De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

oooh dan... Gelukkig maar!

@LM: Ik kwam ook nog de naam Sijmen tegen, vind ik ook wel mooi, en net even anders!!;) Ik ga zo ff dichten:)

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nee, haat het nog steeds... :( Vréselijk!!!
    Klinkt stom, maar omdat ik als kind ook al zo nasaal sprak, verstond ook niemand me. Was echt een minderwaardigheidscomplex

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ga even aandacht aan ML geven. Doeidoei en truste alvast..

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik breek nog even snel in:
    Ik zou zo zeggen als ik je kaartje zie dat je ei rond dag 21 is geweest. Die voorgaande dagen zijn zo varieërend in temp omdat je ziek was...
    En vanaf dag 21 zit er echt een stijgende lijn in. Mocht je morgen testen en geen positest hebben, maar ook geen ongie, dan zou ik paar dagen wachten en dag 21 als eisprong aanhouden.
    Knuffel!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, knuffel terug! Het kaartje is gewoon moeilijk om af te lezen... Zelf denk ik dat het ei toch rond dag 19 is geweest, toen had ik echt een knalpositieve ovu test in handen.

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @quint ik zou zeker wel de 18/19e aanhouden! Je had toen een posi ovu dat zegt meer dan je temp aangezien je ziek was! En bij de 20/21e waren ze negatief dus vandaar dat ik dat denk spannend meisy en ach als je toch denkt dat t niet zo is gooi er een test tegenaan en dan ben je iig uit onzekerheid of heeeeeeeeeeel erg blij!:D

@all ml heeft lt en bb is vervelend :(

7. Funnyfant

Potverdrie Jadore, afpakken die LT!!;):p

Quint: Ik snap niks van de kaartjes helaas, maar wel van ovutesten en ik zou ook die dag aanhouden, alhoewel je ei 12 tot 24 uur na LH piek kan komen...
    Maar volg lekker je gevoel en als jij wil afwachten moet je dat lekker doen, ik zou het niet kunnen hoor:p, maar ooooh het zou wel prachtig zijn voor je :)

8. Funnyfant

Zo! Ik ga lekker slapen!! Truste!!!

PS kreeg net ineens weer die steken onderin mn buik. Hoop dat t komt doordat de BM groeit en niet omdat de cyste weer groeit :(

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Quint, wat enorm spannend!!! Het zou echt zo gaaf zijn als het raak is!!!
    Ik heb ook geen verstand van temp kaartjes dus kan je geen advies geven over wel of niet testen. Je gevoel volgen zou ik zeggen!

Hier ook een mannetje wat niet zo goed wilde slapen. Nu slaapt ie gelukkig.
    Ik heb lekker geshopped! Ik heb een Chicco buggy, zomerhoes voor de autostoel, 2 pyama's voor O en voor mezelf een t-shirt en een jurkje gekocht. Mijn moeder heeft een autostoel voor hun auto gekocht. Scheelde best veel met al die korting.

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Slaap lekker!
    Ik hoop ook dat het je bm is FF!!

Ik ga ook naar mijn bedje. Morgen weer werken...

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: oh...ja, moet toegeven dat ik puur en alleen naar de temp heb gekeken, ik weet eigenlijk niet wat al die plusjes en kleurtjes betekenen :), dus vandaar mijn idee over je eisprong.
    Ik had nl zelf deze laatste ronde dag 15 een knalposi ovutest maar ben volgens de statistieken dus pas dag 19 aangeteld! Traag ei, traag bevrucht? Wie weet....
    Als jij je er goed bij voelt om te testen doe je het en trek je van ons niks aan he. Suc6!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goedemorgen vanuit de 2e petroleumhaven in Rotterdam...

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

Nemo, hoe is het met je mannetje?
    Giraf, fijn dat alles goed was!!
    Merel, sterkte met heropvoeden. Ik baal altijd op donderdag want als ik thuis kom en Juul wil iets wat niet mag zeg ik (uiteraard) nee. Begint ie te huilen :D en dan zegt mijn schoonmoeder er altijd over "oh hij heeft de hele dag nog niet gehuild hoor" dan denk ik altijd "dat komt waarschijnlijk omdat hij de hele dag alles heeft gemogen" :D
    Ik heb echt een super schoonmoeder hoor, maar bij dat soort opmerkingen voel ik me altijd een slechte moeder :D

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    D heeft tot half 8 geslapen. Heb hem vannacht wel een paar keer horen jammeren, maar daarna werd het weer stil.
    Mijn moeder heeft dat ook, maar soms nog erger. Dan zeg ik "nee, dat mag niet" en dan zegt ze gewoon "jawel joh, bij oma mag dat wel", en dan geeft ze hem gewoon een koekje ofzo. grrrrrrrrrrrrrrrrrr

15. Funnyfant

Oooh ja mijn Sloeder is ook zo!!! Dan verschoon ik Finn bij hun, en dan gaat ie klieren ;Trappen draaien en huilen. Dan zgt ze: Doet ie nooit bij mij... Ja wat HEB ik aan die opmerking??????
    Leuk voor je, ik ben blij dat hij zich uit bij zijn meest veilige persoon zeg ik dan... TOUCHÉ PUSSYCAT!!!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zo herkenbaar, alleen is mijn moeder net als ik :D. Wat bij mij thuis niet mag mag daar ook niet. En ze vraagt altijd aan mij of ie een koekje oid mag.
    Laatst was ie op de bank aan het tekenen, mijn schoonmoeder zei iets van "ah dat haal je er zo af". Boeit me niet of je het er zo af haalt of niet, dit was toevallig uitwasbaar wasco maar straks is het een markeerstift ofzo :D

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nee, mijn moeder vraagt echt niet of hij een koekje mag. Dan loopt hij gewoon ineens met een stroopwafel in zijn hand. Als ik dan zeg: joh, hij heeft net gegeten, dan zegt ze gewoon iets stoms. Zo van: ach joh, hij is toch lief, of waarom mag dat niet dan? NOU, OMDAT MAMA HET ZEGT!!
    Verder is mijn moeder trouwens een schat hoor, maar regels kent ze niet. Als hij huilt, krijgt hij van alles en hij mag alles....

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hahaha herkenbaar, maar dan bij schoonmoeder ;)
    Gisteren werd ie gewoon boos omdat ie na het eten geen koekie mocht :(
    Heb met hem afgesproken dat als de grote wijzer boven stond (7 uur) hij een koekie mocht. Of ie het begreep weet ik niet, maar hij was iig een kwartier weer rustig :D

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen Dames,

nou was gister druk aan het type, kon ik het niet plaatsen.

@nemo, zo jij bent er ook vroeg bij uit de haven

@LM ja altijd last he sloeders

@FF, ben bij de osteopaat geweest is mij een beetje te zweeverig
    maar heb nu goede fysio en zij had een voorstel om met dry needling te beginnen, nou lijkt me best eng, gaan ze met naalden de spierzakken aan prikken.
    maar hoe is het met jou bekkenklachten dan?? anders meot je maar pbtje doen

@giraf, fijn dat alles goed was met de kleine

@maible, lekker hoor ff shoppen, goed geslaagd zo te lezen :D:D
    @merel, ja baal enorm van de klachten, maar helaas niet te voorkomen, ben hypermobiel en dat helpt ook niet mee, met jou alles oke?
    @jadore, La carte is geboortekaartjes site, scheelde ons 100 euro met dat we naar een drukker in de beurt zouden gaan.

Zwaai zwaai naar de rest, (sorry kan niet alles onthouden)

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He....
    Al een halve morgen erop zitten, nu even ZP!
    Tja.....vanmorgen om 6:21 uur hoorde ik de klinkt omlaag gaan van J's kamertje.....oh oh.....
    Huilen: mamamamamaaaaaaa! Stond hij aan het traphekje. Wist natuurlijk ook niet waar wij ons zoeken moest!?
    Ik hem terug in bed gelegd, en oh oh ...wat dom van mama misschien... maar ben er bij gaan liggen. Ik dacht: dan slaapt ML misschien nog 20 minuten langer!?
    Hij was wel heel lief stil en heeft wat tegen mij aan liggen schuiven dus het was op zich wel héél knus. Maak ik ook verder nooit mee omdat hij nooit bij ons slaapt, dus ik wilde dat ook wel eens meemaken :p
    Op een gegeven moment lag hij op zijn buik, ik dacht: ik sluip zachtjes weg. Maak de deur dicht en gelijk brullen!! Ahh!!!
    Nou, toen maar bij ons in bed, en onze raam stond open. Vogeltjes floten al en dat vond hij enorm grappig. Ik zeg: doe je oogjes maar dicht, dan kun je de vogeltjes nog veel beter horen. Hij handjes voor de ogen, zo schattig!
    Nou ja, dan maar vroeg wakker (zal ook wel komen omdat het wat lichter is 's morgens) tot nu toe in ieder geval geen nachtelijk wandelen....hopelijk blijft dat zo!

@ (S)moeders...tja....op zich houden ze zich wel netjes aan onze regeltjes gelukkig! Het enige wat ik aan mijn smoeder niet zo leuk vind is dat ze er een gewoonte van heeft gemaakt om hem 's morgens al snoep uit haar jaszakken te laten zoeken!!!:x
    Vorige week zei ik dus: NEE J, snoepjes worden hier pas gegeten na je middagslaapje! 's Morgens eten we fruit!!
    Nou, dat hoorde ze goed en hopelijk heeft ze het in haar oren geknoopt!
    Punt 2 is dat ze heel vaak speelgoed koopt, terwijl ik dat onnodig vind.
    Gisteren kwam ik thuis stonden er weer 2 Cars autootjes op de salontafel. En dan is ze daar ook extra voor naar de Intertoys gereden! Ze verveelt zich snel bij ons (dat wéét ik gewoon) en zoekt allerlei uitvluchten om maar met hem de hort op te gaan. Op zich maak ik me daar nu niet meer druk om, (wel toen hij nog een baby was en hij net kon zitten, toen vond ze het dus ook nodig om met hem 's morgens bij de ijssalon koffie te gaan drinken samen met haar andere sdochter. Toen heb ik gezegt dat ik dat geen uitjes vind voor een baby, ben heel kwaad geweest toen, want ze nam hem te pas en te onpas mee op sjouw) maar het hoeft toch niet altijd gepaard te gaan met iets kopen??

Ik moet even een vette poepbroek gaan verschonen....hij heeft al zeker 5 dagen niet gepoept en net was het eindelijk zover! (zonder huilen!!!:D)
    Tot laters!

Deel Deze Pagina