De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Wolfje Hartelijk gefeliciteerd !! het is een lekkere zonnige dag, geniet er maar lekker van !

vinkje, ook nog van harte met je grote knul !!

jadore, hopenlijk ben je niet te laat en kun je de foto's nog redden, hier is ook de comp gecrashed een paar maand geleden, dus ook alle foto's weg :(, gelukkig had ik ze bijgehouden zodat we nog wel foto's hebben van van haar eerste jaar.

FF wat fijn dat je kindje het goed maakt, wel balen van je cyste.
    heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap, maar deze was zo groot dat ie wel weg moest, hopenlijk kunnen ze hem bij jou laten zitten en later weghalen, wanneer moet je naar de gyn?

hier een lekker ochtendje gehad, lekker wezen zwemmen en wat in de tuin gedaan, lekker zonnetje oh daar kan ik dan zo van genieten he, zonder jas naar buiten en die lekkere lentegeur opsnuiven :D.

oh iemand nog een idee voor een goede smoes? op 1 april moeten ML en ik dus naar de gyn, moeten daar om 8.50 zijn, kleine meid moet dan even bij m'n zus blijven maar hoe breng ik dit, normaal breng ik haar nooit zo vroeg :(

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Giraf, het is beter voor je motivatie en concentratie :p

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Snap ik... Maar ik wil het gewoon heeeeeeeeel graag. Dan ben ik net een klein kind. Ik geloof net zolang tot het tegendeel bewezen is. Beetje naïef, geef iktoe, maar zo werkt dat bij mij nou eenmaal;):p:)

@Giraf: Arme jij:( Hier een zonnestraaltje voor jou! Ik moet ook zo werken hoor, maar dan lekker met de kids naar buiten!:D

@Merel: Bijna vergeten, sorry: Wat een heftig begin van je dag zeg!!!:$ Goed gehandeld wijffie, laat die kerels maar wijken voor SUPERRRRMERELLLL!!!!:D:D

4. Funnyfant

Uuuuuhm zeg dat ML naar t ZH moet, voor een moedervlek ofzo??? hahaha ik weet t ook niet?

Lekker zo'n ochtendje zeg:D. Ik hoef nog niet naar de gyn, alleen als de cyste niet vanzelf slinkt...

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, waarom nemen jullie de kleine meid gewoon niet mee? Onze jongen gaat altijd mee, maar goed hij is gemakkelijk en wij hebben geen oppas dus geen keuze...

6. giraf

giraf Niet meer actief

Weer tijd voor je jaarlijks uitstrijkje?
    Spiraaltje laten plaatsen?
    Ziekenbezoek bij een oude vriend van manlief die in het ziekenhuis ligt?

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Finn, lief van je! Alleen maar mooi dat je zo enthousiast bent, vind ik hartstikke lief en leuk, hahahaha!

8. Funnyfant

:):):):D:D:DThanks wijffie!:):):)

9. Funnyfant

Tijd voor een goede beurt HAHAHAHAHA!!! Met een paardje naar de veearts, :)oh nee die komt natuurlijk naar het paard toe:)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    FF, super van je mooie echo!! Wel balen van je cyste!!! Bijzonder uit het oktober topic heeft het ook.

11. Funnyfant

Thanks! Ik heb haar even ge-pb't...:)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo aan het bijlezen..jullie zijn gezellie aan het kletsen!

@ Wolfje Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@ Merel Helemaal trots op je!!! Tjonge, die mannen zijn soms van die slappe figuren! Complimenten meid
    @ all wat een schattige kids hebben jullie toch:D

zo, weer verder lezen!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @FF, wauwwwww mooie echo hoor meid!!!! 8 wkn is gewoon nog vroeg de volgende keer zal je je beebje mooi zien zwaaien :D maar deze is voor nu ook gewoon superrr mooi:D!!!
    Wat erg van die cyste :( indd geen lekker idee, maar ja als je je echt zorgen had moeten maken had ze dat wel gezegd! Dus lekker genieten van jullie mooie beebje!!!!

@Meis, whahahahahaha neeeeeeeeeee johhhhhhhhhhh ik ben juist geeeeen keukenprinses whahahahahaha ik haat koken en kan het gemiddeld, maar heb vaak dat iets niet helemaal naar wens is hoor, vooral mijn ML is een grote zeur wij hebben sowieso hele andere smaakpupillen whahahaha maar mijn cake is wel zaliggggg dus kom maar snel een lekker bakkie met een dik plak cake en slagroom doen :D!!!! En cake is echt wel heeeel makkelijk en niet heeel veel werk dus ideaal voor mij ;)

@Giraf wat een snop zeg die gyn van jou toen sjonge jonge echt lopende band mentaliteit...erg jammer op dit gebied!
    Ooooo neeeee dat meeeeen je niet! Wat erg dat je de 1e 6 mnd kwijt bent van haar :( pffff echt verschrikkelijk....ik had dus eerst ook geen externe hardeschijf en daardoor heb ik mijn foto's op 3 LT staan en die bij elkaar gedaan vandaar die achtelijk vele dubbele foto's en uitzoekwerk....maar als ik dat niet had gedaan was ik mijne misschien ook wel kwijt aangezien 1 LT is gecrashed een paar maanden terug en nu heb ik het op deze nieuwe staan en mijn ehs dus als 1 vd 2 crashed koop ik gelijk een nieuwe ik heb nl nog NIETS af laten drukken echt heel erg vandaar dat ik er nu echt werk van maak allemaal!

@Quint, uhmmm tja hangt echt af wat hij aankomende 2 dagen gaat doen indd wel erg gek, maar ja je zei al dat je ziek was dus dat verklaart ook weer een hoop dan! En goede instelling van je meis laat je nu niet naar beneden halen als het de 1e ronde na je mk niet raak is! Ik duim gigantisch voor je :D

@Maible, uhmmm ik doe wel een gewoon brood dan, want rozijnen enzo zijn niet mijn favoriet om het zacht uit te drukken ;) hihihi maar goed idee, ik krijg weer inspiratie hier :D

@Nemo, vervelend meis word maar snel beter! Beterschap!

@Vlek, uhmmm ja ben altijd slecht in dat soort dingen, uhmmm paar opties:
    - de waarheid zeggen als je zeker weet dat ze haar mond houdt iig je hoeft je nergens voor te schamen of wat dan ook en kan zo misschien wel vaker op haar rekenen om dit soort tijden!
    - zeggen dat je een ingegroeide haar moet laten verwijderen :p hahahahaha
    - uhmmmm zeggen dat je een sollicitatie gesprek hebt whahahahaha
    -zeggen dat je samen met wat vriendinnen een 1 aprilgrap gaat doen :p whahahahahahaha

Uhmmm weet niet of je er wat aan hebt vind dat ook zoo moeilijk! Maar je hebt nog een beetje tijd :D

@LM en FF, jullie andere topic klinkt wel heftig :p:D haha

@all, pfffff ik was net op tijd alles staat op mijn externe hardeschijf 50 GB! zoooo dat was echt een wereldramp voor mij geweest, ik ben al zoooo lang bezig met foto's uitzoeken zodat ik eindelijk een mooi fotoboek voor mijn kleine schat kan maken! Vanavond komt een goede vriend van ons meteen onze LT fixen, hij is nog niet gecrashed, maar ik durf bijna nergens meer aan te zitten....sjonge wat een doos ben ik hoor maar ja het leek een mail van een vriendin van mij haar naam en mail stonden daar en LT gaf totaal geen waarschuwing :(

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madelief hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter?

15. Funnyfant

Ik ben weer werken dames (lees: in de zon lopen, rennen, zitten en met kinderen spelen:D)

16. giraf

giraf Niet meer actief

Werkse FF!

Jadore
    Fijn dat je alle foto's hebt kunnen redden!

Madeliefje
    Hoe is het met Maaike?

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ FF Gefeliciteerd met je goede echo!!!!!! Nou, ik vind het anders wel mooie foto's hoor, je krummeltje is er op te zien..bijzonder weer he!!! Straks nog een keer toch echo?
    Meid, wel ff schrikken van die cyste zeg! Gelukkig niet n je bm, maar zoiets hoort niet in je lichaam, denk dat je daarom er toch beetje mee zit! En als je er ook last van hebt, zullen ze het wel weghalen zodra je kleine is geboren. Meid, dikke knuf en ook van je mooie echo genieten hoor!

@ Jadore Balen zeg!! Kon je de tijd nu maar terug draaien!! Hoop echt dat al je foto's goed overgeschreven worden!!

@ Giraf De zon verdwijnt hier af en toe ook wel, zit daarom weer ffies binnen, de zon gaat pas goed schijnen als jij buiten komt;)

@ Vlekkengek Lastig, kom ff niet op ideeen. Volgende week mag je dus al! Zie je er tegenop of kijk je er naar uit? Of allebei.

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Nemo Meid, heel veel beterschap!!!!

@ Jadore Met mij gaat het goed, maar Maaike die doet me bloeddruk stijgen..ze is sinds gister echt zo irritant!! Begint bij het minste of geringste zo zeurderig en jengelig te huilen..ik heb geen huilbaby maar huilpeuter in huis:( Ze heeft nu last van dr tandjes en ik smeer braaf detinox of hoe heet het erop. Maar ze is echt zo...pfff...vermoeiend! EN maar geduldig blijven en kalmte bewaren. Het begint smorgens om 7 uur...en elke keer komt ze weer naar je toe en jengelen/huilen. Probeer haar af te leiden, maar ze is echt niet te genieten. Wel had ze vanmiddag trek, want ze at bijna 2 boterhammen op. ML zei al..geef haar tussendoor anders een dubbelgevouwen boterham, kan ze die zelf oppeuzelen en kan ik gewoon me ding doen. Het irritante is , dat ze nog niet kan zeggen wat er scheelt. Kon ze dat maar!Maar ze is ook boos aant doen, gaat ze op de grond zitten en dan huilen met tranen en tuiten..
    Dus elke avond lig ik er weer vroeg in, ronk de hele nacht alles bij mekaar:D en krijg mezelf met moeite om 7 uur uit.
    Voor de rest..geniet ik zoveel mogelijk van de zon!;)

@ Giraf zie verhaal hierboven, gelukkig is de buikgriep over!! Dat was wel zo zielig!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    #159 Madeliefje1987, 22 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
    ps: Maaike slaapt nu al wel 2,5 uur...een wonder! Heerlijk, rust! * edit En nu is ze weer wakker...we gaan lekker buiten spelen!:D
    ps2: me zus was vorige week donderdag uitgerekend..maar nog niks toe nu toe...spannend dus...

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Finn@ super dat de echo goed is!! Maar vervelend van de cyste!! Ik hoop dat je gewoon bij de verlos kan blijven!!!

Quint@ ik ga voor je duimen voor een mooie test!

Jadore@ gelukkig dat je alles hebt kunnen redden die rot virussen!!

Ik zal morgen proberen alle foto's er op te zetten

Deel Deze Pagina