Smeren enzo helpt volgens mij totaal niet. Het ligt mijn inziens puur aan je bindweefsel wat hier wel of niet tegen bestand is. Ik heb wel vorige zwangerschap elke dag gesmeerd. Althans ML deed dat elke avond. Nu komt het er zowat nooit van....best jammer Maar je bent er gevoelig voor of niet vrees ik.... Up date 3: J is wakker aan het worden....toch half 4! Uiteindelijk zelfs na de 2e keer terugbrengen toch nog geslapen.... Wellicht moet mama niet zo stressen en gewoon afwachten tot kleine J gewent is aan de nieuwe situatie. (jammer dat mama nooit geduld heeft )
@merel idd hier was het ook vast prik even gezellig in smeren maar gebeurd nu ook niet meer ach het heeft toch niet geholpen helaas en maby fase van J?? ff afwachten misschien tijdelijk en beetje moeten wennen
ik vrees voor nog meer straie...ze zijn nu wel zilver bij mij, maja...straks als het allemaal weer gespannen staat...Ach en ML vind mij nog steeds super aantrekkelijk, dus niks te klagen...
Meis (jij vroeg dat toch van mn ketting??) Die is van Proud MaMa. Gekregen van mn zus bij mn eerste zwangerschap. Ik moest zo lang mn buik verbergen voor sollicitaties, dat ik deze stiekem bij me kon dragen onder mn kleren. En later natuurlijk lekker op mn kleren net als nu!!! Heeeel lief... Ben er heel blij mee en is me heel kostbaar
@Ff , ja vind heb echt leuk, ga eens even google komt vast goed even linkje naar ML, maby krijg ik hem nog zo ver hahaha @madeliefje, ja ach mag hier ook niet klagen hoor, maar zal niet snel meer in bikini gaan, want ze lopen tot de navel en ja bij mij ook zilver, zag de eerste donkere van de week al. sh*thappens
Whahahaha JADORE!!! Ik pis in mn broek!!! Ik zie je zo liggen!!! Nou nee dat gaat deze mama niet doen hoor!! Hihiiiiiiiiiiiii!!
@FF, ik ben dol op de sieraden van proud mama!! Mooi!! @Merel, dus ook jij nu met een niet goed slapend kindje, succes en sterkte!! T is heel vervelend maar komt goed!! Ik ben uiteraard vanuit mijn werk pro borstvoeding maar heb het zelf ook als heel fijn ervaren. Ook 6 maanden volledig en daarna tot en met 8 maanden 2-3 keer per dag. Maar ik vind ook dat het gevoel erbij goed moet zijn. Mijn borsten zijn er iets minder goed vanaf gekomen helaas, beetje slapper. Zwangerschapsstriemen heb ik gelukkig niet, heb trouw elke dag gesmeerd maar ik ben van mening dat dat niet werkt, het heeft ook met de conditie van de huid te maken. Maar ik vond het wel lekker dat smeren. We hebben nog niks van Quint vernomen vandaag of wel??