Merel, wat een knapperd!! Gaat vast goed hoor meid Giraf: Mn nichtje heft ook een bedstee, het opmaken gaat prima Jadore: Ja, ik wacht ook niet tot het laatste moment. Ook niet voor Finn zelf: Zo van, nu is er een nieuw kind dus slaap jij maar ergens anders. Dat is ook zielig vind ik. Hopelijk went ML snel aan het behang hahaha Vlek: Ooooh idd vrijdag komt steeds dichterbij. Ik vind het ook heeeel spannend hoor meid. En wat een heerlijkheid dat je zo lekker hebt uitgeslapen!! Goed idee om even een melker in te huren. Feest ze nog meis
@Vlekkengek, klinkt heerlijk allemaal, geniet maar lekker. En vrijdag komt snel dichterbij inderdaad, spannend! Wat is het toch een heerlijke dag!! Wij gaan straks na de lunch lekker naar het bos, even wandelen. Daarna misschien nog even naar mn ouders, net als elke zondag. Fijne dag allemaal!!
Hoi Dames, bedankt voor jullie lieve berichtjes Sorry sorry, dat ik nog niets heb laten horen maar de echo was super, alles zag er helemaal goed uit en we weten wat het gaat worden!!! We hebben ook nog even in 3d gekeken maar dat is eigenlijk nog te vroeg maar er werd al druk door de baby gezwaaid zo lief. Maar spijt me dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten hoor, maar zijn gister de hele dag op pad geweest en uit eindelijk andere auto gekocht, brbrbr en was zo kapot dat ik om 8 uur al in bedje lag. Ga zo nog even bijlezen.
MEIS!!! Waauuuuwwwww, wat fijn voor jullie! Leuk al 3d gekeken! Jullie houden geheim wat het wordt he, ohhhh, nu kunnen jullie al gericht gaan shoppen!! Geniet ervan, en mocht je mooie foto's hebben, willen we ze graag zien!
Woehwoehhh!!! Meis, wat een geweldig nieuws!!! Leuk dat je weet wat het is, en dat je 3d hebt gespiekt
Thanks, ja was super leuk, wij houden het idd geheim. en ja vanaf nu lekker shoppen ben wel toe aan wat leuks.
@merel:knappe jongen hoor,zo stoer in het grote bed!! @meis: gaaf dat je nu weet wat het wordt... Gelijk nieuwsgierig!!! Ben nu ff bij mn moeder. Voel me al een stuk beter gelukkig. Wel nog moe, vroeg naar bed dan maar. Wel nog die $%^& koortslip!! K*t latop dit,dus hou het kort.. xx
Finnefant Ze is inderdaad nog wel klein voor de bedstee, maar wie weet. En anders zetten we gewoon voorlopig nog een ledikantje erbij op haar kamer totdat ze wel aan een groter bed toe is. Merel Wat een stoer mannetje hebben jullie toch! Gewoon, hoppa, 1e nacht in zijn nieuwe bed en gelijk slapen tot 9:30 !!! Waar kan ik dat bed kopen? Dat lijkt me ook wel wat! LovingMom Altijd leuk, rondje opa's en oma's! Tot morgen dan Jadore Oh lekker naar het strand! Wij rijden ook best vaak naar het strand, lekker uitwaaien met de hondjes! Vlekkengek Lekker zo'n feestweekend! En ook nog uitslapen! Goed geregeld Vrijdag is inderdaad al bijna. Kijk je er meer naar uit/ of zie je er meer tegenop? Raspberry Ook al zo'n leuke middag gepland, naar het bos! Meis85 Fijn om te lezen dat de echo goed was! Ga je nu roze of blauw shoppen???? Nemo Een beetje uitzieken is altijd het lekkerst bij je moeder. Vanmiddag allemaal lekker in het zonnetje gelopen/gelegen/gerend/geslapen/gekletst? We hebben de duowagen gekocht! Ben er helemaal blij mee! Zag er echt nog als nieuw uit, kan niet wachten om er straks lekker achter te lopen! Verder plantjes gekocht bij het tuincentrum en een beetje in de tuin gewerkt. Morgen weer werken. Deze week maar 2.5 dagen, want woensdag middag ben ik vrij. Op controle bij de VK (is verzet van vrijdag) en met I naar het consultatieburo.
Meis, fijn dat de echo super was! Giraf, leuk dat de Efteling z'n succes was! Wij willen ook gaan kijken naar een dagje Efteling. Fijn dat jullie blij zijn met de duowagen! Ik heb ook een hele mooie bed voorbij zien komen, echt super! Bij ons slaapt te kleine voorlopig in zijn ledikant, vooralsnog geen grote bed voor hem. En plantjes voor in de tuin staan hier ook op de planning! Ben morgen veel onderweg (2x KA) helemaal geen zin in maar het moet. Ga nu de belastingaangifte afmaken en verzenden, ml wacht op me.
Hahaha, ja wil je wel weten he welke kleur het moet worden!!! Geheimpje. Maar die bedstee, echt super, echt heel mooi. onze meid zal eerst ook nog in een ledikant slapen, want dan is ze ook net ander half als nr 2 er is. vind wel klein hoor. Maar wat voor wagen heb je gekocht??
@Meis, he gelukkig!!! Fijn om te horen!! Ben blij voor je. @all, het was een heerlijk dagje maar ben nu kapot, heb hoofdpijn. Ga zo heerlijk op bedje, lekker vroeg met manlief. Slaap lekker allemaal!
Zo....kleine ligt er weer in! Vanmorgen lekker in de speeltuin geweest en rondje gewandeld, daarna nog in de tuin in de zandbak laten spelen, en de boterhammen gingen er sneller in als normaal! (buitenlucht?) Toen naar bed. Eigenlijk zonder veel tramelant liet hij zich weer instoppen en huppah...geslapen van 2 tot half 4! Net ook weer netjes gaan slapen....ben er benieuwd wanneer en of we een terugslag gaan krijgen ..... Tot zover zijn we apetrots op ons kleine mannetje! Heb vanmiddag ook heerlijk in de zon gelegen in een topje met ontblote buik! Daarna nog naar verjaardag van een vriend geweest. En nu lekker met de beentjes omhoog! Merk vandaag dat ik toch meer moe ben vanwege het gesjouw van gisteren. @all: sorry, heb wel bijgelezen maar heb de puf niet meer om iedereen persoonlijk te benaderen....ga zo liggen.... Fijne avond! x
Wat een gezelligheid vandaag!! Wij zijn naar de diertjes gelopen en toen hebben we een ijsje gegeten... Maar Finn begon steeds heel hard te brullen ??? Ik weet niet precies waarom. Maar hij was ook niet fit en had troep uit zn oortje. Finn heeft in zn 1e jaar wel 9 x oorontsteking gehad en heeft nu buisjes. Het gaat veel beter, maar soms komt er zo'n troep uit. Dan denk ik echt: Nou als dat hiervoor achter zn trommelvliesje zat, moet dat toch verdomd veel pijn hebben gedaan.. Arme schat, maar nu gaat het goed gelukkig!! Nou ligt ie weer in bedje en ik op de bank.. Ik heb weer rommelende darmen en wat er bij hoort zeg maar. ML is een paar keer weggerend hahahaha en ik kan er zelf ook niet goed tegen WHAHAHAHAHA! Charmant toch, zwanger zijn Lekker effe Pfaffs kijken, leuk Komen jullie vanaaf weer een beetje kletsen dames? Vind ik gezellig!!!
hey meiden, ff snel, heb lekker int zonnetje gezeten! Vandaag jarig, maar vier het pas zaterdag. Vanmorgen een bosje bloemen hehad van ML..leuke verrassing! ALs cadeau, een stofzuiger, want ML had de oude vorige week kapot gemaakt. Lekker handig!!Morgen ga ik weer lezen hoor, maar nu ff dvdtje kijken en dan weer slapen! Knuf voor iedereen!!
SCHAAM Gefeliciteerd Madeliefje!!!!! Lang zal ze leven, lang zal ze leven lang zal ze leven in de glooooriaaaa, in de Glooo-Riiieee-Jaaaaa, In de Glooo-Riiieee-JAAAAAAA!!! Hieperrrrdepiepppp... HOERAAAAAAA!!!!! Sorry liefie ik had de site niet bijgehouden..... Ik schaam me diep
Sluit ik me even bij aan. Ga zo even badderen en misschien kom ik daarna nog even kletsen hoor Finne!! Gezellig!!
*haakt even in* Gefeliciteerd Madeliefje!!!!! Lang zal ze leven, lang zal ze leven lang zal ze leven in de glooooriaaaa, in de Glooo-Riiieee-Jaaaaa, In de Glooo-Riiieee-JAAAAAAA!!! Hieperrrrdepiepppp... HOERAAAAAAA!!!!!