Klinkt heerlijk dames, ik moet bekennen ben niet zo'n wonder in de keuken. kook braaf elke avond, maar omdat het moet zeg maar. brbrbr vind koken niets aan, ach maar als ik dan eens iets speciaals maak ben ik altijd wel reuze trots. Maar appeltaart niet zo mijn ding, eerder appelbollen. jumjum @jadore, ja doe ik wel hoor aan mijzelf denken, werk komt op de laatste plaats. ach we kunnen altijd nog in goed overleg uit elkaar. btw kom wel x bij je eten, je klinkt als een keuken princess.
FF lees net je berichtje. wel raar dat ze inwendig niets kunnen zien, is bij mij wel altijd goed gegaan. ach je weet dat het goed gaat met de baby super hoor, altijd een fijn gevoel. maar minder mooi van die cyste, gelukkig niet erg voor de baby, het zijn toch altijd rare dingen die cystes, maar je heb nu wel een oorzaak voor de buikpijn. gaan ze daar nog wat aan doen voor de bevalling of gaan ze evt de cyste als hij niet weg is verwijderen na de bevallen??
Nou, hier de 2 fotootjes van de echo. Ze zijn niet zo mooi vind ik. Uitwendig geeft toch niet zo'n mooi beld nu he... Maar er is ook meer en langer naar de cyste gekeken dan naar mn kindje, helaas. Maar wel begrijpelijk... Voel me heel gek. Dubbel eigenlijk... Er is geen gevaar, maar ik voel me toch een beetje beduusd ofzo... Numb eigenlijk.. Gek hoor.
HOERA VOOR FF HAAR MOOIE ECHO!!! Wel ontzettend balen van die cyste zeg! Maar dat verklaard dan wel weer je buikpijn.... Hopelijk verdwijnt hij vanzelf en hoef je niet naar de gyn!
Nou ze konden inwendig niks zien, omdat de cyste ervoor zat... En over weghalen is niet gesproken, alleen over een evt doorverwijzing naar de gyn. Ach ik laat het over me heen komen allemaal, maar het komt vast wel goed. Het kindje is gezond en daar gaat het om!
Ja, als het hartje klopt dan vinden de VK's het vaak al goed, pas bij de 20 weken gaan ze echt lekker uitgebreid kijken.... Ik had vorige zwangerschap eindelijk de 1e echo, eindelijk zwanger na lang proberen! Dus ik krijg een inwendige echo, de gyn kijkt echt 3 seconden "Oke, hartje klopt, alles is goed" En dat was het.... Dus ik vroeg of we het hartje even mochten horen, zegt ze doodleuk "Ook nog horen? je hebt het toch gezien?" Wanneer krijg je nu weer een echo? Of pas bij de 20 weken?
Is niet leuk dat ze meer naar die cyste hebben gekeken dan naar je kleine. Maar gelukkig is wel alles goed met je uk! Moet jou dan weer overkomen dit... Jij hebt straks echt alle zwangerschapkwalen gehad die je maar kan hebben:x Arme jij!
Hoi dames, ff kort bericht. Ben ziek. Koorts, overgeven, dikke keel, bah. Hele nacht liggen draaien. Koud, warm, koud, warm.. Kan amper lopen, ben helemaal licht in mijn hoofd en heb zwabberbenen.. @wolfje: van harte gefeliciteerd @finne: van harte met je echo, wel balen van die cyste.
Lieverds heel snel via mijn bb .....OMG ik ben zo'n gigantische TRUT ik heb een virus mail geopend kan wel janken, ben nu snel mijn foto's op externe hardeschijf 12.000 stuks en waren er 18.000 allemaal dubbele ik heb er maanden tijd inzitten en nieuwe foto's die ik als t kopieren nu niet goed gaat allemaal kwijt ben ben zoooo gestrest nu ding is nu al een half uur bezig met kopieren naar HS OMG wat erg dit ik krijg allemaal alarmbellen en toeters sorry voor t ego bericht ga straks op jullie reageren op hoop van zege dat t goed gaat ben zo bang
Neeeee joh ben je gek, dat valt echt wel mee hoor!!! Ik heb alleen wat bekkenpijn en instabiliteit, misselijkheid en een cyste... Er zijn Echt wel ergere dingen hoor!!! Ik ben heel tevreden hoor, alleen wil je op zo'n moment gewoon alleen maar goed nieuws horen hahahaha! De volgende echo is met 12 wk. Die krijg je sowieso, maar nu zeker door die cyste. Die moeten ze nu volgen he... Maar 12 april heb ik die echo van de hogeschool nog staan Lekker veel zin in haha. En dan vraag ik dan meteen of ze ff naar die cyste kijken hahaha
Nemo: Beterschap! Jadore: Oh neeeeee meisje toch!!! Hopelijk kun je alles redden Vaak kun je je comp ook nog resetten naar een eerder tijdstip, waardoor alle daarna gemaakte acties komen te vervallen!! Succes wijffie!!!)
Moest ook aan alle 'kwalen' van je 1e zwangerschap denken Finn. Gelukkig zie jij het zelf zo zonnig in! Wel fijn dat je nog een echo hebt met 12 weken! Jadore, wat balen meis!! Ik hoop dat je je foto's nog kan redden! Nemo, beterschap!
Oh Jadore, ik hoop dat alle foto's nog te redden zijn! Ik ben mijn foto's van I van de eerste 6 maanden ook kwijt Gelukkig had er net een paar af laten drukken, dus heb ik ze wel in haar boek!
Meiden, wat een drukte hier! Wolfje, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN gefeliciteerd met je verjaardag! De zon schijnt! Hoera! Finn, mooie echo! Ook gefeliciteerd!
Oh zo hahahaha. Nou ik vind het wel heel lief van je hoor meid, dat je met me meeleeft hahahaha Hoe kun je nou niet zonnig zijn met zulk weer
J'adore wat erg van je foto's Is je man een beetje handig met computer? Dan kan hij misschien wat aan gaan doen. Ik hoop dat je ze nog tijdig kan redden. Nemo, beterschap, goed voor jezelf zorgen!
Dat kan hoor! Stel je maar voor dat je de hele dag moet werken, en de collega's hebben alle luxaflex potdicht gedaan... je kunt niet buiten kijken, binnen is het stik benauwd Nog 3 uur en een kwartier tot ik de zon zie
Finn, hahahaha die temp. Als die zo blijft dan ben ik dik tevreden! Maar het kaartje ziet er sowieso niet uit Ik ga echter ervan uit dat het niet raak is, hoor.