De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ Merel: Ik geloof dat jij een superzoon hebt meid:D Bofkont! Heerlijk dat hij zo goed slaapt, praat en eet:D Hier is Finn alleen wakker als ie ziek is... En dan komt ie gewoon bij ons in bed, dan slaap ik meer dan als we het niet doen.;) En Finn heeft trouwens ook een muziekje:) Maar jouw kroelen, liedjes zingen enz is ook al een ritueel hoor meid:D Stiekem doe je het vaak al. Maar nu gaat Finn ook slapen zonder ritueeltjes, maar het is net zo handig om ze er in te houden!:p

Ik heb de acrylverf van de action, maar die vind ik niet heel fijn eerlijk gezegd :)

2. Funnyfant

Whahahaha hij weet dat hoor!! Ik zeg altijd: Ik hou van je en je bent in proportie, maar van je (zweet)voeten (mt 47:$) en je neus hou ik het minst hahahahahaha! Maar dat is een grapje hoor, dat weet ie:p
    En hij is 1.96 m lang, dus kleine voeten en een kleine neus ziet er ook niet uit:D Ik vind m helemaal goed zo;)

3. Funnyfant

Iets voor ons:p;):D

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ja Merel, schilder je ook op verzoek voor vrienden enzo? :D

Finn, bedankt voor die taaltest. Hij zegt dat wij contact met CB moeten gaan opnemen omdat onze kleine jongen nog geen 10 woorden kan zeggen. Moet ik me nu ernstige zorgen gaan maken??? :$

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    aaaaaaaaaaaaaah..weer es bericht weg! Ik druk op verkeerde toets..hoe irri!!:x

oke, ik begon met: hahahahahaha (kun je nagaan, zo vrolijk nog wel:D) wat een leuke prenten hebben jullie gemaakt, ik lig hier dubbel van het lachen!! haha! Echt grappig! Maar Maaike slaapt bij ons niet in bed, ze rolt van het kussen af. Dus ze ligt niet lekker bij ons.

@slaaprituelen: wij doen echt niet veel: pyjama aan, tanden poetsen, gebedje zingen en kus en dan lekker instoppen. En dan gaat ze slapen. Ik denk als ze een peuterbed heeft, dan gaan we eerst verhaaltje nog lezen, Is ze wat ouder en kun je er lekker bij gaan zitten.

@ Wolf Wat een knappe zoon heb je en wat ben je toch heerlijk trots!!:) Super!

@bekkenpijn Balen zeg!! Niet leuk!!

@zieke kinders Beterschap!

@ Nemo niet leuk day je man weer weg is! Petje af dat je dan 2 weken alles zelf doet!Knuf voor jou!

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Eeuhhhhh.....sorry nou klinkt het net alsof wij het ideale kind hebben......not!
    Even een paar negatievere dingen dan?:
    Hij luisterd als hij ergens mee bezig is voor geen meter!! Oostindisch doof noemt men dat, en dan in zware mate!!
    Hij eet slecht!!! Hij kan enorm treuzelen en vetzakken met voedsel...:x
    Hij drinkt veel te weinig.....(net als mama)
    Hij wil graag zijn zin hebben
    En vast nog wel wat puntjes die 'verbeterd' kunnen worden....maar dat komt wel straks op kostschool :D;) (geintje)

Wij zeggen nu tegen elkaar: als deze baby totaal het tegenovergestelde is van J, dan krijgen we een Obesitas-Huilbaby!!;)

En ritueel, tja, daar versta ik onder: alles wat gebeurt als het kindje ín bed ligt en papa en mama zijn nog op de kamer, dus het hele aan-uitkleedritueel vervalt dan even.
    Dan blijven er alleen over: kusje en knuffel (bij de knuffel trekt hij heel lomp mijn hoofd opzij zodat onze wangen raken) en dan muziekje en daaag.
    En nu dan elke dag verhaaltje omdat we merken dat hij een beetje angstig kijkt in zijn grote bed. Maar het ligt net aan het tijdstip hoor. Als hij in bad is geweest doen we geen verhaaltje, en als het na 8 uur is ook niet meer. (beetje stom principe, maar dan hebben we meestal v.t.v. veel leuke dingen gedaan waardoor het al later is geworden)

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Klaar met werken, straks de kleine ophalen en bij mijn moeder eten (doe het heus niet 2 weken allemaal alleen hoor ;))
    Alleen even een bericht voor FF: heb ook de taaltest gedaan. Volgens mij loopt D ook iets achter, maar dat ding zegt dat er geen bijzonderheden zijn. Motoriek is trouwens ook goed. Grove is normaal denk ik, rent normaal, klimt overal op, maar als je je bedenkt dat hij met de grove motoriek tot 1 jaar achterliep, juist goed. Fijne motoriek is altijd heel goed geweest. Maakte al heel snel hele bouwwerken van duplo. Maar ja, dat praten he... Volgens mij zegt Finn veel meer. D snapt wel echt alles, dat merk je, maar er komen maar iets van 8 woorden uit (laat staan 'zinnetjes' van meer woorden). Merk wel dat er steeds een woordje bij komt, dus zal allemaal wel goed komen. En inderdaad, we blijven gewoon lezen, zingen en kletsen...

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@finn; ene kind is daar vlotter in en een ander kind is weer ergens anders vlotter in... probeer je niet zo druk te maken, komt vast allemaal goed met die vent van jou;)

@nemo; werkdag er weer op zitten:)

@merel; fijn dat je zoontje zo goed doet...!

@ mooie bed creaties...:)
    sem slaapt vanaf dag 1 op zijn eigen kamer in zijn eigen bed, nooit anders geweest...

@bedritueel; sem gaat met papa tandenpoeten, (vit. d geef ik hem heel lang al niet meer:p) daarna gaat sem met mij knuffelen en weltruste kus, manlief brengt sem naar bed, daar nog klein verhaalte lezen ,tegenwoodig is bobbi helemaal in, dan kus en slaap lekker en woezelmuziek aan, in bed knuffelt hij met zijn giraffe:)

9. Funnyfant

NEEEEEEEEEEE MEREL ik bedoelde het niet rot:( Ik bedoelde juist dat het zo fijn en goed is van J dat ie zo lekker meedraait!!! Echt ik bedoelde het alleen maar positief!!
    En die obesitas huilbaby: Dat was Finn de eerste weken HAHAHAHA:D;):p dik acht pond en HUILEN:$.. LAng leve de ostheopaat:D

@Quint: Neeeeee joh ben je gek!! Het is maar een test met een paar vraagjes, daar kun je toch niks op baseren? Ze kunnen ook bedoelen dat je soms met een kleine oefening of tip je kindje makkelijker triggert tot sommige handelingen. Oooh sorry dat ik jullie onzeker heb gemaakt:(:( Voel me heel schuldig nu:(

@Wolfje: Je hebt helemaal gelijk meid. HIJ is gelukkig en boeien dat ie nog niet veel praat! Thanks:)

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Halloooooo

Wat betreft het bedritueel, dat doen we dagelijks hetzelfde, dat is het probleem ook niet en ze slaapt 's avonds altijd prima in.
    Maar ze wordt dus 's nachts meerdere malen wakker, soms huilen maar soms ook gewoon klaarwakker en dan staan in bedje en kletsen!
    De Olwen Wilson methode bestaat ook uit je kind het veilige gevoel geven. Wanneer ze dus 's nachts wakker wordt moet een van ons er bij blijven tot ze weer in slaap is. Pffff dat zal wel afzien worden. En helemaal als ze zo klaarwakker is dan vindt ze dat gewoon gezellig ben ik bang.
    Nou ja we proberen wel wat, en anders krijgt ze gewoon meteen bij de eerste keer een flesje melk want daarna gaat ze dus wel weer slapen en blijft ze slapen maar dat doen we nu pas bij de tweede of derde keer dat ze wakker is.

We zullen zien, we doen ons best en zoals Ff ook al zei, een gelukkig kind betekent dat de ouders het goed doen!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden, gisteravond is me zus bevallen van haar 3de dochtertje: Noortje. Ze belde vanmiddag. Helemaal opgelucht hier en volgende week vrijdg op kraamvisite. Ze woont onderweg naar onze vakantiebestemming, vandaar.

12. Funnyfant

GEFELICITEERD!!!!:D:D:D:DLeuk hoor meis!

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Jeeeeeeejjjj madelief!! Van harte!

@all: ga slapen, ben moe. Mijn hand doet erg zeer, mijn duim vooral, raar... Bij bewegen niet, maar bij sommige bewegingen weer wel..
    Truste!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Nemo: Hoi en welterusten! Morgen weer een nieuwe dag, hopelijk is je pijn weg dan! Sterkte vannacht met het lege plekje in bed....knap van jullie hoor, respect!

@ Madelief: wauw, wat leuk, 3 meiden!! En leuke naam vind ik!
    Wohw, dat je dat vol houd, een anderhalve week wachten tot je gaat kijken. Wonen jullie zo ver van elkaar? Da's dan soms wel lastig lijkt me, of hebben jullie niet zo'n sterke band?

@ Finne: tjonge...last van je hormonen??:D;):D;) Maak je toch niet zo druk joh! Was ook helemaal niet als lullig opgevat door mij hoor! (mijn reactie was ook niet lullig bedoelt hoor! Was alleen bang dat jullie dachten dat die van mij alles perfect doet, haha)
    Wanneer heb je ook weer 12 weken echo? Ik kon toen ook niet wachten hoor. Maar als je de 12 weken voorbij bent, gaat het zoooo snel. Ik baal er soms van hoor....eerst dacht ik: och, na de 20 weken wordt het pas 'echt', dan kun je er vast meer van genieten. Maar morgen ben ik al 23 weken, en nog denk ik: shit waar blijft de tijd.....;)

15. Funnyfant

WHAHAHAHAHA ja denk t hahahaha:) Dacht dat je superbeledigd was hahahaha. Soms mis ik de KLEMTOON!!!!:D:p
    20 april heb ik de echo, maar eerst nog de fontysecho op 12 april:D. Lekker lang naar mn moppie turen!!

Heb een leuk idee, ik maak effe een lijstje bij wie ik denk wat het geslacht is:

Jadore = Jongen;):p
    Merel = Meisje
    Giraf: Meisje
    LovingMom = Jongen (was dat nou ook de NUB uitslag??)
    Meis = Meisje
    Rasp = Jongen
    Maible = Meisje
    Madeliefje = Meisje
    Vinkje = Jongen
    Finnefant = Meisje ?????? Ik heb echt geen idee:D

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Fin: leuke lijst!;)
    Ik zit er altijd naast hoor, dus ik maak er geen. Ik vind het wel leuk dat mijn gevoel nog wel beide kanten op gaat, al kan ik me bij een meisje gewoon niks voorstellen.
    Dus je bent 12 april proefkonijn! Leuk hoor!!
    Tjonge, ik wil nog zoveel doen, 3d echo, bellypaint en fotoshoot.....maar volgens mij vergeet ik gewoon afspraken te maken straks en bedenk ik me dat als de bevalling al is begonnen...:D

17. Zeepaardje

madl; gefeliciteerd met je nichtje!

@all; met overblijven kom binnen in school...
    kijkt collegatje me aan; ben je down...?
    ik nee hoor *lacht er even bij*
    echt niet?
    nee hoor, alles goed...
    hmm oke
    later buiten komt ander collegatej naar me toe...
    Ja zegt ze had echt gedacht dat je in febr. wel zwanger zou zijn, misschien is het wel febr.2012...
    ik; tja heb er geen vertrouwen in..
    ach jawel zegt ze jij wordt nog wel keer zwanger!
    :):) haha gekkies ook he:p

Hier is nog helemaal niet geklust, Ml werkt 60uur pw is telkens moe, pff logische dan ook, maar ja

18. Funnyfant

Wel lief van je collegaatjes, dat ze zo met je meeleven:)
    Kan me voorstellen dat ML moe is ja:$! Maar ja voor jou natuurlijk niet handig... Is je ei alweer in zicht? Ga ik weer duimen hoor!!!

19. Zeepaardje

finn; volgens me banner nog 10 dagen, maar heb de vorige rondes van allerlei zooi geslikt van etos zwanger worden... dus weet niet wat me cyclus nu gaat doen, slik helemaal niks meer...

20. Funnyfant

Ben erg benieuwd...ik hoop snel!

Deel Deze Pagina