sem houd er ook niet van vies te worden maar is ervan overtuigd een babybroertje te krijgen... ik zeg kan ook een babyzusje zijn hoor, nee zegt hij tis een jongetje ook mijn gevoel... nog 2wk tot de echo
Als ik au zeg, soms om iets kleins, wordt ik ook gelijk geaaid, haha!! Soms lijken dingen gewoon een spel, dat moet je echt doorbreken. Pas als hij gaat huilen heeft hij het echt door geloof ik, dan wil hij daarna ook kroelen inderdaad. Vandaag op kdv nog even gehad over zijn spraak, of ze vonden dat hij erg achter liep. helemaal niet zeiden ze. Hij liep voor qua meehelpen opruimen, spullen op aanrecht zetten en hij begreep alles. Als ze voor een ander kindje iets nodig hebben, vragen ze dat aan Daan en hij snapt alles. Ja, dat wist ik, maar vond ik vrij normaal. Wel leuk om te horen! En zn spraak was gewoon normaal. Nog ruim 2 maanden, dan gaat hij naar de andere groep..
WOW kijk eens naar deze foto van mn broertje van vroeger: DAT IS PRECIES FINN!!!!! ML zegt: Kijk zo ziet Finn er over een paar jaar uit: Ik wist niet wat ik zag joh!!
Zo, wij hebben er wel even voor gezorgd dat de rest een boel bij te lezen heeft hahaha. Ik ga er zelf nu een eind aan breien!! Morgenvroeg ga ik lekker naar de kapper en 's middags lekker in mn eentje shoppen, ik breng Vera een dagje weg voor mijn eigen plezier! Dat werd nodig tijd!!
finn; wauw ja idd ik vind sem helemaal op me opa lijken... (pa van me ma) zelfde vorm hoofd, kapsel, ogen... nemo nieuwe groep, spannend! raps; ja volgens mij wel... had met sem ook gelijk, maar ja eerst afwachten of het goed zit... durf hier gewoon zo moeilijk te genieten, al is sem helemaal fan ban bobbi wordt grote broer
@Wolfje, hopelijk begint het grote genieten voor jou dan over 2 weken. Moet je dan ook echt gaan doen hoor meid!
ga ik dan ook zeker doen... durf het nu gewoon niet, heb zoveel telleurstellingen gehad, wil er niet nog 1 hebben en ben gewoon heel erg bezig mezelf te beschermen...
Ik ga nu echt dames!! Slaap lekker allemaal!!! Misschien tot morgen maar ik beloof niks! Dikke knuffel X
rasp; je hebt gelijk, maar me gevoel zit helaas zo niet in elkaar... all; truste, ik ga me bed ook eens op zoeken... manlief heeft voor mij rose bier gehaald, jaja alcoholvrij vond het vervelend dat hij bier dronk en ik niet lief
zit ik er een keer op een avond achter is iedereen pleite !! ik ben netjes stil geweest, zat in de sportschool, radio ging voor 2 min uit en ik heb mijn apparaat ook maar ff stil gezet, wel zo netjes. wolfje, nog 2 weekjes en dan weet je het meid, niets aan die onzekerheid, maar gelukkig word dit beloond FF foto lijkt echt op finn , wel grappig heb je over 10 jaar een dubbelganger van ML rondlopen RB, morgen een lekkere IK dag, geniet ervan !!! Syl.ke zegt ook telkens au als ik met de oven bezig ben, als ik er iets instop of weer uithaal begint ze heel hysterisch au te gillen, ze heeft zich er nog nooit aan gebrand maar we hebben wel uitgelegd dat het pijn kan doen, schijnbaar snapt haar kleine koppie dit al. scheelt een boel narigheid en blaren oh ja en smetvrees, dacht echt dat zij het ook had , elk pluisje kwam ze brengen met de melding : bah ! nu nog steeds moet ze niets van vieze vingers hebben, als ze valt dan komt ze eerst bij me om haar handen aan mijn broek af te vegen, altijd fijn. en boos worden kunnen ze hier ook maar al te goed , en dan echt zich laten vallen en met voeten en handen gaan schoppen, als ik ergens niet tegen kan is het dit wel, draai me vaak ook om en geef er geen aandacht meer aan, binnen zeer korte tijd is ze dan weer leuk aan het spelen
Het is al de tweede dag deze week dat ik zie dat daan zijn bedje onder het bloed zit. Dan heeft hij gewoon een bloedneus gehad. Zit beetje bloed op armpje en onder zijn neus. Hoe zou dat komen en kan het kwaad?
Sorry Vlek, ik was kapot!!! Hahahahaha wat is het toch fijn om te lezen, dat iedereen af en toe zo'n monstertje heeft En Finn zegt ook bij de oven: AU! Mooi zo, blijf daar indd maar van af! EDIT: En "shit!" = is heet! En Vlek: Niet ML op de foto, maar broerlief Goed bezig Vlek: Sportschool EN 2 min stilte!!! Dubbele dikke duim voor jou!
Misschien peutert hij wat meer in zn neusje: Met dit droge weer krijgen ze vaak harde korstjes en die kriebelen nou eenmaal wat meer Maar als je het niet vertrouwd: HA!