Knap van Vera.. Daan zegt pas net Doeeeii en zegt LLOOO, in plaats van hallo... Wel haaaiiiii, hahahaha
Ja, heeeeeel herkenbaar Finn is hier nu ALLES aan het uitproberen en luisteren?; HO MAAR! Hahaha het is wel grappig, maar ik ben doodop 's avonds... Hier ook geen tikker, maar Finn weet wel hoe hij moet slaan hoor. En dan LACHEN!!! :x Ach ik blijf heel consequent en duidelijk, dan is het het snelst weer over hoop ik
WOW wat zijn jullie snel!!!! MErel: Doe nou rustig meissie!!! Bel anders effe de vk om advies... Sterkte en slaap lekker mop!
Rustig aan Merel!! We waren klaar met eten, zijn bord stond al weg, en hij gooit een vork naar me toe!! Tja, wat doe je dan. Normaal zeg ik dan, dat mag niet, nu kan je niet meer eten, dan moet mama je voeren. Maar ja, we waren al klaar. Ik sprak hem streng toe, keek hem indringend aan en hij gooit er een beker achteraan !!!
@Nemo, tja Vera is vreselijk leergierig en bijdehand dus die loopt al sinds haar geboorte voor hoor. Heb maar heel kort een baby gehad, ik hoop stiekem dat de tweede wel wat langer baby is. @FF, ja het is lastig maar inderdaad wel consequent zijn. We zien wel wanneer het weer wat beter wordt.
Finn zegt: Haaaaaaaaaaa! en dag dag! hihi schattig. En poep vies bah! Hahaha hij begint steeds meer te praten. OH en hij zegt: Oranje als iets oranje is!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht eerst: Dat is toeval, maar hij zegt t steeds!!!
Daan ook leergierig, maar niet qua spraak!! Doet wel alles na wat je doet. Kon ook snel duplo torens bouwen enzo, bleef net zo lang kijken naar hoe je het doet... Mijn moeder heet Mie.k, ik noem haar nooit ma, gewoon haar naam, Blijkbaar roep ik die nogal eens door de woonkamer, want Daan roept nu steeds MIIIEEEPPPPPP!!!
@FF, het praten komt ook vanzelf! Dat kunnen we toch niet afdwingen. En soms zijn ze heel goed in het ene en minder goed in het andere. Ach Vera loopt nog niet, al sinds 8 maanden staat ze en begint ze te lopen om de tafel enzo maar misschien gaat ze pas los lopen als ze anderhalf is joh, wie zal het zeggen.
Hahaha a ook weer zoooo herkenbaar! En dan dat gezicht erbij Ik moet dan echt moeite doen mn lach te bewaren. Maar ik zeg dan NEE en zet hem abrupt op de grond. En dan huilt ie heel hard komt me een kusje geven en "sorry" aaien. Dan stopt het meestal voor 15 min. wel
En hij zegt steeds "bah, pies.." Zal wel vies bedoelen.. Heeft ook smetvrees geloof ik, alles is vies.
Is ook zo! Finn stond met 7 mnd en liep ook meteen rond de tafel. Maar los "pas" met 13 mnd. Alles komt goed, maar het is wel leuk om hem nu te horen kletsen! Hij zegt ineens zooooooo veel! Dan ben je wel even trots hoor!
Hihiiiiiiiiiiiiiii!!! Volgens mij doen veel kindjes dat wel hoor, Vera komt ook steeds haar handjes aan mij afvegen als ze vies zijn en als ze een pluisje o.i.d. vind dan komt ze dat ook brengen. En dat heb ik wel gehoord van meer moeders.