De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaah Quint, knuffel van mij, komt allemaal goed meid! X

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    ***ego bericht***

Hebben toch herrie gehad hier!!!! Oh.....niet normaal....als ML kwaad is moet je echt rennen, haha. Hij bedoelt het niet zo maar hij flipt dan echt effe...
    Kom thuis staat ML met de buurman te praten. Ik (met de tong op de grond van het fietsen) sta er even bij te kletsen. J rent alle kanten op, ML er achteraan.
    Wij naar binnen en ik zet fiets in de garage. Nu heb ik laatst schijnbaar gezegt dat de garagepoort zo enorm piepte. Mijn vader heeft het ding blijkbaar gesmeerd, met als gevolg dat het ding zo glad als een aal loopt en me al eens bijna op de kop terrecht is gekomen toenik hem niet goed genoeg open had gegooid....
    ML duwt J naar binnen maar onze voordeur opent precies waar de poort ook zit. Ik zet fiets weg en draai me om: zie ik net die poort terugvallen op ML's hoofd!:$
    Hij werd me toch KWAAD!!!!:$:$:$:$:$:$ Hij gaf mij de schuld!!!
    Helemaal door het lint! (terwijl ik alleen dacht: geen bloed, en J was goddank al binnen!!)
    Nou, toen we allebei uitgeschreeuw (en ik gehuild) waren, was de schade een kapotte bril van ML en een dik oog.....
    Na een goed gesprek bood hij zijn welgemeende excuses aan voor zijn gedrag....:)
    Na.....rust is wedergekeerd, en alles is weer koek en ei. Maar mijn ML + stress....oeeehhhhhh dan moet je weg zijn hoor!

**einde**

3. raspberry

Oei Merel dat klinkt heftig, gelukkig is het weer goed.

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: het komt ZEKER goed meisje! Het komt en het gaat dat klote gevoel, ik herken het wel. Het moet een plaatsje krijgen, maar dat komt goed!

@ Giraf/Finn/Rasp: IJS!!!! SALADE!!! SWIRLS!! IK OOK!!! EN ALLES DOOR ELKAAR MMMMM!!!
    Ik zit met pistache nootjes en cola voor de Xfactor!

PS: niet vergeten foto's te sturen van kamers en buiken en andere leuke pictures van jezelf! Site moet vol en Jadore heeft toch al zo weinig te doen :D

Puf puf....ai weer een harde buik....puf....oeh een stevige.....beneemt me soms echt de adem...

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oei Merel, die ruzie is echt niet leuk, maar moest wel een beetje lachen van die garagedeur op de kop van ML:):D Sorry:)
    Lief dat ie meteen is bijgedraaid en zn excuses heeft gemaakt:D
    mijn ML is ook wel een beetje zo hoor:)

@x-factor: Nu raakt die dramaqueen me toch wel ff hoor!!:$ Heeeeel mooi!

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Mij ook! Ik zat te typen maar hoorde echt iets moois! Je moet er niet naar kijken, griezeltje...

7. Funnyfant

Vond zn haar wel leuker zo:)

Zullen we samen swirls gaan eten??? Hahahahaha!! ML wil niet:(

8. giraf

giraf Niet meer actief

kan me best wel voorstellen dat je je er nu een beetje somber over voelt, misschien een klein beetje een soort van zelfbescherming?
    Maar het komt echt goed! Dikke knuffel voor jou!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik zou zooooo graag ook eens door die wasstraat willen van X-factor.....zie eruit als een dweil de laatste dagen....:p

10. Funnyfant

Wat een MOOOOOOOOIIIII meisje!!!!!! WOW

11. raspberry

@FF en Merel, ja hij was deze keer goed! Het blijft wel een jankerd hoor, daar hou ik niet van

@FF heb je de angelsound nog geprobeerd?

@Merel, ja die harde buiken kunnen je echt de adem benemen he, ik vond ze vaak heel vervelend.

12. Funnyfant

Anders ik wel... Uitgroei, vale haren, PUISTEN!!:$:(:(:(

13. raspberry

Nou ik voel me echt een beauty!!!..........NOT:(

14. giraf

giraf Niet meer actief

Tja, ik kan 3 nachten achter elkaar niet slapen en een vuilniszak aantrekken en dan nog zie ik er super goed uit.....:D

15. giraf

giraf Niet meer actief

word net gebeld, ijsje is onderweg! :p

16. Funnyfant

Kan m niet vinden :(

17. Funnyfant

Snuf.... Wat ruik ik toch? :D:D;););):p:p:p

18. raspberry

Giraf per ongeluk een gebruikte vuilniszak aangetrokken???........

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf: waar verkopen ze die prachtige flaterende zakken dan???:p

20. giraf

giraf Niet meer actief

Oh dat zal ik zijn.... Naast dat ik er 24/7 goed uit zie, ruik ik ook nog eens altijd heel erg lekker! :p

Deel Deze Pagina