De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ben moe, maar kan me er niet toe zetten om de laptop weg te zetten

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goodmorning!!

Zag een mooie buik van Giraf!
    En iets over Derek O. Ik geloof daar wel in :D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Quint, balen meid van je ongi! Ik ga de volgende ronde nog harder duimen!!

Jadore, geboortekaartjes.nl vind ik ook de fijnste site.

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlekkie, succes vandaag!!!

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Alleen van Giraf?:(;):p:D

Vlekkie, ik ben helemaal zenuwachtig voor jou. Ik hoop dat je wel meteen een productieve afspraak hebt (en meteen aan de slag kunt:D) en niet zo'n intake ofzo... Duim duim duim!!! Succes meissie!

@Jadore: Toen ik zelf het kaartje had ontworpen heb ik ze bij geboortepost.nl besteld. Goede kwaliteit en echt niet duur! En ze sturen direct naar de adresen dus geen enveloppen schrijven. Maar ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ? heeft ook leuke kaarten vind ik :)

@Vinki: Ik heb je gister ge-PB't maar niks meer gehoord:( Alles goed liefie? Knuf!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Heb nog niks terug gelezen, maar kwam alleen even binnonstormen om Vlekkengek een hele dikke knuffel te geven voor vandaag!
    Je zit op dit moment al bij de gyn... denk aan je meid!

Ga nu zwemmen met de kleine, dus kom straks wel even bijlezen/kletsen...

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!!

Mooie buikjes FF en Giraf!!!

@Wolfje, jeeh wat spannend, ik ben heel benieuwd of het wat is. En nee heb je en ja kun je krijgen dus altijd het proberen waard. Ik hoor graag hoe het verder gaat!

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Whahahaha thanks meis :D
    Heb je kunnen slapen vannacht? Ik niet, Finn heeft flink gespookt. Zat kaarsrechtop te kletsen om 5:00, ja daaaag!!:)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik heb ook eindelijk weer een buikfoto :D
    Van gisteren 12wkn2dgn

11. raspberry

@LM, das nog een mooi bescheiden buikje maar het begin is er!

@FF, de nacht is redelijk goed gegaan. Ze was 1 keer klaarwakker maar ging weer slapen toen haar papa bij haar geweest was en daarna is ze nog 2 keer heel even wakker geweest maar ging uit zichzelf wel weer slapen gelukkig.
    Ze is ook erg moe en heeft een beetje verhoging, ze heeft gisteren 2 prikken gehad op het CB dus dat zal het zijn.
    Dus jouw mannetje al om 5 uur wakker!!! Jeeh nee daar wordt je niet vrolijk van!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lieve Vlek, veel succes bij de gyn, hoop dat ze gaan doen wat jullie het liefste zouden willen! Zal vast wel :D spannend!

@LM, ahhhh lief buikie :D

@All, thanks voor de links! Ga lekker speuren, ben nl nogal kieskeurig dus fijn om meerdere te hebben Lief bedankt!:D

We zijn ook druk bezig in het kamertje .....maar vind de kleur wel erg blauw :S OMG whahahahaha misschien staat het anders als het af is :p hahaha ben toch meer van roze qua kleur hihihi

Ben weer druk druk druk hoor sorry meiden geen desinteresse he dat weten jullie wel! De was is nu eindelijk weg gewerkt pfffff 9 wassen strijken en volle wassen pfff was me een werk hoor, gelukkig nu gewoon goed bijhouden :D

Ga straks de rest even bijlezen!

13. raspberry

Hey Jadore!! Weten we toch dat het geen desinteresse is!!! En 9 manden strijken!!!! Whaaaaaa ik werd gek!! En dat bijhouden, dat is het he, maar dat is hetgene wat er dan weer bij inschiet, althans das hier wel het geval hihi.

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen,

even snel bijgelezen maar helaas niet alles onthouden sorry meiden.

@vlekkie heel veel succes, ben benieuwd

@nemo vervelend je beterschap dan he

@jadore, ja Lacarte is Geboortekaartje.nl

@lm, leuk al een beginnend buikje, nog gefelictiteerd met je 12 weken he (sorry beetje laat:))

@giraf, zwem ze

@wakkere kinderen, volgens mij zit het in de lucht hier was in eens om 12 uur vannacht er een aan het zingen en dansen in bed, moet niet gekker worden he.

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @buik insmeren, ik heb het zo goed als altijd gedaan en nu weer en heb geen streepje op mijn buik (nog ****klopt af***) ik gebruik geen duur spul, maar heb er toch een beter gevoel bij dan niet smeren. Mijn borsten kreeg ik wel een paar strepen bij de bv en die smeerde ik dus niet in! Je ziet ze niet meer, maar toch uitkijken dus ik sla ze nu iig niet over ;)

@BV, Ik ben ook een BV-Mama, ik heb Chloe de eerste 11 maanden volledig gevoed! Zo'n 10-12x pd! We hebben ook spruw gehad wel 3x :S ik had ook het idee dat het door de lillypads kwam en borstontstekingen aan beide tegelijk dat deed erg pijn en met hoge koorts kon ik toen in mijn uppie naar de dokterspost, omdat ML was wezen stappen en niet kon rijden en net thuis was grrrrr dus dat was wel vervelend, gelukkig kreeg ik AB en mocht gewoon door blijven voeden. Na 11 mnd volledig ben ik gaan minderen.
    Leuk om te lezen dat iedereen andere voorkeuren heeft en niets is fout in mijn ogen!

@Rasp, hahahahaha ja echt geen gezicht ...hoe wanhopig ik wel niet was hahahaha verschrikkelijk ben blij dat niet meer te hebben hihihihi en met de 2e denk ik het iig beter aan te weten te pakken :D maar ja ieder kind blijft anders he ;) Hoe is het gegaan vanacht?

@Quint, ahhhhhh ja lieverd ik denk ik ga even naar je kaartje kijken :( pffff jammer hoor! Maar meisy nu over 2/3 weken krijg je je ei weer en daar gaan we dan maar naartoe leven toch, tis een schrale troots, maar ja 1e ronde was ook wel erg snel geweest dus kop op meisy met opgeheven hoofd...neem een lekker wijntje vanavond :) we slepen je er wel doorheen schat!
    Hoe gaat het thuis met ML?

@Maible, en is het sol.gesprek nog wat geworden van ML?

@Giraf WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw wat een mooie buik heb je!!!!!!!!!!! ZOWWW heee, jouwe is al veeeeel groter dan de mijne :) echt mooi! Ja het is wel wat je zegt over BV, dat gevoel vind ik echt zo mooi denk dat ik dat samen met het feit dat bv toch wel qua voedingsstoffen beter is het mooiste aan bv geven. Als ik terug denk aan de volledige tijd voeden word ik best emo hihi. Maar wat stom zeg dat ze zo met jullie om zijn gegaan! Bij mij hebben ze me heel erg met rust gelaten alleen soms hielpen ze met aanleggen en dat vond ik altijd een beetje ongemakkelijk dat er ineens zonder te zeggen soms ineens een onbekende vrouw in mijn borst kneep hahaha

@Wolfje, uhmmm ik heb dat bericht niet meer kunnen lezen maar ga je naar D?

@Giraf, veel zwemplezier :D

@Nemo, sterkte met je keel, oefff klinkt niet fijn meis!

@Meiss, hahahahaha schattig zo wakker worden :D!

@Rasp, ja maar 9 was ook wel heel erg hoor, kwam nog steeds doordat ik zo ziek was begin van mijn zwangerschap dus ik MOET het nu bijhouden van mezelf om dit nooit meer te hoeven doen, want ik heb al een hekel aan strijken. Hoe gaat het met jouw huishouden nu? AL een beetje bijgewerkt ook?

@Kolfen, uhmmm bij mij was dat geen succes, kon dat toeschietreflex amper krijgen maar later legde ik Chloe even aan en ging dan snel kolfen....maar was geen succes, want dan wilde ze bv en ze was een flesweigeraar dus kon alles weggooien, maar ja moest het wel proberen natuurlijk. Bij deze ga ik meteen beginnen met 1 flesje per dag in de avond...wel bv maar dan wel een flesje zodat ik soms ook even bij kan komen en wat langer kan slapen als hij net zo erg is als Chloe die heeft wel eens op 16x pd voeden gezeten in heel het begin :S

Zo toch nog bijgelezen en mijn best gedaan :p:D ga nu echt weer door hihihi

16. Zeepaardje

lieve meiden

wat betreft reading; heb bericht gehad, 50euro... maar goed, ga het denk ik toch eens doen...

hieronder bericht wat ik gekregen heb..
    ga het volgende week of die week erop doen, of misschien nog wel na sem zijn verjaardag... ik weet het niet haha

maar de verdere info zet ik neer op onze site... omdat ik het idee hem dat er op zp een vriendin zit van een vriendin... je weet maar nooit he:p

Beste Ilse,

Een email consult kost 50 euro.
    Ik daarvoor een foto nodig van jou en je partner .

Bij dit consult zal ik niet alleen je kinderwens bespreken maar ook de dingen daaromheen die ook van belang zijn voor jou.
    Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik dat graag.
    Misschien wil je nog wat weten over je werk of iets anders.

17. Zeepaardje

@LM; mooi buikfoto!

@jadore; welk bericht kon je niet lezen, nou ga niet naar d, maar naar iemand anders, of nee email consult...
    leuk dat je met kamertje bezig bent...
    misschien op de site. foto plekje voor de kamers:(

knuffel voor jullie allen, meeste weer vergeten;)

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @giraf, succes voor straks he bij de verlos

@Jadore, schattig:(:( om 12 uur snachts, nou dank u.
    wel lief maar verkeerde tijdstip

@Wolfje, ben benieuwd hoe dat zal zijn, is het op afstand??

19. Zeepaardje

ja gaat via de mail;) moet alleen zondag maandag eens foto zien te maken van mijzelf en manlief... haha
    en dan denk ik toch dat ik het na sem zijn verjaardag doe... vind het spannend

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja lijkt me ook idd spannend
    je weet niet wat je te horen krijgt he.
    maar van het positieve uitgaan komt het vast goed.
    hoop dat ze mooie dingen voor jullie ziet.

Deel Deze Pagina