Vlekkengek, spannend! En wat fijn dat je zo snel al naar de gyn kan! Wat anderen al zeggen, het komt helemaal goed, lieverd! Madeliefje, wat met het kindje gebeurd is, is echt vreselijk. Ik vind het logisch dat je om moet huilen, zou ik ook doen. Ik huil hier op zp wel eens als ik de verhalen lees en dan ken ik de mensen nog niet eens. Knuffel! J'adore, ik ben het eigenlijk een beetje vergeten om te doen sorry. Zal ik schrijven! Ik moet heel erg om lachen dat jullie die temp daling (wat een crisis) van vandaag een diepje noemen. Maakt niks uit, wij zien wel hoe het gaat lopen.
@ Madelief: ach meiske toch, dat je ML om je emoties moet lachen is net leuk! Mannen kunnen zich niet verplaatsen in andere mensen hun verdiet zoals een vrouw dat kan vrees ik.... Het is heel normaal dat je daarom huilt hoor! Zoals Quint al zei: ik huil ook vaak genoeg om verhalen van mensen die ik niet ken! @ Quint: nou, een dipje wil ik het niet noemen. Je had duidelijk een tempstijging die met ziek zijn te maken had. Maar nu die over is is het gewoon moelijk om te zeggen wat er 'gebeurd' is. Ik kan pas een reeël oordeel geven als je nog een paar daagjes doortempt. Maar je had voorheen superkaartje dus ik geloof wel dat het spoedig goed komt hoor!! @ All: oh....we krijgen bijna de kleine zijn nieuwe matras binnen, en dan kan eindelijk dat grote bed van onze slaapkamer. Hij kruipt er wel bijna elke dag even in, dus het moet geen schok voor hem zijn! Moest hem net weer ín bed een kus en knuffel geven, en dan moet ik incl. buik onderin dat ledikantje zien te komen.....ai, heb net niet echt handig gehangen want nu heb ik best wel pijn in mijn onderbuik!!!
@Quint, tja een dipJE is het eigenlijk niet te noemen nee maar zoals Merel ook al zegt, je kaartje is sowieso niet echt realistisch omdat je wat ziekjes was dus vandaar ook die rare schommelingen in je temp. Kwestie van afwachten én daar komt bij dat een tempkaartje niet altijd alles zegt he!
@ meiden, lief van jullie!!!! Een dikke knuf voor jullie allemaal! @ Vlekkengek Super dat je naar de gyn mag! Hoop dat het snel duidelijkheid mag geven en een zwangerschap! Wanneer is je afspraak? @ Quint Spannend met tempen begrijp ik, ei is al geweest toch duim hard voor je!!! Zou super zijn om weer roze te zien kleuren hier!! @ Merel Je bent nu zeker over de helft heen..verder dan 42 weken ga je niet..wat gaat het hard he!! ja en daar hoort ech een buikje bij
Hey meiden, Vlek@ goed dat je naar de gyn gaat! Ze gaan je zeker helpen hoor meid! Maak je maar niet druk het komt goed! Misschien gemist maar wanneer is je afspraak! Madeliefje@ jeetje wat heftig meid van dat kindje!! Ik kan mij goed voorstellen dat je huilt hoor! Alles goed met de rest!
Truste Rasp!! Heel verstandig van je!! @ Vinkje: we willen ook graag nog je mooie echofoto's bewonderen want die hebben we door je internet-gemis ook moeten missen. Kunnen we lekker nog weer even oehhh- en aahhhh-en
Ja die komen er aan! Ik moet er effe een foto mee maken! Ik krijg woe als het goed is weer een echo! Dus dan doe ik het allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie reacties hiihihi! Rasp@ weltrusten meid!!
J'adore ik heb je mijn verhaaltje gestuurd! Tja, die temp ik weet ook niet wat ik mee moet. Afwachten maar... Zoals gezegd ik maak me niet druk over maar ik blijf het wel bijhouden. Ik heb gisteren trouwens online geshopt voor onze kleine man (doe ik echt zelden). Zo leuk Als het goed is, krijg ik het morgen binnen en dan maar hopen dat het niet tegenvalt.
Goed geslaagd dus Quint! Leuk broekie hoor!! Ik heb gisteren lekker geshopt! Was vooral lekker omdat ik 2 hele dure blousjes kon kopen, van een kadobon die ik met J's geboorte heb gehad! Ben er zo blij mee! (vooral omdat ik me dat merk normaal gesproken niet kan permiteren, zijn het voor mij nu echt een soort 'zondagse kleren' haha!)
Dames daar ben ik weer!!! SORRY SORRY SORRY voor het hele gedoe! Dit was NIET mijn bedoeling!!! Ik zal t NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer doen!!!!!!!! Echt niet, dan maar lekker ontwijken of negeren hahahahaha Merel: ik heb nog een berichtje in de club gezet voor jou Dikke knuffel!!!!!!!!! Fijn dat je controle goed was!!! Vlek: Wat GOED van je! En wat fijn dat je snel terecht kan!!! Hopelijk dan ook snel voor jou een wondertje in je buik @Mliefje: Natuurlijk moet je dan huilen liefie... Dat is toch logisch? Hoe heftig is dat wel niet??? Dikke knuff!! Sorry maar ik heb weer tot 21:00 gewerkt van vanmorgen 9:00, dus bekaf en niet alles onthouden. Moest ik nou nog iemand pb-en met het verhaal, of zal ik het uitleggen op de site??? Morgen echo om 10:00, spannend!!! Wolfje: Bijna jarig meis!!!
Merel, erg stoer! Handig z'n cadeaubon Ik geef eerlijk toe, ik koop bijna alles in de uitverkoop of tweedehands omdat het betaalbaar moet blijven.
@ Quint: heel verstandig! Persoonlijk vind ik het wel een kick om stoere spullen voor bijna nop te scoren. MP is bij mij altijd nog favouriet. ('nieuw met kaartje' bijvoorbeeld, heb je dat nog nooit bekeken?) @ Finne: ga effe zoeken, en laat die uitleg maar zitten zou ik zeggen, voltooid verledentijd! Fijne echo morgen!!
Finn@ ik hebt het hele verhaal ook gemist dus ik zou het graag willen weten!!! Pb of site mij maakt het niet uit! Veel plezier bij de echo! Merel@ ook leuke blouse? Altijd leuk bonnen! Hebt ik ook gehad voor mijn zl verjaardag dus ik ga binnenkort ook shoppen! Quint@ groot gelijk niet te duur kopen voor die kleintjes dat is zonde hebben het zo kort aan!!
@ Finn: wahahahaaaa, STOP! Genoeg nu! Ben er klaar mee! Kwam mijn eigen berichtje over mijn controle vandaag nog tegen, vond het zo schattig dat ik hem hier nog even plaats.... "Controle was fijn en leuk, kleine was mee en kan het hartje al nadoen. Tgggg tgggg tgggg doet hij dan! En hij zegt steeds: als un jonge is ete we blauwe muisjes, en als een meisje is roze!!"
Cute!!!! Wat lief zeg!!!! Mijn neefje zei toen mn zus zwanger was van haar 2e bij het luisteren naar het hartje: isse trein!!!! Ook zoooo lief! Finn geeft steeds mijn buik kusjes en dan zegt ie: Teti = baby SMELT!!