En ik baal nog ergens van!! Ik had 3 biedingen lopen op kledingstukken op marktplaats van een en dezelfde persoon. Ik heb haar gevraagd wat ze voor alledrie de dingen wilde hebben. Gisteren mailde ze me nog of ik nog geïnteresseerd was en heb ik meteen terug gemaild dat ik dat nog steeds was, en vandaag verkoopt ze de drie dingen gewoon aan iemand anders!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Ik wil wel een poginkje wagen, als je het graag wil Quint? (En als Merel het goed vindt.. Ik heb t patroon al.) Ik ben wel van de knuffels en het priegelwerk. HEb weer meer moeite met rechte naden whahahaha!
Ohhh, heb me toch weer last van harde buiken...puf puf.... Als ik moet gokken dan heb ik er nu per dag wel minstens 10 gehad en dan van die waar je het echt benauwd van krijgt....zou dat erg zijn?
Merel, erg lief van je! Maar ik heb het plaatje nu en misschien mag ik het met je toestemming als avatar gebruiken (als het lukt)?
No problem! Ik vind het al rot dat ik het zelf niet kan aanbieden. Maar de laatste keer dat ik achter de naaimachine zat voor de kussens van J heb ik zo'n last van mijn rug/bekken gekregen dat ik zowieso niet meer ga naaien voor de bevalling. Whhahaaa, zal ML blij mee zijn! Dus moet het ook gewoon niet aanbieden, snappie? Heb jij geen last met knutselen van je bekken Finn? Ik krijg het van het patroon knippen en gebogen zitten. En nu ik dit laat gaat het eigenlijk best prima.
Wat een compliment! Moet steeds aan mijzelf denken als ik de krabbels van Meis zie! Zij heeft ook eenzelfde Avatar als ik een tijdje geleden had, en ook in combi met diezelfde banner! Zelfde smaak!
Nee hoor, gewoon heel logisch! Denk er maar rustig over na, we hebben nog effe Hoe voel je je? Durf je er een beetje op te vertrouwen dat het goed zit? Knuffie!!!!
Oei had ik helemaal gemist, sorry Als ze geen PIJN doen en ze komen niet om de 5 min of minder, dan is het enige advies: RUSTIG AAN!!!! Dus je MOET gewoon rust gaan nemen nu, je beeb is het zat Knuffie!
Harde buiken, ik moet eerlijk zeggen dat ik daar helemaal geen verstand van heb. Weet niet eens of ik het ooit heb gehad... Finn, ik maak me niet druk over... Het zit of goed of niet goed en daar kan ik niks aan veranderen. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit deze keer!
Maak me ook verder geen zorgen hoor, maar zit nu al te verlangen naar mijn verlof . Wordt een beetje kriegel op mijn werk, en denk dat ik daar ook veel harde buiken van krijg....baasje smijt werkelijk alles op mijn bureau...vraag me af wat hij van plan is als ik met verlof ga.....maar boeit me ook al niet meer, hij zoekt het maar effe uit. Ik doe thuis echt rustig hoor, als ik er zin in heb Ik ga ook stoppen, tot morgen!