De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@Mliefje: Zo schattig als die kleintjes helemaal dubbel liggen he!!! Dan smelt ik:D
    @LM: Neeeee wasco op de bank????? Dat gaat zelfs MIJ te ver.. En ik ben echt van het laten ontdekken en ervaren en daarna opruimen :D Tot wanhoop van ML

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He Finn!
    (Mening beetje bijgesteld over de VK's?) Is niet leuk als ze je het gevoel geven dat je aan het flippen bent om niks! Jenny is super! Is zelfs 's nachts met ons naar het ziekenhuis gereden toen ik weeën leek te hebben (harde buiken met 29 wk) terwijl ze in de ochtend in het vliegtuig moest stappen voor vakantie! Vond ik zoooo lief!
    Goddank niks geks aan de hand. Bandenpijn kan in jou geval tuurlijk ook veel meer pijn geven lijkt me. (gezien je verzakking?)
    En lekker naar de baby kunnen kijken, altijd fijn!!!

Heb net toch weer leuk aan tafel gezeten met J. Heb een 'goed gesprek' met hem gevoerd en gezegt dat mama het niet leuk vind om steeds het gehuil van hem te moeten aanhoren terwijl hij bij de oma's altijd zo braaf is.... Toen ik klaar was zei hij: Mama, nog een keer vertellen?
    (hij is altijd heel erg onder de indruk van 'gesprekken/uitleg' wat wij voeren/geven over bepaalde zaken. Dan moeten we dat 'verhaaltje' nog 10x vertellen, wel grappig hoor)

Even een huishoudelijke vraag:
    Heb vanmorgen onze combimagnetron gereinigd met Muscle maar ik vroeg me af waar jullie dat mee doen?
    Ik krijg het ding niet vlekkenloos schoon.... (moet wel toegeven dat het ding onder de spatten zat, terwijl ik dun voedsel toch altijd afdek met een deksel!???:()
    Iemand toevallig nog een super tip????

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Stagiare was een beetje een doos vond ik...(vooral qua uitstraling...)
    Ze moest batterijen verwisselen in dat 'luisterding', nou ze zat me toch te klooien!! Ik dacht: meid doe eens rustig, of vraag hulp!!
    Verder wel ok, maar heb liever mijn eigen VK's...Margo kwam later gelukkig nog binnen.
    Ze was trouwens kei blij met mijn nieuws dat mijn aambeien zo onder controle zijn nu! Echt zo'n reactie van : YES! Zie je wel!
    Dankzij het mini-zakje wortels die ik bij me draag?????:(
    Kan me geen zak schelen, ik ben er mooi vanaf zo!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!

Ben vanmorgen met Vera naar het CB geweest en ze is weer helemaal goed gekeurd. 10,3 kilo!
    Ook loopt ze qua praten een half jaar voor!!!:$:$ En ze staat dus al en stapt rond de tafel en achter de blokkenkar en ook dat schijnt vroeg te zijn. Ik had geen idee hihi, maar ben nu apetrots natuurlijk!
    En ik weet nu hoe ik het slaapprobleem moet aanpakken 's nachts.
    We gaan er voor!

@Ff, gelukkig dat alles in orde is, je zal wel bezorgd geweest zijn. Altijd bellen zou ik zo zeggen want daar zijn ze inderdaad voor!

@Quint, meid hoe staat het er voor??

@All, heb wel namen voorbij zien komen maar niet alles onthouden. Ik vind de naam Sanne wel mooi trouwens!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Het waren van die kleinduimpjes van Bruynzeel. Is uitwasbaar, maar dan nog :D
    Straks zit ie met zo'n dikke zwarte watervaste stift ergens op te tekenen :D

6. Funnyfant

Nou, ik vind ze indd niet allemaal zo, maar het komt misschien ook wel omdat Mar.jon de Szus van mijn zus is en ik weet hoe zij is... Dat maakt me dan weer onzekerder ofzo... Ze lachte me ook al uit over die meerder zwangerschapstesten die ik had gedaan... Stomme hormonen!!!

Supertip: Ja! Dasty van de Wibra... Dat is echt MEGASUPERspul voor ALLES!!! En niet agressief ofzo. supertip van mn moeder, en het werkt indd erg goed!

7. Funnyfant

Ja indd een beetje dozerig:D
    Lief van margo!! En die wortels: Geweldig toch dat ze werken!!!!:D
    @Rasp: Wat goed meissie!!! Hoe oud is ze ook alweer nu? Knappe meid!!!!

8. raspberry

@Ff ze is nu 10 1/2 maand. Maar al van baby af aan een bijdehandje haha!

9. Funnyfant

Knap hoor!!!!! Finn liep toen ook achter zn karretje aan, maar praten hahahahahaha neeeeeee echt niet!!!!!:D

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Finn lieverd wat fijnnnnnn :D:D:D:D YEAHHHHH oooo wat goed ben helemaal blij!!!!! En lekker snel terug :D en je beeb gezien en die cyste die aan het slinken is waarschijnlijk nouuuu helemaal top !!!!!

@Rasp, wowwwwwwwwwwww hoe oud is ze ook alweer? Chloe was met 14 mnd nog geen eens 9 of 10 kilo geloof ik :S moet ik even opzoeken, maar zij is weer heel erg lang ;) kan niet beide....gelukkig niet anders had ik een reuze kind :p whahaha maar wat goed met het praten!!!! Zoooo heee lekker genieten :D heerlijk en indd met slapen is vooral de consequentie erg belangrijk volhouden de aanhouder wint ;) weet niet wat ze hebben geadviseerd, maar mijn logopediste zei laten huilen dat is echt het beste en indd was 1 a 2 weken even wennen en nu heeft ze nooit geen slaapproblemen :D onddanks haar hoektanden en 1 ondertand tegelijk doorkomen nu ;)

@Wasco op de bank, naaa echt NIET dus he nee daar ben ik ook heel duidelijk ik! Ze mag van mij klimmen en gek doen, maar geen dingen slopen of lelijk maken ;)

11. raspberry

@Jadore, laten huilen is mij niet aangeraden en dat wil ik ook niet. Ik moet elke keer als ze wakker is naar haar toe gaan en haar een kus geven en zeggen dat ze lekker moet gaan slapen en dan weg gaan en dit zonnodig iedere 5 minuten herhalen net zo lang totdat ze slaapt. Dat ze weet dat papa en mama er zijn. Dan kan het eventueel in een paar nachten klaar zijn.

@FF. Vera zegt al papa en mama, poesje, beer, baby, dank (dank je wel is dat), poetsen poetsen (bij het tandjes poetsen) en dit zegt ze ook echt duidelijk allemaal zodat anderen het ook begrijpen.

12. raspberry

Oh ja en ze zegt Nee, Nee, Nee als ze ergens aankomt waar ze niet aan mag komen hihi!

13. Funnyfant

@cadeau's: Ik ben ook niet ondankbaar hoor, echt niet, het scheelt ons veel geld, maar we hebben maar een tussenwoning zonder grote speelkamer. Dus heeeel veel extra ruimte voor speelgoed is er niet hahahaha!

14. Funnyfant

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ JEZUS WAT KNAP!!!!!!!!!!!!!!! Finn is een jaar ouder en kan dat nog niet heel duidelijk!!! I'm flabbergasted!!!!

15. Funnyfant

ik ga even plat... X thanks voor jullie lieve zorgen en meeleven!!!

16. raspberry

Whahahaha, ik ben het gewend dat ze zo is en had het dus niet door dat dat heel vroeg is. Ach misschien staat ze straks wel weer even stil in de ontwikkeling. Maar voor nu is het heel fijn!

17. raspberry

Rust lekker meid!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje wat knap Rasp!!!

Julian zegt al wel veel maar soms niet echt duidelijk :D
    Mama, Papa, koekie, toetaaaaaaa, es (fles), jas, voet, bob de bou, auto en nog meer van dat soort woordjes.
    Als hij het tekentje van VW op een auto ziet is het auto papa :D
    Hij begrijpt al wel heel veel valt me op.

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Echt heeeel knap Rasp :D Chloe kon alleen maar Poefff zeggen dat was dus Poes whahahaha en mama proberen ;)
    Maar ze liep wel los met 11 mnd :D

Over slapen, ja ieder zijn manier ;) maar je herkent wel een huil wanneer je kind moe is jengelt of echt overstuur is of echt iets heeft dus ik ben heel blij mee, want ik wilde dat eerst ook niet, maar als je kind na 11 maanden wel al loopt maar nog niet zonder je kan slapen uhmmmm ja dan moet je soms andere dingen proberen waar je misschien in eerste instantie niet 100% achter staat, maar later wel de beste methode bleek te zijn ik had het er ook onwijs moeilijk mee...maar laten huilen was 1e keer 30 min en daarna max 10 min dus niet dat ik haar een uur liet huilen ofzo hoor. Die methode van die jij nu gaat doen heb ik ook geprobeerd, met als resultaat dat ik er weer naast kon gaan liggen , want ze voelde het gewoon als ik weg ging en dus sliep ze dan ook niet echt echt....maar ja dat was bij Chloe hoeft nietsssss te zeggen over jouw meiske ;) wilde het alleen vertellen :D

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o ja en ik lag dan soms met haar in haar ledikantje he....ben 175 cm lang whahahahahahhahhahahahahah :) geen gezicht :p whahahahahahahahhaha maar ja vanalles geprobeerd ;)

Deel Deze Pagina