Oh dat wilde ik ook eten, maar mijn zus kon niet (die eet dan altijd bij ons want mijn vriend lust het niet hahaha)
Nou ik ben terug van de winkel en heb een bakje pindarotsjes meegenomen, mmmmmmmmmmm lekker voor vanavond tijdens X-Factor!!! Elke vrijdagavond trakteer ik mezelf op iets lekkers. Mijn zusje doet dat ook altijd en dan smsen we met elkaar wat we te eten hebben tijdens X-Factor hihi.
Das gezellig!!! Finn is supervrolijk nu!! Heb even swirls opgezocht.. Dichtsbijzijnde is 20 km verderop... Mmmm heb er wel echt zin in!!
Whahahaha FF, dat zou té erg zijn als je daar heen gaat rijden. Tenzij je Finn en jezelf dan maar gewoon op een hele maaltijd trakteert....
Nou zie net dat ze bij jamin de Twizzl hebben.. Is precies t zelfde.. En dat is 12 km verderop Mmmmmm ik wil t ik wil t!!!! Vanavond koopavond daar
Hahahaha erg is dat he, als je het eenmaal in de kop hebt dan kun je dat niet mee loslaten, ook zo'n leuke bijkomstigheid van het zwanger zijn haha.
Jeeemig wat een verhaal!! Snap er de helft niet van, maar daar is het denk ik ook te persoonlijk voor... Maar je krijgt wel waar voor je geld denk ik.. Al vind ik het wel allemaal een beetje vaag en niet specifiek genoeg... Maar dat is mijn gevoel. Is dat bij dezelfde?
Ik wil nu mac... En ijs.... En salade!! Vooral salade met geitenkaas, zongedroogde tomaatjes, olijven, tonijn(mag niet nu, toch?) , pasta, kerstomaatjes, balsamicodressing... Mmmmmmmmmmm