De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Jaaaaa idd helemaal mee eens!!:D:D

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ga even lekker douchen, ik ben koud!
    Daarna kruipen manlief en ik denk ik lekker vroeg in bedje, vannacht de klok een uur vooruit dus beetje minder slaap deze nacht.

Fijne avond verder dames!!

4. Funnyfant

Oooeeehoeeeei was ik vergeten!!! Thanks meis en fijne avond!! Ik ga IHVH kijken :D

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Whooooaaaaaa....hij ligt erin!

Eerste lekker met zijn papa in badje geweest en flink gek gedaan, en toen het bed in. Hij gign keurig liggen en wilde nog een verhaaltje. Doen we niet standaard elke avond, maar nu had hij het zeker wel verdient. Eentje van Jip&Janneke en hij lag aandachtig te luisteren.
    Toen was het klaar, en ging hij draaien....'J hoef eikelijk niet na bedje'
    Eeuhhhhhhmmmmm, jawel dus...
    Na even wat draaien gooide hij zich weer op zijn rug en deden we het licht uit en zijn muziekje aan en toen hebben we gedag gezegt net als altijd. En hij heeft geen geluid meer gemaakt....dus....:)
    Ik hoop zo dat hij zichzelf morgen een hele kerel vind en dat het helemaal goed gaat!!

@Nemo: wij hebben hiervoor gekozen omdat je anders voor het peuterbed ook weer allerlei nieuw bedtextiel en een matras moet kopen. Er ligt nu ook gelijk een goede spiraalbodem in zodat we daarmee klaar zijn tot hij het huis uit gaat. Als hij tiener is en gewicht gaat krijgen krijgt hij een goeie matras. (nu ook wel goed maar is koudschuim. Zal later wel pocket of latex worden)
    Hemnes bed is inderdaad ook leuk, ik vind alleen die schuine kanten aan de voorkant niet zo stoer. Vind het net iets meer een meisjesbed.

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Meiden, sorry, heb niet veel meer te melden of reageren
    Ben weer erg moe, kak een beetje in en ook nog een koortslip erbij.. :x
    Ga lekker vroeg naar bed.
    Truste alvast ;)

7. Funnyfant

Waaah Merel wat goed!! Ik hoop dat J goed slaapt :D Knappe kerel!!:D:D

Rot voor je Nemo, beterschqp en truste!

8. Funnyfant

Meis, ik maak me nu een beetje zorgen:(... Alles goed?

9. Zeepaardje

nemo; balen van koortslip, heb ik ook vaak last van, vreselijk...
    gebruik sins kort compeed... super!

10. Zeepaardje

@merel; stoer zo'n boefje in zo'n groot bed:):)

11. Zeepaardje

nu concert guus meeuwis aan het kijken:):) staat loeihard maar sem slaapt gewoon door:D

zo leuk, ben ooit bij concert geweest gratis kaartjes, en vind die muziek altijd wel leuk:):) niet alles maar goed...

12. giraf

giraf Niet meer actief

Moggu!

Efteling was super! I heeft haar ogen uitgekeken :D We zijn in de droomvlucht geweest, carnaval en de fata morgana. Verder lekker door het sprookjesbos gelopen... Vandaag maar even een lekker rustig dagje.
    Vanmiddag I naar oma brengen, dan kunnen wij op ons gemak naar de duowagen gaan kijken.

Meis
    Hoe was de echo?

Las dat jadore met het kamertje begonnen is... Ik wil ook! Moet alleen nog 3 maanden wachten :( Maar ach, het voorwerk is ook leuk.

Bedden
    Oh al zo'n groot bed! kan me voorstellen dat moeders daar even emo van worden....
    Mijn man wil voor I een bedstee gaan maken straks:
    Bekijk bijlage 140134
    En dan met een rekje ervoor zodat ze er niet uit kan vallen. Ben benieuwd of I er al in 'durft' te slapen, en anders kopen we bij de ikea een ledikant en zetten we die ook op haar kamer totdat ze wel in de bedstee kan slapen. Ze is natuurlijk nog wel klein als de baby komt....

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?

13. Funnyfant

Wat goed dat de efteling zo fijn was!!! Lekker genoten dus :D
    En zo'n bedstee: Geweldig!! Echt supermooi :D

14. giraf

giraf Niet meer actief

Thanx! Ik denk alleen wel dat ze er nog te klein voor is :)
    Ze is 14 maanden als ze haar babybed moet afstaan aan broer/zus. Vanaf welke leeftijd gaan ze eigenlijk ongeveer over naar een groot bed?

15. Funnyfant

Het vroegste dat ik ken is 18 mnd... En dat ging goed met een bedhekje... 14mnd is nog wel klein indd, maar wie weet gat het wel heel goed, zo'n bedstee is toch ook wel erg geborgen:) Finn gaat rond zn 2e verjaardag over, denk ik. En bij de ikea heb je indd voor weinig geld nog een ledikantje.

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!!!!!:):):):)

Heerlijk geslapen met z'n allen!! Heb zelfs liggen wachten tot J wakker werd!!
    Hij melde zich om 8:45 uur nieuwe tijd en begon spontaan diverse kinderliedjes te zingen! Na 10 minuten was het stil en is hij weer verder gaan slapen! Om 9:30 nieuwe tijd begon hij te huilen.
    Beetje in paniek omdat hij eruit wilde en hij dacht dus dat hij er niet zelf uit kon...(dat laten we maar even zo:))
    Hij was aan het roepen dat hij eruit wilde en dat hij tranen had.
    Hij heeft dus een perfecte 1e nacht gehad in zijn grote jongens bed!
    Hopelijk volgen er meer van deze nachten, maar ik vrees voor vanmiddag....we zullen zien!

Giraf: jij hebt genoten las ik! Leuk hoor zo'n dagje weg!
    En die bedstee is te gek!! Inderdaad is I nog wel wat klein, maar wie weet omdat het zo'n klein huisje is en zo knus...

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!

Ik kom morgen weer gezellig mee kletsen hoor!!!!
    En dan ga ik ook een poging doen tot bij lezen, maar jullie kletsen wel erg veel in het weekend!!!

Bedstede is mooi trouwens, heb ik ook naar gekeken. Maar lijkt me zo lastig opmaken :D

Zo wij gaan ons rondje opa's en oma's maar weer eens doen. Vanmiddag nog naar vrienden en eind van de dag/avond schoonzusje en vriend op visite. Druk dus :D

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, wat fijn dat het zo goed gegaan is! Sommige dingen gaan gewoon vanzelf met kinderen alleen denken de ouders er vaak te veel over na haha. We maken het onszelf soms zo moeilijk he.

@Nemo, gaat het weer wat beter met je?

@Meis, waarom hebben we nog niks gehoord?! Nu ben ik best bezorgd hoor.......hoop zo dat alles goed is!

@Giraf, fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben, en die bedstee is supertof!! Wel minder praktisch inderdaad maar dat zal wel wennen.

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @meis, waaaaar blijf je lieverd? Ben zooooo benieuwd! Hopelijk gaat alles goed!

@madelief, hoe gaat t? Vandaag wel lekker zonnetje iig :D

@bedstede, heeeel mooi!!! Maar denk ook wel erg vroeg ook al is het een bedstede maar wie weet kan I het wel! Chloe is nu 18 mnd en wil als de babykamer af is kijken voor een nieuwe kamer qua meubels voor haar en dan gaat ze wel meteen over ze zal denk rond de 20 mnd zijn dan maar dat doe ik ook omdat haar babykamer door wordt geschoven en ik niet op t laatste moment haar in een ander en groter bed wil doen, je weet maar nooit of het meteen goed gaat en dan zit je met een pas geborene en een dreumes/peuter die niet goed slaapt lijkt me extra zwaar!

@opa oma's wij gaan ook even. Hoe lang gaan jullie ong als je op visite gaat?

@kamertje, beebs kamer schiet al op qua voorbereiding, muren zijn al glad althans 1.5 muur moet hem nog overhalen voor nog een muur, want hij vindt mijn dure Eijffinger behang smaak niet zo erg leuk hahahaha balen want aan de andere kant wil ik dat stippen behang die ik zo mooi vind :(

@all, nou wij gaan denk ik even naar t strand, Chloe is al heel lang niet geweest ik denk iig dat ze het zich niet kan herinneren dus wel leuk! Gister ook zo gelachen ML blies een ballon op maar knoopte hem niet dicht en liet hem dus de lucht in fladderen whahahahahahhahahahahahha die reactie van Chloe helemaal verbaasd en zo'n Oh-mond en echt op t moment zelf een beetje soort schrikken maar niet erg ofzo echt grappig hihihihi nou ik praat weer 5 kwartier in een uur ;) dus ga weer stoppen ;)

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, fijn dat j zo goed heeft geslapen voor z'n 1e nacht in het grote bed, kleine jongens worden groot.

giraf, die bedstee is echt super !!!! maak je wel een foto als je man hem klaar heeft?
    wel lastig idd met opmaken, maar omdat ie er zo supertof uitziet vergeet je dat ook weer snel ;)

LM lekker druk dagje, veel plezier !

gisteravond een vrijgezellenfeest gehad, was superleuk.
    eerst gelasergamed en lekker gegeten, daarna door naar de swingnight.
    gistermiddag kleine meid dus naar oma gebracht en die halen we vanavond weer op, vanmiddag nog een ander feestje vandaar.
    we hadden een melker geregeld voor vanmorgen, dus lekker uitgeslapen tot 10 uur :$:), oh echt even lekker bijtanken, heerlijk !!!!:D

oooh en vrijdag komt steeds dichterbij, spannend spannend !!!!

Deel Deze Pagina