De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek,
    oh wat fijn er gaat nu iets gebeuren, en op korte termijn.
    en goed dat je nu weet dat ze geen rare dingen hebben gezien.
    Maar die blaasjes dat ken ik wel, had er ook veel en soms kwam het niet tot een ei dat wou springen.
    vandaar dat ik ook Clomid heb gehad.
    Mocht je nog clomid willen, heb nog 2 volle doosjes liggen.
    want is prijzig als je dit moet kopen word maar deels vergoed, dus bij deze mocht je willen hoor ik het wel

En fijn dat je het nu kan delen met je zus, is toch lekker af en toe even je verhaal kwijt, want er gaat een boel nog gebeuren.
    Ik kan het weten ;);) na 2 x zwanger worden.
    Soms is het heftig maar ook erg leuk.

En super fijn meis, dikke knuffffff

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlekje, wat fijn!!!! Wat heerlijk om er actief mee bezig te kunnen en dat er nu vooruitzichten zijn, heerlijk voor jullie!

Even ego ook:

Dames ik heb een angelsound en nou kon ik het niet laten om hem te proberen.
    En na een paar seconden, ja hoor, ons kleine treintje!!! Wauw!! Ik heb een traantje weggepinkt, wat is dat toch weer bijzonder en wat een fijne bevestiging al vóór de echo! Ben helemaal in de wolken nu!!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: WAUW!!! MOOI HE........snif snif....is gewoon heel bijzonder om te horen thuis. Bij de vK is ook speciaal maar daar kun je er niet zo emo van worden vind ik.
    Geniet ze!
    Ik heb er in het begin 1 geleend van vriendin. Is nu weer terug, anders ga ik elke dag zoeken....is niet goed voor me!

@ Vlek: superrrrrr fijn voor je dat het zo meeviel! Ik ben erg blij voor je dat je nu lichamelijk begeleid wordt, het is toch fijn om te weten wat er binnen wel of niet gaande is. En weet zeker dat jij 2011 zwanger afsluit!!! ;)

@ jadore: strijk achterstand??? Zelfs als ik mijn caranvalskleding en alles bij elkaar zou gooien kwam ik volgens mij niet aan 9 machines....heb ook weinig om aan te trekken dat blijkt wel, haha :D
    Ik wens je veel plezier en sterkte!!

@ all: ja leuk idee foto's van kamertjes en buiken. Ga er vanavond even voor zitten hoor! (en poseren)

xxxxx ik moet weer verder op het werk.....helaas....

4. raspberry

@Merel, klopt dat het thuis meer bijzonder is. Met Vera deden we elke zondagavond even de angelsound op de buik. Iets om naar uit te kijken dan en das leuk. En te vaak is niet goed.

Werkse!!

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oooh wauw wat mooi Rasp!!!! Heerlijk is dat he:) Ben helemaal blij voor je!

6. raspberry

@FF, mooi he! Ik ook eindelijk echt bevestiging buiten de misselijkheid om hahah!

7. Funnyfant

Welke heb je?? Ik heb nl zoiets van een vriendin gekregen, maar die werkte niet bij Finn. Heb ook zonder gel gedaan moet ik eerlijk zeggen...
    Maar ik wil m huren denk ik...

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, wat super zeg!!

9. raspberry

10. Funnyfant

Volgens mij heb ik die groene???? Werkt t niet znder gel ofzo??? Ik hoorde zelfs mn eigen hart niet (als ik m op mn borst zette) namelijk!!!
    Maar hij ligt op Finn's kamer en die lsaapt.. zo eens nakijken..

11. raspberry

Ik heb ook de groene versie er van en hij werkt bij mij prima met gel en ik hoor alles er mee. Misschien is de koptelefoon niet goed?
    En je kan hem ook harder en zachter zetten he.

12. Funnyfant

Ik had geen gel en ik wist ook niet dat t moest zeg maar hahaha.
    Maar ik ga het nog eens proberen straks! Eerst gel halen;)

13. raspberry

Oh maar ik bedoelde zonet te zeggen dat hij bij mij met én zonder Gel werkt......maar met gel geleid wel beter.

14. Funnyfant

Euw.... nou ja ik wacht eerst maar tot meneer wakker is, misschien heb ik wel gewoon een prul. Gratis gekregen, dus ach...

15. Funnyfant

Ik breek hier eigenlijk al de hele tijd mn hoofd over... Maar wat is NUB? Ik snap dat je een echo tussen de 11-14 weken laat zien en dat ze dan voorspellen wat het wordt... Maar wat is NUB? Waar staat het voor en waarom maar tot de 14 wk???? Snap er niks van whahahahaha

16. Funnyfant

Merel en alle creamama's: kiek s effe hier.

17. raspberry

Nou ik snap er ook niks van!!! Hahaha en ik geloof er ook niet in dat er mensen zijn die het kunnen zien terwijl het pas vanaf 16 weken zichtbaar is, naar mijn idee alleen maar gokken en tja je hebt 50% kans he.

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    AAARRRGGHH!!! sorry, hier volgt een enorm ego bericht!!! K*t familie!!! Er is veel gedonder bij ons in de familie. Mijn zwager (broertje van ML) en mijn stiefzusje zijn sinds een paar maanden een stel, maar ze liegen, bedriegen, zeiken iedereen af, schelden iedereen uit... En daarna klagen dat niemand voor ze klaarstaat. Ze was zwanger (geloofde er geen bal van) en een paar weken later had ze ineens een miskraam. Geen dokter of verloskundige is bezocht is, maar wel een miskraam... GRRRRR... En nu wilden ze gaan trouwen.. Ga je gang zou ik zeggen en nu lees ik op hyves "vandaag zijn wij getrouwd". Ik hoop dat het een 1 april grap is!!
    Hij had namelijk net een huis gekocht, 1 mei overdracht, maar als ze getrouwd zijn, zijn haar schulden ook van hem en zeg dan maar DAG HUIS!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    sorry..

19. raspberry

Ah jakkes Nemo, wat erg! Kan me voorstellen dat je je daar heel druk over maakt. Sterkte!

20. Funnyfant

Oei Nemo... Dat is niet zo mooi meid... Sterkte en rustig aan:)

Deel Deze Pagina