Ik vind Emma leuker Emily vind ik ook een beetje stijfjes en koninklijk, dan vind ik Emma liever klinker
Heb ik al gedaan een paar dagen terug!!!! Top dat jullie het ook doen het is te ZIEK voor woorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu ik er ver nadenk..emmelie, spreek je toch ook wel emmerig uit, dus dan maakt dus nie tuit vergeleken met emma)
@ LM ja, heb je wel gelijk in! Meiden..vind het super die meningen..heb er echt wat aan! dilemma is eigenlijk: Eline klinkt heel leuk, vriendelijk en vrolijk, maar ja...dat in combi met mijn naam
emma vind ik leuker... dat ding had ik al ondertekend, tijdje terug via bb... krijg dagelijks wel 5/6 berichtjes hierover in me inbox... wordt er ziek van als ik het al lees!
@Madelief, heb ik gemist! Gefeliciteerd met je nichtje! Ik vind het ook erg dat soort dingen dus ik zou je eerder voor gek verklaren als je wel snel was gegaan dan wat je nu doet! @Eline, vind ik ook een hele mooie naam! Ik zou hem niet kiezen, maar vind hem wel echt heel mooi! De andere namen vind ik niets! Emma enzo sorry vind het te boers om eerlijk te zijn, niet dat daar wat mis mee is, maar ik ben zelf niet van die Hollandse namen zoals jullie al weten
Ik ook en ik wis het heel snel omdat ik al heb meegedaan en ik krijg gewoon steken in mijn hart als ik het lees deze wereld is echt ziek en als hij wat bij mijn kind had gedaan had ik hem koelbloedig vermoord!:x
haha bedenk inees: ons dilemma over namen, is eigenlijk al opgelost, dil weghaln, hoe je emma over (geintje hoor) @ Jadore ik moet er niet aan denken dat me kind zoiets zou overkomen. Meiden, ik volg geen nieuws bijna, maar ehm..hadden jullie ook gehoor van een meisje van 12 die onverwachts beviel van een baby??
whahahahahahaha Madelief hahahaha heb je je grapjas aan hahahaha nee hoor heerlijk zo lekker geintjes maken I love it !
neeeeeeeeeee dat meen je niet waar kan je dat lezen? Nee ik ook niet hoor, maar ja het zet je wel aan het denken allemaal en ik ben dan altijd blij dat ik fulltime mama ben! Maar ik meen dat echt hoor dan zit ik maar die paar jaartjes vast boeit me echt niet!
hahaha Jadore, nee ja..maar je kind van 12 jaar zwangr..hoorde het van me vriendin gisteravond toen we aan het beppen waren. In groningen, zal straks ff googlen!
ik snap echt niet hoe het onverwachts kan zijn: je voelt toch wat en ..bij een meid van 12 jaar (nog geen rondingen bij heupen of iets) kun je toch duidelijk een buikje zien dan???? Het was volgens mij niet helemaal voldragen (30 weken ofzo)