o beetje laat hihi zat gtst te kijken en niet op f5 gedrukt maar goed dat je belt meisy! @Wolfje Wauw wat een knapperd!
Hahahahaha lijkt Chloe wel op een andere manier, mijn vader heeft een nieuwe auto jawel van 2 TON een mercedes en mevrouw Chloe zat achter het stuur en moest eruit naaaaaaaa HUILEN HUILEN tegen de auto aanstaan alsof haar wereld verging hahahahaha ik zeg nou ze heeft wel de smaak van opa (en mama stiekem alleen heeft mama geen 2 ton en als ik die had niet daaraan uitgegeven )
merel; whaha ik wou die ook eerst kopen, maar dacht straks gaat hij alle auto's in water dompelen whahah
nou meiden ik ga overblijven en dan... weet het nog niet oja gisteravond geklust, manlief had er weer zin in hahahah nu hopen dat ei binnenkort komt
Jeetje Finn heftig denk aan je lieverd duim voor je dat alles goed zit! Knuffy houd je rustig he zover het kan kuss
Het is bijna Pasen maby helpt dat hahaha grapje, maar ik hoop snel dat je een ei vind, zou zo fijn zijn voor jullie, gun je het zo
Hey meiden, Tjonge, ff snel bijlezen, heb ondertussen oppaskindjes over de vloer. Maaike ligt hier helemaal dubbel..echt lollig! Maar kom handen en oren te kort zeg maar. @ LM wat????????????wasco op de bank? tuurlijk laat je dat iet toe..haha het idee al...nee hoor, geef je groot gelijk! @ Merel Snoep smorgens...oooh..wat irritant!!! Volgens mij heef tze zelf geen opvoeding gehad! Vervelend zeg! Ik heb gelukkig bij s.moeder en moeder die allebei wel regels hebben. Wel es wat verwennerij, maar gewoon leuk! Wel een s.moeder die alles weet idd. @ FF Wat een boel kadoos!!!!!!!!!!!goeie, val hier bijna van me stoel oei, huilen geblazen hier, tot zo!
nou die kleine meid van mij was met 13 maanden 12 kilo. kan je na gaan, ze zit ook boven in de curve, nou moet je daar niet aan af leiden maar goed, ze is groot. en maat 92 past ze dan ook met gemak. nee zorgen maak ik me niet, ze is zeker niet te dik voor haar lengte, maar heeft de zelfde bolle toet en boven benen als mama, de meeste zeggen dan ook zo jij heb het goed, maar in de naakie is er weinig meer van over zonder pampertje
@ wakkere kindjes nachts/smorgens Geen last van! Maaike heeft als een os geslapen...alleen savonds kletst ze wat langer door in dr bedje, maar dat komt door de tijdverschuiving.
Alles was in orde! Ik heb een echo gehad, dus kleine frupsel nog even mogen bewonderen. Met kloppend hartje boem boem boem! D cyste lijkt zelfs iets te zijn geslonken, dus dat is fijn. Hij zit indd wel dichter tegen de BM aan, maar dat kon geen kwaad, maar verklaart wel de pijnen. EN bandenpijn natuurlijk Geen foto's, maar wel een opgeluchte mama. Het was Jenny, Merel, die is altijd heel lief. Ze zei: Daar zitten we voor hier, gewoon bellen! Ze vond het heel goed dat ik wel had gebeld Nou ff bijlezen!! Oh en ML is naar huis gekomen
Oh fijn meissyy, en nog even naar de baby gekeken. maar goed dat de cyste aan het slinken is dat is heel erg positief nieuws, maar goed dat je gegaan bent!!!!
Fijn finnie dat alles goed is! En dat je frummel nog een keer hebt mogen bewonderne Goed dat je hebt gebelt!
Nou, ze zei: Ik ben geen gyn, dus zeker weet ik t niet, maar hij lijkt te slinken. iig niet te groeien! En als ie scheurt, dan is dat alleen maar goed zei ze... Ik weer gerustgesteld! @Wolfje: WOEHOEHOEHOE Mijlpaal bereikt!! Wat een knappe boef heb je toch!! Hopelijk snel je ei!!! @Meis: Finn was met 14 mnd ook 11 kilo en 80 cm. Dus ook geen kleintje Hij heeft nu (21mnd) 86-92 @wakkere kindjes: Hier gelukkig ook nachtrust! Terwijl hij hartstikke verkouden is. @Merel: Ik denk dat t misschien mn eigen onzekerheid ook is, ja... Want ze waren allemaal heel erg lief, dus... Maar wat vind jij van die stagiaire? Nou ik ga Finn in bedje leggen