we zouden eigenlijk morgenmiddag terug komen alleen zag ik het niet meer zitten. Gistermiddag kwamen we aan, rondje door de omgeving gedaan en dan zit je te kijken tot je kunt gaan eten. Juul kon alleen maar op de kamer spelen......... Ga je eten en om 8 uur zit je weer op je kamer, Juul wilde niet gaan slapen dus dat was best slopend. Vanmorgen om 7 uur wakker door pijn in mijn rug. Als ik op de wc zat zat ik met mijn knieën tegen de douche deurtjes Vandaag de hele dag in de beekse bergen gelopen, last van mijn voeten en heup (had heel slim mijn hakken aan) Juul was onderweg in slaap gevallen dus vriendlief rookte voor het hotel nog een sigaretje terwijl Juul nog even kon slapen en ineens had ik het gehad. Had geen zin in nog een avond op die kamer dus we hebben de spullen gepakt en zijn naar huis gereden
Hihihihihihi ik snap je HELEMAAL! Dat gevoel, heb ik nou bijna altijd op vakantie! En zeker in een hotel, waar je bijna niks kunt.
Vakantie vind ik normaal wel lekker, een camping dan, maar dit vond ik echt niets. Of je moet een huisje hebben dat de kids lekker buiten kunnen spelen. Een leer voor de volgende keer
@LM, oh heel begrijpelijk, dan houd ik het ook niet langer als een dag vol en helemaal met een klein kind. Ik ben geen hotelmens! Fijn dat je er weer bent meid!
Ja precies!! Op de camping (in NL, BE of DE) vind ik het ook te gek! Maar wel liefst met mn zus en haar gezin samen. En een park is ook nog wel heel leuk, maar een hotel, bleh!
hahaha wij gaan dit jaar naar een camping in FR Maar dat kom ik al van kinds af aan dus heb ik echt onwijs veel zin in hahah Edit: we gaan een weekje bij mijn ouders op de plaats staan. Juul in de caravan en wij in de tent. Dus dan hebben we een soort van oppas
Ja dat is leuk! Vorig jaar zijn we een klein weekje bij mn ouders in FR geweest in een huisje. Dat was heel gezellig! Maar alleen met ML, daar ben ik gewoon niet zo goed in. Hij wil nooit spelletjes spelen en vind zwemmen niks aan EN hij wil geen rooie cent uitgeven... Nou dan blijft er weinig leuks over aan de vakantie. Ja en dan ga ik liever met anderen die wel leuke dingen doen! En dan gaat ML ook wel mee.
@LM, dat heb je dan goed geregeld!! Wij gaan dit jaar denk ik naar noord-holland te kamperen. We gaan met de caravan van mijn schoonouders voor het gemak omdat ik het niet zie zitten om met mn dikke buik op een luchtbedje te moeten slapen. We zijn al vaker naar Noord-Holland geweest en das altijd goed bevallen en niet zo ver van huis. Volgend jaar gaan we wel weer naar het buitenland.
Hihih nee das niks aan dan. Hier gaan altijd spelletjes mee hoor! Leuk!! En heerlijk boek lezen zijn we beiden ook goed in. En we houden erg van de zee en het strand dus meestal vertoefen we daar ook wel veel.
Finn, jij hebt net zo'n man als ik heb dus hahaha Meiden ik ga weer............tis drama hier!! Juul heeft een paar dagen geen regelmaat/regels gehad en we kunnen weer opnieuw beginnen, weer een goede les. Hij gilt de hele buurt bij elkaar omdat hij perse in ons bed wil slapen.
Nee ML is nooit op vakantie geweest als kind, dus hij kent het gewoon niet. Hij doet wel spelletjes, hoor, als iedereen mee doet... Maar niet van harte. Hij wil bij een stad in de buurt zitten en ik wil lekker vakantie vieren bij zee of iig water.
Oei!! Effe volhouden, zit de regelmaat er vast snel weer in wijffie!! Succes!! Enne: Samen op vakantie dan maar hahahaha?
Hihi...LM....heel herkenbaar! Ik had hetzelfde gedaan, en ben net zo'n tyoe als Finnefantje. Als ik ergens ben denk ik 9 van de 10 keer: wat is het thuis toch fijn!! Ik bedacht me vanmorgen eigenlijk dat afgelopen week wel 1 van de top vakanties was van ooit. Terwijl we dichtbij huis waren en geen spectaculaire dingen hebben gedaan. Maar het was gewoon erg fijn! Lekker met zijn drieën. Normaal vind ik het net als Finn ook wel erg fijn als er wat meer gezelschap is. Dan moet ik me sneller over de mindere dingen heen zetten en kan ik van ma afpraten als me iets niet lekker zit. Hotels heb ik ook afgezworen mits voor 1 nacht. Is gewoon heel opgesloten zeker als je kinderen hebt. I love camping en parken, lekker druk en altijd wat te doen en zien. Ach ja, volgende keer beter moet je maar denken! @ Nemo: moelijke keuze wat je aangeeft betreffende je studie en contract. Ik zou zeggen: schouders eronder dan ben je er vóór je FR-vakantie misschien vanaf!! Suc6! @ Wolfje: ik kon in het begin ook heel weinig hebben van J. Nu gaat het veeeeel beter. MIjn lichaam in geloof ik nu gewent aan de hormonen... @ Madelief: ik was er niet toen je de uitslag kreeg. Dus ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je eind-verhaal. Het is in ieder geval goed afgelopen!! Ik herken het wel hoor. Ik ben bij J met 29 weken in het ziekenhuis beland omdat ze dachten dat ik ging bevallen. Ik was er direct klaar mee en dacht al op weg naar het ziekenhuis: dit was het dan.....het einde....dit komt niet meer goed het is over nu... En toen bleek het met een sisser af te lopen, en heb ik de rest van de zwangerschap zitten tellen. Jippie 32 weken, nu mag ik in het ziekenhuis hier in de buurt bevallen i.p.v. in M'tricht. Toen: jippie, 37 weken....ik mag thuis bevallen!! Toen jippie....ik ben 40 weken! En toen beviel ik pas met 41 weken! Wie had dat gedacht met 29 weken..... Ik hoop dat het voor jou ook zo mag zijn meid! Lekker blijven zitten jij kleintje!! @ Bruiloft stukjes! Ze moeten a. niet standaard zijn (dus geen abc enz) en b. te snappen zijn voor iedereen. Dan vind ik het helemaal leuk! Wij hadden 2 stukjes op onze bruiloft, en hebben werkelijk onder de tafel gelegen van het lachen! (tot huilen toe) Onze vrienden hadden een reportage gemaakt zoals Jambers (incl. hele goede Paul Jambers immitatie) over ons 2 als vreemd koppel zijnde met al onze 'fout eigenschappen'. Heeeeeel erg leuk gedaan en liggen nu nog in een deuk als we de dvd terugkijken. Verder deden mijn collega's een rap over dat ik de zonnestraal op het werk ben. Werd echt in het zonnetje gezet en kreeg echt het gevoel dat ze niet zonder me konden. Verder hebben mijn broer en schoonzus een hele gave V.eronica tvgids voor ons gemaakt, incl. reportages, ins en outs over ons in combi met tv-personalities. Erg leuk!! Dus ik ben voor!! Veel plezier Finn zaterdag!! @ All: ik heb vandaag de knuffel voor de baby gekregen die mijn moeder gemaakt heeft; vind hem zelf errug leuk geworden, helemaal mijn ding! Lief van mijn mama dat ze zo aan de knutsel is geslagen!
HAHA ik hoor mezelf praten! Hier hadden we van het weekend hetzelfde! Papa mama in bedje slapen bij J???? NEE! Hebben er direct korte metten mee gemaakt en het gaat nu weer als vanouds. Heeft toch 3 dagen geduurd....sterkte!!
Ik zou vanavond een bult was wegwerken maar ik ben even gaan zitten voor 5 minuutjes en nu 90 minuutjes later zit ik nog!!