Phoe even bijkomen.... Heb net de Bedrijfs Hulpverlener moeten uithangen.....tja...ik heb de cursus gedaan.... Zijn hier allemaal mannen aan het verbouwen, komt mijn collega als een tam vogeltje kantoor op: kun jij EHBO verlenen.....? Euhhhh jaaaaa....euhhhh als het echt moet....ben nu ook niet zo sterk op mijn benen s'morgens.... Echt waar...staan er 4 brede kerels bij een collega van me die van 5 hoog van de ladder achterover is geklapt die goddank wel rechtop zat met zijn hand in zijn ene arm geklemt..... Niemand die iets doet of wat ook! Ik helemaal in de stress en ook wat wankel op de benen, ehbo doos gegrepen en naar onder naar hem toe gelopen. Zit hij daar met een vette snee in zijn hand en een klein diep gat in de elleboog. Heb er trillend maar een gaasje op gelegd en wat verband omheen gedraaid, en elleboog gelaten voor wat het was. Het bloede niet echt, dus dacht blijf er maar vanaf. Glaasje water en dextro-energie gegeven en collega is met hem naar de HA/eerste hulp gereden. Tjonge wat een daakrachtige kerels hebben we hier rondlopen zeg.... Na, ben nog van slag, maar voel me ook wel cool dat ik wél iets heb gedaan.... Hopelijk verder geen toestanden vandaag! xxxx
Jeetje merel, wat een begin van de dag zeg! Je bent iig wel gelijk goed wakker nu! Ik hoop ook altijd maar dat ik in noodsituaties gelijk ga handelen, maar je weet het nooit natuurlijk. Heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt!
Effe snel ben aan het werk! Merel@ zo een heftig ochtendje!!! Maar je goede daad van vandaag is gedaan! Wolfje@ van harte gefeliciteerd maak er een mooie dag van! Finn@ veel plezier bij de echo, ik neem de kleine altijd mee! Als ik aar oppas voor moet regelen dan ben ik continue aan het regelen hihihi!! Neem hem gezellig mee toch!
@Quint, Leuk jouw verhaal ook op de site !!!! Heerlijk om te lezen! Mooie naam heeft je ventje trouwens!!! Ennnnnn wat is je temp vandaag ???? leuk online shoppen, doe het ook nooit omdat ik het heel moeilijk vind voor te stellen en met de maten enzo maar ben benieuwd hoe het je bevalt @Rasp, helemaal mee eens hoor over Quint dr temp hahahaha wij gaan gewoon keihard duimen en hopen dat t een mooie innestelingsdip was @Wolfje Happy Birthday to you,Happy Birthday to you, Happy Birthday Happy Birthday Happy Birthday to you Fijne dag vandaag lieverd maak er wat leuks van @Merel, hoe STOER hey!!!!!!!!!!! Wauwwww echt goed van je!!!! BEn trots op je en wat een sukkels die mannen naaaa echt heel raar hoor, maar ja dat is altijd de vraag he wie nou echt wat doet als er iets gebeurd! @ Vinkje, sorry gister geen tijd meer gehad, maar ontzettend gefeliciteerd met je ventje wat blijft dat ontzettend speciaal he, snik snik echt zo leuk ...heeeeeerlijk! Hoe vond hij het allemaal? @Madelief, naaaa meen je dat nou ik vind het heeeeeel normaal dat je daarom huilt hoor, al was je niet zwanger! Je bent een moeder die dondersgoed weet dat zulke dingen het ergste zijn wat je kan overkomen dus lekker laten gaan die mannen van ons af en toe grrrrrrrrr wat een emoties kennen ze toch he @FF, en nou ophouden hoor, je hebt niets verkeerd gedaan! ahhhhh zooo lief Teti en je neefje isse trein ahhhhh schattig allemaal dan smelt ik ook hoor Chloe legt haar hoofd heel lief op mijn buik en geeft kusjes op mijn buik Naaa waarom mag hij niet meeee naaa jaaaa Chloe gaat ALTIJD mee!!! Lekker genieten je zit er nu @Giraf, Zwaai zwaai @All, jaaaaaaaaaaaaaa Chloe staat erin hoor : ik mail jullie zodra hij in de winkel ligt de paginanummers, ik heb ze al via de mail omdat een vriendin van me een abo heeft maar kan pagnr niet zien maar het is heeeeel duidelijk hoor hihihi Gister heeft ML beebje al voelen schoppen we stonden echt verbaast
Oh leuk! Ben benieuwd naar ons fotomodelletje hoor! Vinkje Hoe was de verjaardag gisteren? Hebben jullie nog iets leuks gedaan?
hahahaha Thanks Giraf, na ze zijn wel leuk, maar ik heb leukere foto's van dr hoor whahahahahahahaa maar ben zeker APETROTS
@wolfje, hieperdepiep hoera gefeliciteerd @merel, zo al een druk ochtendtje gehad @ff, geniet van de echo @jadore, nou ben benieuwd na de foto spannend en natuurlijk ben je apetrots @all, zwaai zwaai
Hey Meis, hoe gaat het met jou ? @All, uhmmm heerlijk cake aan het bakken en heb nu ook chocoladecakemix in huis en koekjes die ga ik de volgende keer bakken Hebben jullie nog meer lekkere ideeen om iets te bakken?
Hoi hoi, voel me behoorlijk slecht. maar goed het leven gaat gewoon door, moest vanavond werken nou dat heb ik maar afgezegd, mijn teamleider wil het volgens mij niet helemaal geloven. zijn probleem maar is wel k*t. maar goed moet nu aan mijzelf denken en rust nemen. dus dat gaan we doen. ze hebben gister mijn nek los gemaakt en gaan steeds verder door naar de bekken. nu maar hopen dat het werkt, want langzamerhand ben ik er wel klaar mee. Maar lekker hoor, ben jij zo'n bakwonder?? en ik heb net als giraf wel zin in appeltaart de volgende keer
We hebben zondag zijn verjaardag gevierd!! Hij werd in eerste instantie een beetje overruled! Maar na de taart was hij helemaal in zijn element, hij heeft wat afgekropen tussen al die mensen! Hij was helemaal afgedraait in de avond hihi! En lekker verwend met veel cadeaus!!!
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA Gefeliciteerd Wolfje!!! Vinkje, jij ook nog gefeliciteerd! Finn, ben benieuwd naar je echo! Merel, jij bent echt stoer! Heb je al gehoord hoe het met hem is afgelopen op de eerste hulp? Ik ben vanmorgen al lekker naar de paardjes geweest! Was echt heerlijk in het ochtend zonnetje. Ik denk niet dat ik nog veel langer kan blijven rijden. Heupen doen toch wel pijn helaas. Vanmiddag lekker in de tuin aan de slag denk ik. Jadore, Ik heb afgelopen zondag tea bread gemaakt. Ook erg lekker en bijna vet-loos.
@Meis, o dat ken ik helaas, verschrikkelijk! Mijn baas zei gewoon tot denk wel 30x aantoe dat mijn zwangerschap hem niet boeide en weet ik het allemaal, hij heeft mij meteen laten vallen maar gelukkig kent NL regels dus kreeg ik gewoon betaald! Maar echt heel vervelend ik voelde me zoooo rot als ik me moest ziekmelden, maar ja ik was ziek en kon gewoon niet meer dus tja een andere baan heb je zo gevonden in veel gevallen,maar je kindje en je gezondheid is echt het aller belangrijkste! Denk goed aan jezelf hoor meid! Hahahaha o nee sinds kort bak ik sowieso wel min. 1 cake in de week door de meiden hier die het telkens over bakken hadden en ik ben er beetje verslaafd aan geraakt hihihi vandaar wat inspiratie heerlijk vind het helemaal leuk terwijl ik de keuken en koken haat haahahhaha en jij bak jij wel een iets? @Giraf, ik lust geen appeltaart hahaha iedereen denkt dat ik niet spoor ofzo maar ik lust het gewoon echt niet jammer genoeg, want als ik het zie dan denk ik ooo het ziet er wel lekker uit hahahaha. Ik lust ook geen appelflappen bv dus het zit hem echt in de warme zachte appel maar thanks had super tip geweest als ik het luste!!!!!!! @Vinkje ooooo wat heerlijk zijn eerste verjaardag snik snik oooo wat heb ik genoten toen Chloe 1 werd maar wat fijn dat hij de taart geweldig vond, Chloe vond het niks aan en had een vind ik superrrrrrrr mooie 3 laagstaart en een meptaartje maar nee het interesseerde haar niets Zoooowww wat een cadeaus he pffff heb nu nog spullen die ze nog nooit heeft aangeraakt hahaha, maar ja het is echt zoveel, wel super leuk Chloe kon toen net lopen zo schattig zo'n mini meisje tussen alle volwassenen en grotere (bij ons) meiden Heb je geen leuke foto om te spammen van hem van zondag ? @Maible, ahhhhh nu al balen meisy, na als je weer zo snel hersteld als de vorige keer zit je over een paar maanden weer op je paard ! O brood bakken dat klinkt ook super leuk! Is dat moeilijk? Heb je daar veel speciaal kookgerei voor nodig? Klinkt leuk tea bread doet me aan high tea denken, dat lijkt me ook zo leuk om te doen! Heeft iemand daar ervaring mee?
Lieve meiden... bedankt voor de felicitaties!!!! Van S.em een hele mooie tekening gekregen... mannetje moest om 4uur vanmorgen al op dus kado volgt nog Oja en van S.em een mooi wit long shirt en een grijs shirt erop van micky en minny mouse Ga nu ff overblijven Liefs xxxjes mij!
Oh gets nee! Ik lust ook geen warme appeltaart/appelflappen. Warme appel vind ik ook niet lekker, maar koud met een toefje slagroom ernaast....hmmmm! Maible Wat is tea bread? Finnefant Waar blijf je met de foto????
Ik gebruik een soortgelijk recept. Ik vervang soms rozijnen etc door dadels of voeg wat citroenrasp toe. BBC - Food - Recipes : Tea loaf
High tea heb ik ook weleens zelf gedaan. Met scones, sandwiches, quiche etc. Oeh, krijg er honger van.. FF, waar blijf je nou?
Hmm, klinkt lekker! Ik vind hartige taart ook wel leuk om zo op een lazy sunday te maken. (of als ik veel restjes van door de weeks heb )
Jajajaja hier ben ik! Het liep een half uur uit, dus net thuis, wat gegeten en Finn in bedje gelegd, zodat ik rustig kan vertellen Goed nieuws: Met het kindje gaat het goed. Het hartje klopt en het ligt op schema. Ik kan mn banner veranderen, want ik kan nu met zekerheid mn ei aanhouden, dus ben ik nu 8wk n 2 dg, maar ze zei ook dat het wel iets verder kon zijn. Maar goed we houden vooralsnog dit aan. Foto's komen er aan. Minder goed nieuws: Ze kon inwendig niks zien, omdat ik volgens haar een volle blaas had. Maar dat was niet waar, ik had net geplast. Nou even uitwendig gekeken, blijk ik een cyste van 7cm doorsnee in mn buik te hebben. GELUKKIG niet in mn BM, waardoor er geen gevaar is voor het kindje. Anders had de cyste de voedingsstoffen van het kind opgevreten... Maar goed, daar komt dus mijn buikpijn vandaan. Er is voor nu geen gevaar en meestal verschrompelen ze vanzelf weer. Maar als dat niet zo is, moet ik naar de gyn en misschien daar wel blijven. Maar zo ver is het nog niet, dat weten we 20 april pas. Voor nu eerst maar genieten van het mooie kindje in mn buik!!
Finn, wat fijn dat het goed is met je kindje!!! Wat naar van die cyste! Gelukkig is het geen gevaar voor je kindje, maar toch ook geen fijn idee. Willen ze die cyste evt weg gaan halen?