Oh ja, leuk! Ga morgen even foto's van I haar kamer maken. Buikfoto kan inderdaad met hoofd, da's wel leuk!
@finn; apenheul bij mij geen 10min vandaan veel plezier met kijken naar je familie! doei truste heb altijd gezegd trouwe niet in wit haha
Meiden, ik haak ook weer 'op tijd' af... Moet echt plat....morgen weer werken. xx en tot morgenavond!
Morgen naar verjaardag van mijn nichtje (dochter van -weer een ander- stiefzusje). Ze wordt 2. Wel een schatje. Ze heet Desteny (de naam zelf is al vreselijk en ook nog verkeerd gespeld...)
Nog 1 laatste reactie hup dan... Destiny/Desteny..... Wij hadden 2 nicknames voor onze eerste baby tijdens de zwangerschap. Het werd of een Destiny of een Ricardo... (Wij vinden het beide walgelijke namen, sorry voor degene die ik nu voor het hoofd stoot!!!) Na de geboorte liepen we met de kinderwagen door de straat bleek er op de hoek een naambordje te hangen: Ricardo (zo heet de vader) en dochter bleek Destiny te heten....hihi Veel plezier op de verjaardag, kind kan er niks aan doen!