf schreef over 50 kilo en Rasp schreef dat dat wel erg licht is.....moest ik even blozen.... Ik ben nu 27 weken zwanger en weeg nu 62 kilo.........(ben intussen 9 kilo aangekomen..... en zou er graag deze 9 kilo bij willen houden.....maar dan niet allen op mijn buik he) Ben vandaag de hele dag niet online geweest. Heb vanmorgen een klusteam over de vloer gehad en naar Bea op tv gekeken. De tussenmuur en elektra op zolder zitten erin! Schiet nu echt lekker op, ben zoooo blij! Vanmiddag met mijn eveneens zwangere vriendinnetje bij de I.kea geweest. Lekker geshopt voor J's nieuwe kamer! Had een lekkere volle tas, 3 wandplankjes, krokodillen knuffel, 2 hoeslakens, 2 kapstokhaakjes, speelmat, opbergdozen , nachtlampje en ijs-maak-setje voor in de zandbak. J helemaal verwent, en oooooohhhhhh kan niet wachten tot ik zijn kamer af mag stylen!!! Zitten we net onder, hoor ik na een half uur zijn deur nog eens open gaan. Weer zielig doen en 'huilen' en zeggen dat ik erbij moet komen liggen. Weer netjes terug gelegd, en uitleg verschaft over zijn 'nieuwe' manier van (alleen!!) slapen, en nu is het stil..... Vanmiddag is het goddank goed gegaan, ondanks dat ik mijn twijfels had omdat ML niet zo'n ster is in consequent blijven.... Hopelijk slaapt hij vannacht gewoon door. Vannacht kwam hij om 4:30 uur aan mijn bed, maar liet zich gelukkig wel netjes terugleggen en heeft goed geslapen tot 7 uur. @ Nemo: tuurlijk mag je balen meid! Je hoopt toch dat jij diegene bent die zich tot de 1e ronde-mazzelaars mag tellen. Maar je hebt nu al wel iets meer inzicht gekregen in je cylcus. En wie weet is je volgende ronde weer anders. Knuffel! @ Wolfje: jihaaaaa, 6 weken, dat klinkt al heel stoer he!! @ Fin: ha dich, joa ik haj dich ok wal un bietje gemist huur! Bin d'r nou wèr vollop! @Vlek: ik sluit me ook aan bij de woorden van Finn! Tranen hoeft niet meid, soms verdient iemand zo'n steuntje in de rug gewoon!!
I know Rasp hihi, maar ja ben liever te dun dan te dik...maar liever "normaal tot slank" dan te dun...maar helaas hebben we het niet voor het zeggen he als ik zou willen weet ik wel waar ik er wat aan wil als ik weer mijn oude figuur terug heb ...kon dat maar he...zou dan lekkere dikke billen willen hahahahaha Truste Raspy!!!
Weet je wat: Omdat ik je zo lief vind, mag je wel een beetje van mijn vet hebben Haha, is maar gekheid he... Meiden, of we nou 40 kg wegen of 140 kg, wat maakt het uit? Ieder is mooi op haar manier toch... Ik ken maar weinig vrouwen die 100% tevreden zijn met hun gewicht. Looks aren't important, it's what's on the inside that counts! En met deze wijze les voor vandaag wilde ik graag gaan afsluiten. Lieve (en stuk voor stuk mooie) meisjes: Alvast weltrusten voor straks: Oogjes dicht en snaveltjes toe.