GOEIEMORGEN!!! Rasp, geniet van je dag vandaag! Heerlijk om eens even wat voor jezelf te doen. Wij zijn gisteravond ook 2 min stil geweest. Doen we elke jaar. O heeft geen last van smetvrees. Hij is dol op modder, pluisjes, water etc. Als hij er maar lekker vies van kan worden Op het kdv hebben ze met hem een luier-schilderij gemaakt. Men neme een kind in luier, een enorm vel papier en een paar klodders verf. Let the fun begin Echt zo grappig. Ze hebben hem wel weer in bad gedaan, hij was net de hulk! Merel, hoe is het vanmorgen met je harde buiken? heb je nog last?
Heej Maible! Lang niet gesproken! Het gata nu heel goed, maar vanmorgen in bed....ik hoef me echt maar van mijn linkerzij op mijn rechterzij te draaien en hups, hard. Als ik achterover in de kussens lig is het gewicht van mijn buik al genoeg om een harde buik van te krijgen. (idem met felle bewegingen van de baby) Niet zo fijn, maar volgende week weer controle en zal het dan eens aankaarten, maar ik weet dat ze toch zeggen 'rustig aan doen en het hoort bij jou zwangerschap'. Met jou alles goed?? Lekker aan de groei? Schiet ook op al he! @ Vlek: sorry dat we allemaal afgehaakt zijn gisteravond... Ik lag vanmorgen nog aan je te denken, hoe het met je gaat betreffende het afval plan in de sportschool! Ik hoop dat je je er goed bij voelt en dat het goed vol te houden is. Nogmaals respect!! Hier ook een kleine die een beetje smetvrees heeft, haha. Zand aan de handjes, afvegen, water, droogmaken, komt ook met elk miniscuul pluisje aankakken.....naja, zal wel over gaan. Kliederen met eten: dan heeft hij dus geen smetvrees helaas!! J is zichzelf tegenwoordig aan het voorlezen! Zo knap!! Heeft hij een boekje een paar keer gelezen, gaat hij ermee op de bank liggen en hups begint hij gewoon het verhaal te vertellen. Welliswaar met horten en stoten en haperen, maar hij weet precies wat er bij welke bladzijde verteld wordt! Vooral erg leuk om af te luisteren!! Ga zo naar de Prenatal, blije doos ophalen! En een joggingbroek in een maatje groter kopen. Die ik had gekocht is nog gloednieuw, maar maat S krijg ik nu echt harde buiken van omdat de band te strak zit.......sonde van het geld. Fijne dag!
Goedemorgen dames @4mei, hier vlag uit en 2 minuten stil, en natuurlijk even naar onze queen kijken he (eigenlijk zoals elk jaar) @merel, jeetje echt vervelend die harde buiken joh, toch maar een tandje terug schakelen?? las gister iets dat wij dezelfde banner hebben ja denk echt zelfde smaak @maible, oh wat leuk pamperverven, en hier ook een die van vies houd hoor. dus vaak in bad. @rasp, fijne dag vandaag meid @vlek, lekker aan het sporten?? goed hoor, en zit je nog op je ongi te wachten. @madeliefje, ja kan mij ook niet snel genoeg gaan hoor die zwangerschap, en voor jou kan ik het helemaal begrijpen. (vind zwanger zijn niet zo veel aan geloof dat ik de wolk gemist heb, of is dit raar????) @all, fijne dag, hier is ML lekker thuis dus gaan wel lekker gezellig dagje van maken
Zo goedemorgen allemaal weer! Hoe krijg je jezelf aan he twerk? Moet nog wel ff huishouden doen, maar heb geen zin! Ben echt lui! @ Meis Het mooiste van de zwangerschap is dat je straks weer voor een klein hummeltje mag zorgen. En een zwangerschap hoeft niet voor iedereen een roze wolk te zijn hoor! Ik geniet er wel van, maar kijk ook erg uit naar de kleine om vast te houden. AL weet ik dat ik dan he tzwanger zijn weer zal gaan missen. Rare wezens zijn we toch @ Merel vervelend al die harde buiken! Knuffel aan je buik! @ verhalen over jullie kids Heerlijk om te lezen! hihi..en met de kleinste dingetjes aan komen lopen, doet Maaike ook! EN dan is het ook 'bah'! Het voordeel is dat als ik haar haarclipje kwijt ben, zij er wel weer mee aan komt lopen. Met borduren was ik me naald kwijt, ik heb heel de grond afgezocht...en zij wees het de volgende dag aan...Buiten vind ze nog wel es schroefjes etc. Heel braaf krijgt mama die! Ik verbaas me er elke keer weer over hoe ze dat toch zo goed ziet en tussen dr vingertjes krijgt om mee te nemen! Kids zijn geweldig! Ik vind het leuk om te lezen dat zoveel dingen overeen komen metde kinderen! Zo weet je ook een beetje wat normaal is voor hun leeftijd. by the way: zit met LT in vensterbank, daar schijnt de zon, is het lekker warm! Het is niet zo warm in huis, maar heb geen zin om daarvoor de kachel omhoog te gooien! De rekening van gas/stroom is erg tegengevallen en dan hadden we het voorschotbedrag van vorig jaar nog wel verdubbeld om zeker te weten dat we niet terug hoefden te betalen... we snappen er niks van...
merel, wat lief dat je aan me gedacht hebt, gaat goed in de sportschool elke week een uurtje dus valt mee, maar rij dan nog wel 3 x per week paard dus daar verbrand je ook wel cal mee , is nu al 3 kilo af, pas een broek die ik eigenlijk nooit gepast heb, ben dus helemaal happy !!! wat naar van je harde buiken, ook als je niets doet komt het dus ineens opzetten, zou het wel aan de vk melden lijkt me niet echt normaal. meis, ja zit helaas nog op ongi te wachten als ie komt gaan hier de kurken knallen, kan de molen tenminste weer verder met draaien. heb me wel voorgenomen om voor de 30e te bellen, dan gaan we op vakantie en wil ik toch echt weten waar ik aan toe ben. Mlief, kun je alweer een beetje gerust ademhalen, lijkt me zo moeilijk na zo'n periode die jullie gehad hebben. hier vanmorgen lekker naar de markt geweest in zutphen, oooh wat een lekker weertje zeg, zo mag het wel ff blijven! ML is vandaag gras aan het maaien om in te kuilen voor onze koeien, dus morgen en overmorgen drukke dagen hier .
Hey meiden, Zo ik kom heel ego even een inimini stukje resultaat van Chloe haar kamer showen, er moet alleen nog een kachelombouw komen en her en der wat accessoires zoals pipkussens en misschien nog een speelgoedkist...ik show hier even 2 foto's de rest staan in mijn album. We zijn dus nog erg druk met verbouwen en andere dingen...hoop zo dat alles snel af zal zijn...het schiet iig nog steeds op nog even en we kunnen helemaal rusten Heel snel nog even een trots-momentje vertellen, Chloe moest vandaag naar de dokter voor een gemene prik in haar bovenbeen en mevrouw keek de dokter alleen heel boos aan en moest niet eens huilen...***trotssss *** Sorry meiden voor het ego-bericht hoop echt snel weer alles te kunnen gaan lezen van iedereen, maar wil ook niet de een wel en de ander niet dat heb ik geprobeerd..iig de meest recente pagina's en dat werkt gewoon niet...lijkt net of ik de een wel wil antwoorden en de ander niet vandaar dat ik maar heb gekozen voor een geheel ego-berochtje Sorry!!!
Thanks Lieverds heb nu een big smile van oor tot oor , de meubeltjes zijn voor ons nieuw, maar van MP...zaterdag gaan we shoppen voor accessoires enzo dus denk dat ik zaterdag laat ook misschien wel foto's van de babykamer heb kom snel weer met jullie kletsen hoor lieverds mis jullie echt enorm!!!!!
Vlekkie: BAH nog geen ongi???????? Dat is toch ook niet normaal?? Een meisje van Vinkje's forum, testte pas 2 wk NA NOD posi en dat gaat heel goed... Kan het echt niet meer??? Ik wil t zoooooo graag liefie!!! Merel: Oei meid, maar dan moet je toch indd wel een stappie terug doen, of niet? Klinkt wel heftig hoor...
@Maible: Oooh leuk zo'n luierschilderij Ben er dol op! @Nemo: Ik ben het liefst ALTIJD zwanger Nee... ECHT! @Madeliefje: Jaaaaaa kids zijn echt GENIETEN!!! LEkker in t zonnetje zitten! Ik heb vandaag op de BSO gewerkt en het was een heel leuk dagje Wat heb ik toch leuke kids in de groep!!!
FF, moet langste dag afwachten, die was 57 dagen tussen nod. die dag is zondag 8 mei dan wacht ik denk ik nog tot 16 mei en dan ga ik weer bellen met gyn. hopenlijk gaan ze dan wat doen . gyn wilde zeker weten dat ik niet zwanger ben als ie de baarmoederfoto gaat maken, dus mocht ik ongi worden dan mogen we 2 wkn niet intiem zijn, 2 weken na ongi maken ze foto vandaar. voel wel elkekeer iets raars in mijn onderbuik, net een zenuwtrekje of zo leuke kinderen in je groep is altijd fijn, hoe oud zijn die kinderen of is het van groep 1 t/m gr 8?
Oh meid, ik hoop stiekem nog steeds wel op een wonder hoor lieverd... En ik hoop zo dat het BM-groei trekjes zijn, maar ik wil je geen hoop geven als het niet zo zou zijn... Oh wat gun ik je dat beebje toch! De kindjes zijn indd groep 1 t/m 8. Heerlijk divers dus
@jadore, wat mooi zeg, echt heerlijk al dat roze. Leuk hoor, echt om trots op te zijn. en ook wel benieuwd naar je babykamer. Kan je niet vast een tipje van de sluier oplichten @vlek, jeetje, hoop op een wonder voor je maar snap dat je nu ook zekerheid wil. Bij mij duurde het ook even voordat ik weer ongi werd en heb toen Primulut gehad van de gyno, maar dan wel na een bloedonderzoek om zwangerschap uit te sluiten. Oh hoop echt dat je nu of zwanger natuurlijk, en anders snel ongi word kan je ook weer verder he. duim voor je meis @ff, leuk dat je een fijne dag dat, maakt het altijd een stuk makkelijker en gaat de dag ook sneller he. hoe is het met je bekken dan na zo'n dagje??
@ Vlek: Zo, 3 kg eraf is toch al heel wat! Knap hoor, de kop is eraf, en een goed begin is het halve werk! Nu nog een regelmaat in je cyclus en liefst NU dan maar je ongie, al is een roze test wel een leukere verrassing.
J'adore, het is mooi geworden! Ik ben dol op pip behang! Vlekkengek, hoop toch echt op meer duidelijkheid voor je. Het wachten duurt zo ontzettend lang. Knuffel.
Jadore, wat een enorm gave kamer!!!!Wauwie!! Dat doe je goed Vlek, die drie kilo!! You go girl!! Ik hoop ook zo dat het raak is deze ronde. Wat een enorm lange cyclus zeg.. Merel, denk goed na jezelf en aan die kleine! Een stapje terug lijkt me niet onverstandig met al die harde buiken!! @all ML komt nu net zo'n beetje thuis dus we gaan zo eten. Ik vind het altijd gezelliger om samen te eten maar ik had beter niet kunnen wachten. Nu heb ik al vanalles zitten snacken en heb ik geen trek meer
Hahahahaha Maible, dat heb ik nou ook altijd hihihihi! Zit ik op ML te wachten en dan ben ik vol als t eten klaar is whahahaahaahahaha!! Vlek: Ik vergeet STEEDS te zeggen: WOW 3 kilo!! Wat knap!!!!