Hoera voor mezelf! Vandaag 28 weken, en in mijn banner staat dat mijn beebje vanaf nu levensvatbaar is volgens de medische wetenschap!
Hoi meiden @Merel, pff wat een heftig verhaal. Je kunt het altijdf aankaarten bij de VK en dan hoor je van hun wel in hoeverre het belangrijk is toch?! @Nemo, wat fijn dat je je jurk kunt verkopen aan iemand en ook wel leuk dat diegene zwanger is. Wel balen van je marktplaats deal! Jammergenoeg kan marktplaats veel voordelen hebben maar ook nadelen zoals deze.
@Madelief, tuurlijk blijven we kletsen samen hier!! Ik zou het ook niet willen missen hoor, alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het straks met 2 kindjes een stuk lastiger zal worden.
Merel gefeliciteerd!!! Wat een nare details vanuit je familie, dat zou ik dus niet willen weten! Je kan het aankaarten bij je vk, het is toch fijn als ze je weer geruststeld!
Merel zou het wel even aankaarten hoor.... Lijkt me voor jezelf een stuk rustiger! En hoera voor je 28 weken! Madeliefje Zeker weten blijven we met zn alle kletsen We gaan voor een 2e, we gaan voor een 3e, we gaan voor een 4e, we gaan voor een 5e, (ik stop, wie gaat er nog voor een 6e?)
Oh jee Giraf, nou ik haak af na een derde hoor! Maar als het aan mn vriend ligt komt er na deze baby niet nog eentje.
Hier precies hetzelfde ML wilde in eerste instantie zelfs maar 1 kind! (je kunt dus aan mijn banner wel zien wie de baas is bij ons)
Hahahaha nou ik wil er wel 6 hoor!! Maar ja de centen heb ik er niet voor hihihihi EDIT: en de man niet Merel: Gefeliciteeerd!!!! Geweldig meid!! En ja: Ik zou het ZEKER aankaarten, want toen ik vertelde over mijn zorgen ivm de moeilijke en zeer heftige bevalling van mn man, waarbij smoeder en ML bijna loodje legden, hebben ze me verzekerd niet over de 40 wk te gaan bij een groot kindje... Dus ze houden er wel echt rekening mee hoor! Nee joh, met 2 kindjes komen we gewoon ook kletsen Nemo: Fijn dat ie verkocht is waarsch.!!! LM: Ik vind het indd ook wel veel geld. Ik snap je wel hoor, het zal het ook wel waard zijn, maar ik zou het er niet voor over hebben. Indd de tip van Merel zou kunnen werken! Of misschien een tweedehands online merkwinkeltje??? Oei ik stond te ruzieën met ML om 20:00 Sh#t niet echt respectvol, jeetje daar baal ik wel van
@mdl; frisjes vandaag ijskoud bedoel je, bbbrrrr! Hoe ik me voel, tja heel de dag drukkend gevoel in buik, af en toe was misselijk, werd beroerd van de geur asperges... en kan niet wachten tot me echo, nog 2wk, echt aftellen haha @nemo fijn dat jurk verkocht is waarschijnlijk! @merel; gft 28wk! heb nooit schoonmaakhulp, maar nu ik zwanger ben ineens wel ha neem het er maar van zelf heb ik in omgeving ook vaak meegemaak, kindjes met 42wk geboren en dan tijdens of net voor overlijden... wil ook echt niet over tijd lopen, en vooral niet als het in de familie is gebeurd zo vaak! @giraf, 2 vind ik genoeg haha @2min. stilte... sem ziet de vlag; oh kijk mama, daar is ook een mens jarig kon me lach ff niet inhouden, gewoon dat koppie en hoe het eruit kwam...
@Wolfje whahahah hilarisch!!! Tja, kinderen he. Ik heb braaf 2 minuten stil voor de tv gezeten. Ik houd er elk jaar rekening mee, ik vind het heel belangrijk. En dat er mensen zijn die het vergeten dat vind ik niet erg maar dat er mensen zijn die er bewust schijt aan hebben, dat vind ik heel erg!
Nog anderhalve week en dan ben ik klaar met moeders voor moeders, en dan bedoel ik ook echt KLAAR! Heb het inmiddels gehad met het piesen in een kan. Ik wil weer gewoon op de wc zitten, heerlijk ontspannen mn plasjes doen hihi.
2 minuten stilte Ik werkte in een restaurant en ik had op 4 mei een tafeltje met een aantal belgen zitten. Ik was te laat met waarschuwen, dus stond het personeel en ik in 1x om 20:00 stil. Die belgen waren aan het roepen en doen en ik gebaarde dat ik er zo aankwam.... Ze keken echt heel raar en bleven roepen: "mevrouw, mogen wij bestellen?" Dus ik gebaar dat ze stil moesten zijn, keken ze steeds vreemder. Toen de 2 minuten om waren legde ik uit dat het dodenherdenking was... ze schaamde de ogen uit hun kop! Duizend maal excuses voor hun lompe gedrag en achteraf een hele dikke fooi
Neeeeeee ik was het ECHT vergeten Ik doe het normaal elke dodenherdenking, maar ik was Finn in badje aan het doen, mn haar aan het verven en toen kreeg ik ruzie met MLul Ben nu wel al 10 minuten stil... telt dat ook een beetje? Oooh nou voel ik me nog slechter
Tja, soms gaat het gewoon aan mensen voorbij maar het feit dat ze zich schaamden zegt genoeg. En die fooi was ook mooi meegenomen haha!
Tja, heb hier in mijn eentje ook braaf stil zitten wezen Nu Schindler's List aan het kijken voor de 1000e keer! Heb het ook koud, brrrrrr.... Eng verhaal Merel, bah. Zou het ook even aankaarten. Daan is nog steeds in de jammer- en gil stemming...
giraf; tja als je uit bent denk je er niet zo snel bij na...hihi rasp; normaal brengt ml sem naar bed, en voorlezen dus ff besloten te wachten, maar die reactie, ik kon me lach niet inhouden ,te erg voor woorden... maar goed... hebben ons best gedaan...
Oh lieverd, je moet je door mij niet slechter voelen hoor, je hebt er toch niet bewust schijt aan gehad! Het was in ieder geval geen aanval naar iemand van ons, dat zou ik nooit doen want mijn dinnetjes kunnen nooit iets fout doen!