pffft...nee, Maaike mag van mij nog lang kind blijven... maja, als het misbruik is geweest van de vader, dan is het nie tzo raar dat het allemaal 'onverwachts' was.
bah wat een zieke verklaringen allemaal echt niets voor mij om dit soort dingen te lezen hoor en dan toch altijd doen
dit dan!!! Stel aangehouden na dood peuter - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....weer waren ze bekend bij de kindermishandeling gedoe. Echt, waarom gebeuren zulke dingen??
meiden, wat leuks: Twin Baby Boys Have In-Depth Discussion op MSN Video (zulke boefjes wil je wel in huis hebben haha)
Ik kan echt echt huilen van dit soort berichten, ik weet niet wat ik heb maar ben ik apart ofzo dat ik er zo heftig op reageer....ik kan het me gewoon niet voorstellen allemaal, waarom.....hoe kun je...hoe durf je hoeeeeeeee??? En sowieso bij kinderen maar dan ook nog je eigen kind ik kan er zo verdrietig om worden wat een haat en ellende op deze verrotte wereld! Ga nu snel het leuke bericht van Madelief ons zonnestraaltje lezen
Ik moet altijd gelijk aan die kindjes denken. Wat moet er wel niet door ze heen gaan de laatste minuten. Gewoon het idee dat je iets aangedaan wordt door de persoon die je het meeste vertrouwd (in dit geval dan)
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAHAHAAHAHA WAT LEUKKKKKK!!!!!!! Hhaahahahha en deze dan geweldig: Mommy's Nose Is Scary op MSN Video
Ja precies ik ook! Ik zie het helemaal voor me echt wat een gruwel op deze wereld ook al weet ik dat het niet de eerste en laatste keer zal zijn ....elke keer weer als ik dit soort dingen hoor doet het me echt pijn gewoon, ik weet niet ik kan me er moeilijk voor afsluiten vind het gewoon zo erg! Arme kinderen allemaal!
heb abo op vriendin... deze wk en vorige wk was er een naar verhaal... der schrijft zon helderziende ofzo altijd en daar was iemand die haar kindje vermoord heeft... kindje schijnt helemaal niet boos te zijn op der moeder omdat die psychische niet in orde was... ze was juist erg liefdevol naar der moeder toe..
IK plas bijna in me broek van het lachen!!hahahaha hie die kijkt als tie schrikt en doet..hahahahah (dit gaat over het filmpje hoor)