hey meiden, kan niet nalezen, want Maaike is hier aan het jengele ec. @Vlekkengek Veel succes vandaag!!
whahahah ik ook, snap er niks van, omdat ik juist nogal sceptische ook ertegen over sta, maar toch als ik eraan denk krijg ik kriebels haha
ja nou ben ook zo hoor, vind het vaak zweverig. heb 1 keer reading gehad, van patient van mij, toen ik nog als tass werkte,maar wat zo'n persoon over je kan vertellen en tevens familie echt apart hoor, vond het eng maar eigenlijk is het dat ook weer niet. dus gewoon laten gebeuren, en eruit halen wat voor jullie belangrijk is, komt het vast goed
meis, tja kan natuurlijk alle kanten op: Via mijn tarotkaarten in combinatie met mijn heldervoelendheid geef ik u de antwoorden op uw vragen. Als ik de kaarten voor u mag leggen komen de zaken die het meest belangrijk zijn naar boven. Tijdens een legging kunnen er zowel positieve als negatieve zaken naar boven komen. Weest u er bewust van dat een consult heel confronterend kan zijn en soms ook veel kan losmaken. Ik ben eerlijk over wat ik 'zie' en 'voel' en 'weet' maar ik maak het niet mooier dan dat het is en wat ik niet 'zie' of 'voel' of 'weet'zal ik dan ook niet vertellen. Alles wat ik aan u door mag geven zijn handvaten om u verder te helpen en het is aan uzelf wat u er uiteindelijk mee gaat doen. Ik mag u de weg wijzen waar u heen moet maar u zult hem zelf moeten lopen.
ja krijg nu al kriebels als ik er aan denk, moet dit weekend ff foto's van manlief en mij maken... maar doe het na sem zijn verjaardag...whahah zo grappig en leuk en spannend te gelijk ga zo naar de mac fietsen
Oh lekker een Macje pakken, helaas is de dichtbijzijnde voor mij op 30 auto minuten. En ja afwachten maar wat er uit de reading komt, gewoon relax komt wel goed.
@Wolfje, oehhh spannend ik ben daar wel van, maar ik kan wel switchen is net hoe mijn pet staat de ene dag geloof ik er heilig in de andere dag denk ik uhmmmmmm hahahha maar leuk om te laten doen hoor! GOED IDEE! @All meiden idee van Wolfje voor de site! Foto's van onze babykamers leuk! Jullie hebben mijn mail voor foto's en ook buikfoto's mogen gestuurd worden he leuk! @Meis, whahahahahahaha oeps sorry ik dacht dat je bedoelde dat ze na 12 uur slapen zo wakker werd hahahahaha vandaar schattig maar dat is niet zo schattig nee whahahaha stiekem wel hoor ook al was het 12 uur hahaha maar kan me voorstellen dat je er even geen zin in had hihi @mijn bezigheden haha, heb zojuist ALLE 18.000 foto's op dubbele uitgezocht en verwijderd en nu moet ik nog maar ( voor mij maar) 2100 foto's een naam geven en in het juiste mapje doen en dan is alles uitgezocht yeahhhhh Daarna de grote taak foto's voor Chloe dr fotoalbum uitzoeken en daar haar leeftijd opzetten en af laten drukken en dan in fotoalbum doen DAN BEN IK KLAAAAAR na maaaaanden whoeeehooeee ben blij
meis; heb een mac op 10 minuten lopen en 1 bij de snelweg, maar die vind ik altijd lekkerder dus fiets ik daar altijd heen haha tis alleen veel wind en bewolkt maar goed, wel lekker om ff te fietsen...
@wolfje, eet ze dan he (ben jaloers) @jadore, ja leuk foto's je weet dat ik er niet zo van hou he maar vind kijken altijd er leuk Ga nog ff plat en dan zo naar de fysio
Wolfje, ja top idee! uhmmm lekker genieten van de Mac Welk fotoalbum bedoel je ik wil het ook zien hoe bedoel je nieuwsgierig Ik heb je uitgenodigd hoor leuk idee!
Dat is lief jadore, he je maakt mijn dag weer goed Oh heb net Yepp stoeltje gekocht voor achterop, oh ben zo blij ga hem straks ophalen. dus morgen lekker fietsen
Heee kletskonten!! Leuk idee Wolfje van die kinder en babykamers!!! Ik zal voor en na foto's maken En spannend hoor die reading!! Ben heel benieuwd Meis: Je bent een mooie meid, kom op!! @wakker: Oei 12 uur is ook niet de bedoeling nee. Finn lag al bij ons in bed, omdat hij de hele nacht heeft liggen spoken En toen ook nog om 5:00 rechtop zitten kletsen.... Hahahaha wel een lekker ding hoor ben de rest vergeten, even opnieuw lezen hihi
dag dames nog bedankt voor alle lieve berichtjes, jullie zijn lief !! vandaag dus naar de gyn geweest, viel me 100 % mee !!! gyn was heel aardig en meewerkend, volgende week een bloedtest doen omdat ws mijn ei in zicht is, dan bij de 1e dag van ongi nog een bloedtest, 14 dagen daarna een een baarmoederfoto en 14 dagen na volgende ongi ( de volgende erop dus volgens mij) een echo met contravloeistof. maar kan zijn dat het contravloeistof bij de baarmoederfoto in zit, maar moet nog zo vaak terug dat ik het dan wel vraag, ook hebben ze meteen een inwendig onderzoek gedaan of ze zo al iets raar zagen, ik heb wel blaasjes op mijn eileider wat het moeilijker maakt voor een eitje om te springen, maar echt veel uiteg was er niet over dus maak me er niet te druk over, oh ja en ML krijgt zijn zaadonderzoek alles neemt ong 2 a 3 mnd in beslag, en als alles binnen is qua onderzoeken dan ws aan de clomid (maar hopenlijk voortijd al zwanger) ben dus helemaal blij zover je blij kunt zijn met zoiets, maar er word tenminste aan gewerkt !!!!!!! hopenlijk kan ik 2011 zwanger verlaten !!! dat is tenminste mijn doel ( heb een pendel voor mei, zou het ?) oh was weer een heel verhaal en lekker ego ook, maar moest het even delen, mijn zus ook alles maar verteld want die had ook al in de gaten dat er iets aan de hand was . wolfje spannend die reeding, wel veel geld , hopenlijk krijg je er veel voor terug !! gun het je zo van harte meid !!
Oooh ja LM: Mooooie buik!!! Giraf: Veel plezier bij vk meid!! Vlek: Hoe laat mag je? Of ben je al geweest? @Jadore: 9 manden strijk???? WOW!!!! respect! Zoveel strijkwas heb ik niet eens hahaha!
Lieve Vlek: Niks EGO, ik vind het fijn om te lezen!! Wat goed dat je meteen zo actief aan de gang kunt, lijkt me heel fijn... En ja indd hoe blij kun je er echt mee zijn, maar het is wel fijn dat er nu zicht op is, ipv iedere keer maar weer teleurstelling en de vraag WAAROM??? Ik ben heel blij voor jullie dat er nu een beetje vooruitgang is. En ik vind het SUPERknap dat je deze stap hebt genomen!!! Ook dat je het je zus hebt verteld, lijkt me wel makkerlijker ook ivm met het oppassen. En... Mijn zus was met de 3e na een dik jaar proberen ook bij de gyn en toen ineens PATS BOEM was ze zwanger!!! En dat gun ik jou ook lieve Vlekkie! En natuurlijk klopt die pendel gewoon maar liever nog April Knuffel!!!!
Vlekkie, wat fijn om wat van je te lezen!!! Ben blij te lezen dat je er een goed gevoel bij hebt en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!!!