De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Wow Jadore: Knap hoor jouw lijntje!

Maar ik vind mn eigen gewicht ineens best meevallen, want Giraf en Rasp vind ik echt heel slank... Zo heeeeeeeel mega super veel scheelt het niet... Ja ik ben heus wel dikker./zwaarder hoor, maar niet zoveel als ik dacht....

Giraf: WHAAAHhahaahhhaahahahaahaha ik lig echt dubbel hier hihihihih pis in mn broek joh!!!:D:D:D:D:D Grapjas! hahahaha

Mijn streefgewicht is: 66 kilo (eigenlijk 60 maar dat is onmenselijk hihi:p:p:p:p) En na deze frupsel, ga ik er echt voor, als mn bekken dat weer toe laat tenminste.. En ik klaar ben met de bv... Nog een jaar later dus;):D:D

Vlekkie: Wat een schatje!!! aaaah echt een leuke foto! En ieder woord meende ik vanuit de grond van mn hart! Knuf!

LM: HIhihi ik heb een zoontje hoor, de foto was van Vlekkie :D:D:D:D;) Toch een leuke avond nog!!! Flauwe vent, wil ie gaan rennen;););)... Mooie cadeau's gehad???

@Merel: Geej ziet unne schat!!! (of: Dich bis enne sjat:() Welkom terug wijffie! Goed klusdagje gehad dus, enne... Komt goed met die grote knul van je!! ;) Ach je bent net als Jadore ook heel slank gebouwd, dan oogt het toch al anders. Ik heb brede schouders en heupen en ook knieën en dat ziet t er toch anders uit al snel...

Nemo: Ja tuurlijk baal je, deed ik ook toen ik ronde 1 ongi werd (op mn 30e verjaardag:x) na 6 dagen overtijd:(.... Komt goed wijffie!! En lekker genieten van je rosébiertje!!!!

Rasp: Welterusten!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou Finny jezelf niet zo afkraken meid...die beeldschone lippen van jou wegen al 15 kilo :D wauwwwww had ik die maar!!! Was er trouwens ook niet altijd blij mee hoor, nu wel omdat ik een volgens andere bescheide buikje heb en we moeten nog even natuurlijk, maar normaal wil ik dus juist altijd aankomen...maar ja dat lukt mij dus niet goed.
    Ach als je zo lang bv geeft zal het zeker rap gaan lieverd! En ik vind het juist mooi als je figuur hebt hoor....afgelopen zomer had ik geen bil meer over :) niet mooi hoor! Bij mij komt t als ik stress heb dus v.a. nu wil ik een stressloos leven :p whahaha
    Maar heb je nu trouwens eigenlijk ook last van je verzakte baarmoeder :(? Pfff vandaag weer klein beetje in mijn broek geplast :)..heb jij toch ook een beetje last van? Heb je tips behalve op tijd naar de wc gaan :p:D?

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Toch nog maar even in bad gezeten, lekker boekie gelezen. Mn schouders zijn verbrand, au!
    Ben helemaal aan het inkakken hier, vooral na mn rosébiertje, dus ga zo lekker slapen. Welterusten...

4. Funnyfant

Oh en Finn: Werd na 1.5 uur wakker:$... Maar hij was vrolijk, dus we zijn naar t dorp gegaan en hij heeft heeeeel lang staan springen op het springkussen! En daarna nog in de autootjes (volgende week is het kermis bij ons, en sommige attrakties waren al open vandaag), ijsje gegeten en toen naar huis. Met mn zus, sbroer, neefje, nichtjes en pap en mam (en ML en Finn) frietjes gegeten en toen nog even gebrainstormd over de bruiloft van mn broertje volgende week... Een heeeel gezellige dag dus :)

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finn: leuk die tong uit de mond van ijver!!! Lekker uit je dak springen!!
    J heeft de halve vakantie met zijn tong uit de mond gespeeld van ijver, moest ik gelijk aan denken toen ik Finn zo op de foto zag:

** edit: het is tong wel een tongetje dat ik zag of niet?? Anders is het ook een lullige opmerking van me **

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    1,5 uur :$ Dan ben ik blij, want heeft Daan lang geslapen..
    Oh ja, kermis, daar zijn we ook geweest vandaag. Daan heeft even in de draaimolen gezeten. Hij is de laatste tijd ineens bang van onverwachte geluiden (zelfs als door de wind de blaadjes in de bomen gaan suizen..) dus toen de toeter kwam dat de draaimolen ging draaien wilde hij er gelijk weer uit! Even een rondje mee geweest, toen was het goed.

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wat kan Finn al goed springen trouwens.. Daan gaat wel een beetje door zijn knieën, maar daar houdt het bij op..

8. Funnyfant

Ooooh kon ik je maar een dikke knuffel en smakkerd geven!! Wat ben ik toch blij met mn lieve Jadoortje :):)

Hahahahaha lippen van 15 kilo!! Gelukkig onder niet WHAHAHAHAHA!!! En billen: Ja die vind ik ook niet erg hahaha, die wil ik wel houden. Maar die had ik ook toen ik dun was...:p
    Maar iedereen is prachtig Girafje heeft echt gelijk!

Heel gek, maar de verzakking voelt minder ver naar beneden??? Misschien omdat de BM ook breder wordt en dus niet zo laag er meer tussen past ofzo... :(
    Maar ik verlies met niezen of lachen ofzo ook scheutjes urine. Met al het andere span ik heel bewust mn bb aan. onderbuik intrekken (ONDERbuik naar rug brengen), en plasgaatje, anus en vag . optrekken. Dan gaat het wel. En ik heb die hele dunne kleinste tena in... Voor de zekerheid en tegen evt. vervelende luchtjes:) Dat helpt wel, ook voor mn eigen zekerheid.

***Nog een foto van Finni in de auto's met papa

9. Funnyfant

Ja he!!! Mama is ook trots:D:D:D:D! Dat bedoel ik dus met dat hij motorisch gewoon heel hard gaat, en op spraakgeboed minder snel :D:D:D:D

En hahahahahahaahaahaha ja Merel dat is zn tong hwaahahaahaha!!! :D:DD:D:D Kiek mar:

10. Funnyfant

Leuke foto's Nemo en Merel!!!!!!!! Knappe kerels hoor!!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Daan gaat ineens meer praten, alleen nog onverstaanbaar. Molen is mowen, bomen is bowen, dus alles lijkt op elkaar..
    Fijne motoriek is altijd heel goed geweest, grove motoriek gewoon gemiddeld denk ik..

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nog ééntje dan... :p
    *edit: met mega zonnebril.. Pff te groot hoofd *

13. Funnyfant

Ja het praten komt ineens meer deze week. Zelfs een enkele keer 2 woorden ik wist niet wat ik hoorde hahahahaha!! :D:D
    Ach hij ontwikkelt zich lekker op zn eigen manoer en hij is gelukkig, dus het is goed :)

14. Funnyfant

Supercoooool!!! En foei! mama toch, een heel mooi koppie, niks groots aan hoor ;)

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Daan zag oma met patat en zei ineens "tat".. Hahaha, daar zijn wij al heel trots op.

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D:D:D:D ahhhhh mijn lieve Finny-vriendinny :D:D:D:D:D:D jij bent ook echt mijn schatje :D!!!!!! Dikke lebber terug XD:D:D:D::D:D hahaha daar ben je blij mee nou nou :D:D:D

Hahahahah nee niet die van onder hoor...al hoewel dat nu ook meer opgezet is bij mij :) poeh ik ga van genant naar meest genant denk ik whahahaha. Wat vervelend meis! Ik herken het een beetje...bv met lachen of niezen indd...maar zeker niet altijd, maar thanks voor je tips! Ben soms zo bang dat ik ineens iets verlies.

Wat een leuke foto's! Ik ben toevallig ook met Chloe in een kermisatractie geweest...helaas kan ik jullie niet "spammen" ...vind ik altijd zo jammer wil ook graag Chloe showen, maar ja gaat gewoon niet...wel super leuk om jullie schatjes te zien!!!

Ik ga lekker slapen ben kapot, slaap lekker allemaal :D

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    wel mooi koppie, maar in verhouding groot, alle baby/kinderbrilletjes zijn te smal rond zijn oren (en deze is dus bij oren goed, maar vooraan erg breed)
    Maar het blijft de knapste natuurlijk :D

18. Funnyfant

Truste heerlijk flapuit!!! Enne mijn lippen zijn ook goed doorbloed hoor hahahahahahaha!!!!:p
    Enne spammen kan wel op de site;)

19. Funnyfant

hahahaa ja zou ik ook zijn!!!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden zo bang; sinds een uur buikkramp... wordt steeds meer:x

ga maar naar bed... als ik slapen kan:(

Deel Deze Pagina