Gat dat mooi poppetje van X-Factor mag ook wieberen hoor, vind er niks aan met dat poppige stemmetje bah
@merel; helaas alles is op smaakte heerlijk balen van het dakbedrijf:x oei merel; balen van ruzie! @giraf; nu smaakt dat ijsje nauurlijk extra lekker @finn; ik teken ervoor! @quint; meid ik gun het je heel erg zwanger van een beeb die blijft plakken! @vinkje; doe rustig aan meid!
Komt een kikker in een café. Zegt een andere kikker: `Je veter zit los!`. Hij bukt en die andere kikker stopt zo z`n l*l in z`n kont! Zegt die:`Haha, 1 April, kikker in je bil!`
WHOEOEHOEHOEHAAAAAHAAAAAAA ik KAN niet meer... ML kwam ook echt niet meer bij, ik vind m zooo grappig!! Zie het helemaal voor me
@Merel, ik heb echt geen foto's van mezelf van nu en de laatste tijd ook geen foto's meer gemaakt van Vera, wordt hoog tijd!!!
Ik heb ook foto's van het kamertje van J nu, maar als de baby er is wordt die pas verandert, dus JA ook foto's van huidige baby/kinderkamers zijn leuk! (wie weet doe je ideën op bij een ander) Enne...wel buikfoto's met kop erop he... (we hebben allemaal de Xfactor hoor!)