@vlekje; jeej wat naar dat je een stukje tepel mist! @BV oh ik wou dat perse doen, neit eens over fv nagedacht... maar sem spuugde mijn melk gewoon uit, slikte het niet eens door en maar krijsen van de honger, toen fv gedaan en meneer was tevreden! @buiken; prachtig allemaal meiden; ben blij voor jullie! @quint; balen van je ongi meid!!! Het is je zo gegund, dikke knuffel! Kl#te zooi! kus
@ Wolfje: ja hoor, ik wel. Ben erg gevoelig voor dit soort dingen. Heb ooit een magnetiseur en een mesoloog bezocht en telefonisch contact gehad met een dame die op afstand 'kon helpen'.... Ik geloof er wel in dat er meer is tussen hemel en aarde. (lees ook met veel plezier de collums van Bénezir in de Vriendin!)
wolfje, ik geloof ook in dit soort zaken hoor, is dichtbij een keer samen gaan ? dat er meer is tussen hemel en aarde bewijs derek wel voor mij.
merel; heb je die ook gelezen van deze en vorige week Kippenvel!!! vlek; zit te denken aan mail consult
maar kies toch voor mail consult; pff weet je. ik ben heel twijfelig hierin. aan de ene kant geloof ik erin... aan de andere kant niet, tja gewoon angst voor onbekende... hihi maar doe via mail, dan kan ik het iets beter laten bezinken
Wolf: Nou...ik had een abonnement kado gekregen voor 13 weken, en vanavond heb ik het verhaal gelezen van die vrouw die haar dochtertje vermoord had....alleen eindigde het met wordt vervolgt. En nu is mijn abo om! Balen!! Had wel graag gelezen hoe het allemaal gekomen was...misschien kijken of ik het vervolg nog ergens kan krijgen.
wolfje, snap je helemaal hoor meid, zelf ben ik 1 keer naar zo'n beurs geweest, geestelijk kan ik daar niet zo goed tegen, al hun energie kwam bij mij heel hard binnen, was heel naar. vandaar dat ik ook terughoudend ben met zulke dingen, mail is veiliger zat net generatie 2010 te kijken, als ik al die kleine poppetjes dan zie ....... zucht !
nou meiden, eerste mail heb ik weg gedaan... houd jullie op de hoogte spannend! moet alleen nog foto van mezelf zien te maken... manlief weet van niks haha, die gelooft daar allemaal niet in haha en die heeft hekel aan derik o... vlek; lief he?
Hallo dames, heb álles bijgelezen, maar ben de helft vergeten (maar wel weer op de hoogte). @quint: balen zeg, op naar de volgende ronde! @ striemen: hele buik vol, jammer. Voor mijn trouwen paar keer onder de zonnebank geweest, zijn nu wel dezelfde kleur als de rest van mn buik.. (en helaas flink litteken van knip, ook wel last van, maar de arts zei dat ik beter het volgende kind kon afwachten en daarna er pas goed naar kon laten kijken) @BV/FV: 6 dagen BV gegeven, maar ging niet. Misschien door de kleine (bleek achteraf veel pijn te hebben aan nek / KISS), maar er kwam ook niks op gang. Hele dagen zitten kolven, maar één druppel na half uur. Na 6 dagen was D zoveel afgevallen dat ik ben overgestapt. Heeft wel in zoverre voor een 'trauma' gezorgd, dat ik nu eerder voor FV zou kiezen.. In ziekenhuis geweest vandaag. De keelamandelen waren zodanig geslonken dat de arts nu twijfelde of ze er wel uit moesten (zitten nog kleine resten, maar wel veel kleine resten). Was lastige operatie zei hij en hij twijfelde of de klachten wel daarvan kwamen.. Nu dus morgen bloed prikken en over 2 weken CTscan van mijn hoofd (holtes) om te kijken of dat soms ook weer vol snot zit. En dan maar weer verder kijken... Sorry, beetje ego allemaal, maar ben moe..
@ Wolf: suc6! Ik ben erg benieuwd (ook naar de kosten)....(Kan ik checken of het ooit iets voor me zou kunnen zijn) Hou ons op de hoogte als je wat kwijt wilt! @ Nemo: niks ego, dat mag hier hoor! Lastig dat je nu weer een beetje van het kastje naar de muur gestuurd word. Hopelijk kunnen ze je na de scan gericht verder helpen. Lijkt me killing zulke klachten! @ all: truste meiden, ik haak af. Tot weer!
Dank je wel, dikke knuf terug... Ach, het valt nu wel mee, de kuur heeft goed aangeslagen, voel me goed. Maar weet gewoon dat ik binnen 2 maanden weer een dikke keel heb, weer ziek ben, weer vol met snot zit. Laat me niet meer afschepen nu, wil dat ik eens onderzocht word... :x Ik baal van het ziek zijn...
merel; denk dat ik zo rond de 50euro lichter ben, als ik me nichtje moet geloven... nemo; gelijk heb je!
Yeppp hier ook op volle toeren met de swing hahahaha, maar idd wel per borst 10-15 min en dan had ik een fles van 250-300 cc ongeveer... Poeh wat een bv horrorverhalen zeg! Ja die kloven die ken ik helaas, maar dankzij mn lieve zus was dat snel over! Wolf: Ja hoor ik geloof dat ook Ben heeeel benieuwd naar je consult!! Quint: komt die dan he: KNUFFELKNUFFELKNUF!!! Nemo: Wow das niet zo mooi... Sterkte meissie! Truste Merel!!! Vlek: heeeeel veel succes morgen! Knufff!!!