De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Gisteren 1e zwangerschaps-yoga-les gehad :)
    Was leuk, allemaal 2e of 3e kindjes, dus volgens de juf ervarings-deskundige :p
    Was toch wel even lekker zo een uurtje ontspannen....
    Maar wat was mijn buik klein :$ vergeleken met de rest! Niet normaal! Ik dacht dat hun allemaal echt al weken verder waren, maar de 1e is 3 weken voor mij uitgerekend en ik zit ongeveer middenin en de laatste is eind september uitgerekend, zelfs haar buik was veel groter dan die van mij :(
    Maar gisteren nog bij de VK geweest en de kleine groeit goed en alles was in orde! Ik hou het er maar op dat ik extreem goede buikspieren heb ;):D

@Jadore
    Mag ik bij jou komen wonen? En mag ik dan bij Cloe op de kamer slapen? IK WIL OOK ZO'N MOOIE KAMER!!!!! :):)

@Finnefant
    Wauw! Leuk, je knutselwerkjes in the picture! Mooi hoor....

@Vlek
    Al 3 kilo eraf! Super trots op jou!!!!!
    Enne... 6 eetmomentjes op een dag en toch afvallen klinkt super :)
    Balen van je witte test :x Dat het dan inderdaad maar gauw de 16e mag zijn zodat je verder kunt....

@Merel
    Mooie buik! (ik wil ook :))
    Je hebt de laatste weken wel een groeispurt gemaakt, of lijkt dat maar zo?

@ Alle andere lieve meisje
    *zwaai*

Vandaag nog even met I een mooi knutselwerkje maken, want morgen is ML jarig! Iemand nog leuke (verf) ideeen?

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Kijk maar in mijn album, daar staan de buikfoto's mooi op een rij. Valt wel mee eigenlijk, groeit gewoon mooi geleidelijk aan volgens de foto's...
    Ik heb 19 mei de 1e zwschpsgym les, beetje laat ben dan 30 weken, dus moeten 9 lessen nog te te doen zijn. Kon nergens eerder instappen, ach ja, heb ik dan ook nog wat he.
    Fijne dag!!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

@ Jadore Mooie kamer!!!!! Echt leuk!

@ Merel mooie buik!!!

@ Vlek Grrr..die ongi moet nou door gaan komen, vind het zo sneu voor je! Ik wou dat ik iets voor je kon doen!

@ FF SUper dat je werk nu ook op die site staat!Ben trots op je;)

@ Giraf Lijkt me heerijk om yoga te doen! Vraag me af of ik me uberhaupt nog voor een cursus aan kan melden?

Die buik van me gaat vooralsnachts meer in de weg liggen hihi...elke keer als ik om draai is het van hobbel-de-hobbel:DEn despieren gaan sneller zeer doen als ik op me zij lig.

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ madelief: tuurlijk kun je je nog voor yoga of gym aanmelden! Bij mijn vorige zwschp hadden er dames zich pas vlak v.t.v. aangemeld. Als er plek is kun je gewoon snel meedoen. Is wel lekker hoor, even een uurtje met jezelf en de baby bezig zijn!

@ Finn: vergeet het bijna: super stoer dat je naaiwerk op internet staat!!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heb me net ff bij zw.gym aangemeld. Zat heel lang te twijfelen, maar wil toch ff wat doen!Helaas is het niet bij ons in de woonplaats. Wat moet je eigenlijk meenemen met zw.gym?
    De vorige keer hebben we de cursus samen bevallen gedaan.

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Mooie buik Merel!! Wauw!!

Giraf, leuk dat je met de gym bent begonnen. En wbt je buik, die zal vast nog een groeispurt maken:D Heb je nog een recente foto in je album staan? Zal zo even gaan spieken;)
    Ik heb trouwens ook het idee dat mijn buik kleiner is dan de vorige zwangerschap. Vorige keer ben ik ongeveer 23 kg aangekomen. Tot nu toe zit ik op 7 kg.
    Hoe groot was I bij de geboorte?

vlek, wat balen van die witte test:x Ik had zo gehoopt..... Nu maar hopen dat je na de 16e duidelijkheid krijgt! Heb je al de uitslag van het onderzoek van je man? Of krijg je dat dan ook de 16e?

ML is vanmorgen thuis aan het werken. Vanmiddag moet hij naar kantoor maar we gaan eerst een broodje eten in de stad. Gezellig!

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morning Ladies

@Merel, jeetje mooie buik hoor. Kan me voorstellen dat je af en toe denkt dat je uit je velletje knapt :p:p

@vlek, super goed joh 3 kilo jeetje knap. en ja af wachten tot 16e dan maar. hoop dat je snel ongi gaat worden

@ff, mooi hoor de crea uitspattingen wouw wat ben je handig

@maible, lekker gezellig ochtendtje dus lekker genieten meid

@madeliefje, oh toch maar gymen leuk leuk

@all zwaai en knuf

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ze hebben net al gebeld, cursus gaat niet door, vanwege te weinig aanmeldingen...ik kan wel verder weg nog cursus doen, maja, dan vind ik het weer eindje rijden, terwijl je niet in je eigen omgeving zit. Balen is dit! iK heb hier niet zo veel contact en dat zou ik wel meer willen. Maja..als er niks te doen is hier...Jammer dat een van jullie niet dichterbij woont!;)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Madl, fijn dat je toch nog mee kan doen aan de gym! Ik heb geen idee wat je moet meenemen dan.....

Ik ga deze keer geen cursus doen, heb daar niet zo'n zin in. Ik ga waarschijnlijk wel weer zwemmen, dat is heerlijk met de dikke buik vind ik.
    Trouwens wat betreft gewicht. Als je start met een hogere BMI hoef je niet zo veel aan te komen toch? Ik ben tot nu toe nog maar 1 kilo aangekomen, en vanmorgen was deze er zelfs weer af. Ik ben niet minder gaan eten ofzo. Mijn startgewicht was nu wel 9 kilo zwaarder als bij Vera. Het zal wel normaal zijn toch? Mijn buik groeit wel.

10. raspberry

AAAAh Madl, wat jammer!!!!!!!!!!!!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Rasp Lekker als je niet veel aan komt! Ik zit nu al in overgewicht met een paar kilo...maar weeg ongveer hetzelfde als bij Maaike, al heb ik het idee dat het er nu aan vliegt!

12. raspberry

Met Vera vloog het er bij mij ook aan en ook toen at ik niet heel veel meer als anders.
    Ach ik zie het wel, misschien vliegt het er straks alsnog aan. Het scheelt natuurlijk wel wanneer dat niet zo is want dan heb ik er na de bevalling ook niet zo veel werk van om het er weer af te krijgen.

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nou, eerlijk gezegd, ik heb afgelopen tijd wel wat gesnoept. Na alles zit ik niet echt lekker in me vel en dat uit zich ook in eten. Dat probeer ik nu te vermijden. Tijd voor gezonde dingen in huis!

14. raspberry

Nou dat is ook heel begrijpelijk hoor meid!!! Dat zou ik in jouw geval ook gedaan hebben. Maar gezonde snacks kunnen ook heel lekker zijn dus verwen jezelf met lekker zomerfruit of lekkere groentesnackjes! Het klinkt niet lekker maar je kan er zeker iets heeeeel lekkers van maken!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oh ja gezonde dingen goed plan.
    Heb me net even misselijk gegeten in tum-tum hoe dom kan je zijn.

Ben nu met 22 weken 4 kilo aan gekomen, bij de eerste was het totaal 8 kilo, dus loop op het gemiddelde

16. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Lieve dames, wat leuk dat jullie allemaal zo positief zijn over mijn werkjes op de site :D Lieverds zijn jullie!!!!:D:D

Leuk, yoga, gym, zwemmen enzo en balen Mliefje dat het bij jou niet door kan gaan :( Ik doen mijn fysio en dat is genoeg vind ik ;)

Ik was bij Finn 10 kilo lichter na de bevalling, dan toen ik aantelde: 82 kilo toen ik zwanger werd en 72 kilo na de bevalling.

Nu was ik 81/82 kilo bij aantellen, toen 4 kilo afgevallen en nu bijna een kilo zwaarder. Dat is alles tot nu toe. Maar dat vind ik prima :D:D:D!!!

Heb net een KL#TEmail gehad van mn manager en ik moet maandag gewoon op mn stage werken. Ik heb woe pas gesprek met de bedrijfsarts, dus nu moet ik maar gewoon mn werk komen doen:$:$:$
    Ben echt een beetje boos. Maar zij is ook boos omdat ik een formulier ben vergeten te laten ondertekenen op school:):):)
    Oepsie das toch weer jammer:(

Oh ja: IK VIND JULLIE LIEF!!!!!!

17. raspberry

Aaah wat balen FF!!! En jij bent ook lief!!!
    Trouwens morgen de bruiloft toch? Voor het geval ik het vergeet, alvast een hele fijne dag gewenst!!

18. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja nou ja, dan heb ik gewoon maar heel vroeg verlof ;) Als ik niet meer kan hebben zij pech!

Ja morgen trouwt mijn broertje! Dank je wel meid :)

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff, jeetje wat l*llig idd, nou als je niet kan moet je stoppen je moet wel aan jezelf blijven denken he, daarom zit ik ook thuis

en vast veel plezier morgen

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ FF Vervelend zeg!!! Maareh..jij bent ook heel lief!;) Hele fijne dag alvast morgen!!!!

Deel Deze Pagina