Ik weet natuurlijk nog niet precies wanneer mijn verlof in zal gaan maar ik neem zeker 6 weken van te voren verlof, ook omdat mijn werk dan gewoon niet meer te doen is met dikke buik. Bij Vera was ik met 28 weken al vervangend werk aan het doen omdat het tillen voornamelijk niet meer ging. Kleine dingetjes zoals een volle mand met wasgoed de trap op tillen is dan al lastig als er een buik tussen zit he. Maar ik ga zeker weten na de geboorte weer onbetaald verlof nemen en hoop net als bij Vera weer een half jaar thuis te zijn.
@madelief, ja dat is wel waar hoor! Maar omdat ik niet veel dingen uitgeef aan mezelf in een jaar vind ik verheug ik me stiekem op wat ik puur voor mezelf mag uitkiezen en meestal kies ik wel echt iets leuks alleen voor mij oooo wat ben ik hebberig na ja ik geef ook heeeeeeel erg graag @verlof, o ja dat is wel moeilijk he, maar als je overtijd bent dan krijg je die dagen/weken toch extra heb ik begrepen dan zou het mij niet uitmaken of de baby er al is of niet. Maar ik heb makkelijk praten ik werk niet en als we het zo blijven redden ga ik weer het eerste jaar niet werken en als we er dan echt uit zijn dat we het bij 2 houden dan zal ik wel 2 of 3 dagen in de week gaan werken, maar dan vind ik het juist leuk ook weer iig wil ik de eerste stapjes van mijn ventje echt niet missen! Zo al mijn oude waswerk heb ik weggestreken nu nog de nieuwe lading, maar dat is minder werk dan het inhalen maar wel nog een hoop, maar eerst moet het nog drogen dus ga ik weer aan mijn foto's verder
@ Jadore ik weet nu helemaal niks voor mezelf. En ik vind het elk jaar weer super leuk om voor ML een verrassing voor zn verjaardag te kopen! En hij kreeg altijd ook wel handige apparaten voor in het huishouden. Maar wel wat bij hem past. In verkeringstijd waarin we spaarden voor ons uitzet: koffiezetapparaat, friteuse en beertender. En nu we getrouwd zijn: scheerapparaat en schaalmodellen van trekkers/kranen. En dit jaar krijgt hij..jaja..een stereo! De oude is al oud. En heeft tie weer een speeltje erbij! Het leuke is, het is elk jaar totaal een verrassing voor hem en dat vind ik zo leuk! Eigenlijk geef ik nog liever aan een ander dan aan mezelf. Maar een verrassing vind ik wel heel leuk! @ Maaike Yes, ze is vandaag weer redelijk de oude en kan nu weer met rust genieten! Van tweekend ging het al goed, maja haar papa was de hele dag thuis en ze is echt papa fan op dit moment. Maar nu gaat het dus ook goed!
Ha meiden, Madelief, nog gefeliciteerd! Meis, fijn dat je echo goed was! LM, mooie echo!! Vanmorgen heb ik controle gehad. Heb weer heerlijk naar het hartje kunnen luisteren! Ik heb ook super lang verlof. ws van 11-07-'11 tot 09-01-'12. Vlos was vanmorgen erg streng. Ik heb nog steeds last van mijn bekken en ze zei dat als het erger wordt ik in de ziektewet moet (gedeeltelijk) Weet niet of ik daar nou zo blij van wordt...
@Maible, oei nee daar word je niet vrolijk van, dan duurt het nog heeeeeeel lang! Maar als het het beste is voor jou en de baby dan moet het natuurlijk wel. @Jadore, ik zit ook met mn neus in het wasgoed hahaha, komt geen einde aan!!
lieve meiden erg druk vandaag... wel bijgelezen, zag mooie echo voorbij komen Nou sem heeft vanmorgen aangegeven, vanavond zonder luier naar bed te willen...vanmorgen op de markt ff matrasbeschermer gekocht, dus ben benieuwd Verder gaat het wel goed, Ml wil alleen niet klussen omdat hij erg moe is; werkt nu 60uur pw... Zojuist uitnodigingen verstuurd voor Sem zijn verjaardag Nou meiden, gazo eten koken, zwemmen en dan visite Tot morgen, liefs mij
@Wolfje, zo zo, bezig bijtje!! En wat een stoere zoon heb je toch, ben benieuwd of het 's nachts ook gaat lukken, zou mooi zijn!
rasp; haha ja idd erg bezig... hij heeft al week droge luier smorgens, dus hoop dat het lukt Zou zo gaaf zijn voor zijn derde overdag en snachts zindelijk
Wolfje, wat knap! Ontzettend knap zelfs! Ik denk dat je heel erg trots mag zijn op je kleine jongen! LM, mooie echo, meid! Maible, ik hoop niet dat je de zw in moet. Ga je nog naar de fysio of kunnen zij niks voor je doen?
Zou super zijn als het hem lukt Wolfje! Ik krijg net te horen dat een vriendinnetje is bevallen van een dochter! Krijg al helemaal zin om op kraambezoek te gaan En gisteravond waren hier vrienden op bezoek. Ik wist dat ze al best lang bezig waren. Nu zouden ze volgende ronde aan de MMM beginnen. En nu is ze zwanger!! Zo gaaf!
quint; ben zeker trots maible; gefeliciteerd! en nu toch spontaan zwanger, super! rasp; hoop het ook,denk het wel... nog 2weken is die jarig nou kusjes ben weg tot mrogen
@maible, dat is altijd leuk nieuws als iemand na de 1ste x mmm zwanger is, en ja kraambezoek aaaaaaaahhh lief!!! @wolfje, jeetje wat knap zeg van Se.m, ken je de matrasbeschermers van huggies zijn wegwerpers die je onder de billen legt zegt maar?? maar wel reuze stoer hoor dat hij overdag ook al zo goed droog is @verlof, ja lang verlof is heerlijk, heb bij onze meid van kerst t/m half mei gehad, en nu is planning door te werken tot verlof en dan te stoppen met werken. maar goed werk nu ook maar max 10 uur per week. *** ff ego dingetje; Nou net weer terug van fysio, moet voorlopig 2 x per week terug komen, en beginnende bekkeninstabiliteit dus oefeningen, en hopen dat het niet erger gaat worden, hoop ook dat hoofdpijn eindelijk een keer gaat zakken***
@ Maible: dubbel leuk nieuws! Kun je weer even kroelen met zo'n vers babytje! @ LM: lekker he als je verlof eenmaal beslist is! @ Wolf: wat knap van Sem!!!! Hier al 4x netjes geslapen in het grote bed. Tot nu toe is mama ook supertrots! Nu nog het potje onder de knie krijgen....komt wel goed hoop ik! @ Rasp: tjee, inderdaad nooit zo over gedacht, maar kraamverpleegster is inderdaad een zwaar beroep als je hoogzwanger bent. En dan is vervangend werk ook totaal niks aan lijkt me!? Hopelijk voel je je snel wat fitter meid! Even volhouden! @ Jadore; Ik heb 'm gekocht en wat zul je trots zijn!!! @Madelief: gelukkig heeft Maaike haar draai weer gevonden! @ all: net weer even geshopt met mijn moeder. Werd wat langer asl dat ik gepland had....viel mee deze keer met lopen en pijn in mijn bekken. Als je maar aan de gang blijft he! Heb nog een leuk Mamaliscious t-shirt gekocht en bij de H&M een witte positieblouse. Voor J nog een stoere groene ruiten korte broek. De baby/kinderwinkel waar ik al graag kwam was met de helft uitgebreid! Oh...moest me echt inhouden! Mijn moeder is nogal zuinig, anders had ik zéker ook iets voor de baby gekocht. Ze vind trouwens alles jongensachtig wat ik aanwijs! Dus ik zal toch wel een licht gevoel hebben voor een jongen....?! Nu moet de hand op de knip, want het wordt een hele dure maand....vraag me af of ik nog loon overhoud.... Ps: ik neem 5 weken verlof en heb na mijn verlof de laatste 10 weken tot aan het nieuwe jaar op vrijdagmiddag vrij. Dus geen 24 uur maar 19 uur per week. Uren opmaken.....en mocht het niet gaan 5 weken v.t.v. stoppen dan neem ik nog een week vrij op basis van mijn opgespaarde vrije uren.
Even snel, straks kom ik terug als ik niet in coma lig, dan kom ik morgenvroeg WAUWWIEEEEE LOVING MOM!!!!!!! GEFELICITEERD wat een knap kind!!!!
@ Wolf Knappe zoon heb je!!!Echt, super joh!! @ Merel haha ja..dan krijg je de kriebels he! @ Quint Gefeliciteerd met je vriendin! En met je andere vriendin! Kraambezoek is altijd leuk!
Ooooh jeetje ik heb weer vanalles gelezen maar er is bijna niks blijven hangen Maible: Gefeliciteerd metje vriendinnen en fijn dat de controle goed was! Merel: Fijn dat J zo goed slaapt! ALWEER GESHOPT!!! Heerlijk Verlof: Ik twijfel ook nog Geslacht: Ik twijfel ook nog Namen: Hahahaha nee Jadore, ik en Giraf zitten qua namen meer op 1 lijn En Merel ook redelijk Wij hebben hele leuke, al zeg ik het zelf Bekken: Oooh ik ga al kapot van de bekkenpijn, maar ik mag niks doen tot de 12 wk van mams (fysio)... Toch maar effe bij vk aankaarten denk ik... Oh jee ik heb een mega ontsteking op mijn schaambeen, van het scheren... Echt een megabult. AU! Morgen maar even naar de HA gaan... Sorry sorry sorry als ik je vergeten ben....
@giraf: hihi, de pfaffs!! Vind Bruce en Faye ook zo leuk. Iedereen vind het altijd van die k*t kinderen, maar ik vind het de meest natuurlijke kinderen. Vast wel eens kattekwaad, maar lief. Ik vind die die van Debby juist irritant! :x Mooie duo wagen!! @meis: de uitlaat onder de auto vandaan !! Balen zeg!! @LM: mooie foto!! En succes met jongensnamen bedenken Wat is dat NUB topic eigenlijk? @merel: lekker he, alles opruimen!! En ja, als je kast leeg is, moet je weer shoppen!! @namen: ML en ik zijn het wel redelijk met elkaar eens qua namen. Kan nu wel allerlei namen verzinnen, maar weet nog van vorige keer dat ik toen ik eenmaal zwanger was hele andere ideeen kreeg. @verlof: vorige keer had ik verlof van begin juni tot half november. Dat was best lekker @rasp: jouw werk lijkt me idd wel zwaar met een dikke buik. En onbetaald verlof na een bevalling is helemaal niet zo'n gek idee... @maible: fijn dat je weer naa het hartje hebt kunnen luisteren. En doe je rustig aan met je bekken. Ziektewet is idd niet leuk.. Van harte met het babytje van je vriendin. lekker op kraamvisite!! Ook fijn voor die andere vriendin trouwens @wolfje: knappe man is die knul van jou toch!! Super!! @finn: balen die bekkenpijn. Hier trouwens ook een bult op schaambeen. Zou het besmettelijk zijn??? @all: heb mn leerlingen eens flink de waarheid gezegd. Een deel tenminste, het overgrote deel had de toets zonder klagen gemaakt en snapten mijn uitbrander aan de rest. Ik denk dat zij ook wel zagen dat die anderen gewoon op zoek waren naar een uitweg om onder de toets uit te komen. Nou, ze krijgen van mij mooi een 1 :x!!! Heel sneu overigens, dat je gewoon NIETS invult op je toets. Doe dan iig nog een poging. verder gaat het een stuk beter. Keel is stuk smaller, kan weer normaal eten. Donderdag terug naar ZH. Dan maar horen wat ze zeggen. Kleine man nog steeds veel hoesten, echt sneu. Ligt nu zachtjes te jammeren in bed. Morgen gaat ML weer 2 weken weg