De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden me toetsen den heel slecht, moet keihard indrkken
    lles wel bijgezen

oja sem heeft trowens ook crocs 2paar elfs, vind het heerlijk voorbij huis, ff snl buitenspele hup doe je cors maar aan

en doodskopjes ook niet mijn dig, maar sem vond ze gewldig en tja die kjgt steeds meer zijn eige smaak..

kuffel voor julle

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Thomas Trein: vond er eerst ook bar weinig aan, maar de nieuwere filmpjes zijn wel leuk. Dan zijn bij sommigen de gezichtjes digitaal gemaakt en praten ze zelf.. Maar ja, D vind het super. Chuggington trouwens ook. Cars kent hij eigenlijk niet. Moet altijd lachen: in de intro van Thomas eindigen ze vaak met "en wie rijdt daar zo vrolijk over spoor?? Het is Thomas!!" En dan roept D heel hard JAAAAAA!! En als een trein ergens tegenaan rijdt ofzo ook "OOOEEE!!!" of BOEM! Haha, het kletsen gaat beginnen..

@namen; Damian vind ik ook niks. Namen is sowieso heel persoonlijk. Ik ben zelf best beinvloedbaar als mensen mijn keuze niks vinden. Slaat nergens op natuurlijk. Vond mijn eigen naam als kind echt vreselijk, omdat niemand het kende. Daarom zou ik mijn kind(eren) altijd bekende namen geven (dan maar in de top 10 van meest gegeven namen) maar er zijn ook mensen die dat juist vreselijk vinden.
    Ach, ik heb al een waslijst aan namen (meisjesnamen...) maar nog geen één die uitspringt. Toen in zwanger was van de D zou de meisjesnaam Anouk zijn geweest.

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Wolje, je tekst valt weg ;);):D Is wel grappig om het zo te lezen.

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    *** ego bericht ***

Lig hier in bed naar mijn ontblote bewegende buik te kijken in het licht van de laptop..........:)....moooooooiiiiiiiiiiii............:)

*** einde ego bericht ***

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    :d
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

6. Zeepaardje

quint ; niks grappig aha erger me kpot, moet keihard druken pff
    nou goed julliebegrijpen hetnog

thomas; sem is er gek op.. vanaf het begn... hi jheef tzelfs het spoor en iets van 50 treintjs en dvds helemaal zijn favo speelt er heel de dag mee. kent zeook allemaal bij naam
    zo knap nu wij hij duncan ebbn gene idee wat het is... hah a zoek ndus
    zing zelfde liedjes ok mee aanstkeijk meldietje

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, gaaaaaaaafffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Zeepaardje

merel sper zeg

nou ik g a sluiten ff ballen draaien en vlees snijden voor soep morgen
    nuffel

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    #469 QMerelQ, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
    Meiden ik haak af voor vanavond!
    Fijne dag morgen voor iedereen!!
    x

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Haha, als we D vragen zoek James, of zoek Thomas dan komt hij ook met de goede aanzetten.. Maar ja, hij heeft er ook nog maar 6!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Truste Merel

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Gooooeeeeedemorgen!!!!:D

Sorry ik had zooo'n pijn aan mn bekken dat ik vsn ellende maar ben gaan slapen. BAH.

Thomas: Ik moet zeggen dat Finn (nog) niet erg dol is op tv programma's. Wel van muziek. Dan gaat ie staan swingen en "meezingen" superschattig! En op dieren, dat vind ie geweldig! Maar ik ben wel dol op Thomas, ik vind het zoooo mooi gemaakt! En ik vind Erik de zwart juist wel leuk.

@Namen, grote kans meiden hihi:) Merel ik pb je wel effe de namen die ik denk bij jou, als ik het goed heb, pb ik ik je die van ons ook hahaha. Maar voor een meisje heb ik bij jullie nog 2 opties staan hoor!:D

13. Funnyfant

Ooooooh wauw!!! Ik wil oooooooook!!!

14. Funnyfant

Ik lees net op hyves dat een kennis al voor de 10e keer met meiden (en kids) van het "2001-kinderen-forum" een weekend weg gaat. Ik wist helemaal niet dat meiden dat deden, maar is wel leuk!!:D Moest meteen aan jullie denken hahahaha;):p

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Sorry heb nauwelijks bijgelezen.
    Ik heb een paar erg drukke (werk) dagen achter de rug en vandaag gaan we in huis van alles doen. Kleine wordt zo opgehaald door opa en oma zodat wij onze handen vrij hebben.

Zal straks even bijlezen!

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi FF meteen maar een weekeindje landal boeken met z'n allen :D

oh ik heb hier tijd over, ML heeft kleine meid meegenomen op de trekker, mmmmm wat zal ik eens gaan doen ?

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!!

Ga maar boeken dat weekend Finnefant!!! whahahaha!

18. Funnyfant

Hihihihihi lachen toch??:D:D Huisje voor 15 meiden met pp 1 of 2 kids... hihiihi geweldig! Moeten we een kasteel doen whahahaha!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Meisys

Spring even in:

@Meis, wat spannend straks jullie echo :D denk aan jullie hoor :D

@Merel, heerlijk gevoel he! ML heeft een paar dagen terug beeb ook al gevoeld vond ik wel heel leuk en hij schopt me heerlijk veel op een dag :D uhmmm lekker genieten straks kan het niet meer:(

@All, straks voor 165,- uiteindelijk nieuw wallpaper ophalen :D scheelt toch 110,- en is ook helemaal nieuw ;) ML is al aan het knallen in het kamertje :D als kamer af ik zal ik het even spammen :D

@Vinkje, heb jouw foto's gemist...of heb je ze ook in je album? Ik ga zodra ik weer wat meer tijd heb snel bij je gluren :p:D haha Je ventje stond trouwens niet op de verjaardagenlijst vandaar dat niemand wist dat hij jarig was, maar ik heb hem er nu ook bijgezet ;)

Nou dat was het weer :p zwaai zwaai naar iedereen :D xxx Jadoortje

20. Zeepaardje

@ jadore; gaaf!!! ben benieuwd!

Deel Deze Pagina