Hoi dames Daar is ie dan! Ons nieuwe stekkie om verder te kletsen!! Zo kunnen we toch contact houden. Liefs xxx
Fijn!!! Hoe gaat het met jou en Fenna? Raak je al gewend aan het moederschap? Wat komt er veel op je af dan he! x
HEt gaat hier helemaal super. En de moederschap ben ik al helemaal aan gewend. We kunnen echt niet meer zonder haar, ze is zo lief en gelukkig een makkelijk meisje. Als t een beetje mee zit krijgt ze rond 22u de laatste voeding en slaapt ze door tot 7uur. Heerlijk! Zaterdag gaan we lekker een weekje met vakantie, heerlijk. Dan heb ik nog 4 weken verlof en alweer aan t werk. Heb er nog niet zo veel zin in, maar ach, 2 1/2 week en dan alweer 2 weken herfst vakantie. En hoe is t daar?
Heheh eindelijk ook gevonden! Hey famke gelukkig dat alles goed gaat met jullie! Lekker joh vakantie kan ik ook wel gebruiken. Veel plezier alvast! Yoehoeee Rasp! *zwaait*
@Famke, wat heerlijk zeg dat jullie meisje zo makkelijk is en dat ze zo goed slaapt! Dat doet Vera nu na 5 maanden nog niet maar dat schijnt normaal te zijn met borstvoeding. Ik ben nu wel begonnen met afbouwen zodat ik straks als ik weer ga werken nog 3 voedingen per dag geef. Vera krijgt nu ook al fruithapjes en groentehapjes en ze vind het heerlijk. Ze was er ook echt aan toe want ze keek ons het eten zowat uit de mond haha. Ze doet het geweldig verder! @Sjan, fijn dat je het gevonden hebt! Fijn dat we weer samen kunnen zijn hier haha! Knuffels! x
Hey meiden, ff vlug berichtje van mij. Alles op de usual humps and bumps na goed. Mn eieren (voor zover ik ze nog heb) zijn nog steeds zoekende.. Poging twee is definitief mislukt, en omdat we niets in de vriezer hebben, helaas alweer poging 3 voor de deur. We hebben samen besloten die pas volgend jaar te starten en eerst de problemen die ik door de vele hormonen heb gekregen oplossen. (problemen in de zin van sprr gevoelige bmm, dus veel bloed; aanhoudende hoofdpijnen; maar ook het emotionele wat niet zo geweldig gaat..) Anywayz, still standing strong, geen tegenslag die mij uit het veld slaat, hooguit ff van slag brengt. Maar makkelijk is het niet. Al met al, ik blijf meelezen met jullie en zal zo somas wat posten zodat jullie nog een beetje op de hoogte blijven.. Dikke knuff!!
Sookie, fijn en leuk om weer wat van je te horen! Confronterend allemaal voor jullie, heb bewondering voor jullie samen! Heel veel succes en sterkte met alles. En tuurlijk je blijft bij ons clubje horen! raspberry HEt is ook heerlijk om zo'n makkelijk meisje te hebben. Ze heeft vanmiddag bij mn ouders 4 1/2uur geslapen, kon ik mooi even te boodschappen halen. Ze slaapt niet altijd tot 7uur hoor, het is ook wel eens 5u, maar dan nog is dat lekker! Goh al aan t fruit en de groente. Ik heb vandaag de eerste fruit en groente potje gekregen bij de etos met een bon. Als t aan mij ligt zou ze nu haar fruit wel mogen hebben, maar we wachten nog maar even een paar weken. Inderdaad als ze je al t eten na kijken zijn ze toe aan iets anders. FIjn om te zien hoe ze dan kunnen smullen! Sjan Ja heerlijk er even tussen uit, lekker ontspannen en geen huishoudelijke klusjes enzo. Ik heb vandaag de camping geboekt want we hebben t even van t weer af laten hangen, maar t word wel redelijk. We gaan onze caravan uitproberen, hebben we zo'n zin in. We gaan met een grote groep weg, mn ouders gaan ook mee en die willen graag een middagje oppassen, kunnen we te shoppen
Goeiemorgen Sjan! En de andere dames! Hier is het heel slecht weer! Het regent vaak en veel! Ben vanmorgen wezen babyzwemmen met Vera, was weer heerlijk! Gisteravond en vannacht was je wat onrustig en huilerig dus we hebben allemaal niet zo goed geslapen maar ach...er zijn ergere dingen en ben het nu al weer vergeten. Hoop dat het straks wel weer wat droog wordt zodat ik nog even boodschapjes kan doen. Fijne dag dames!! xxx
Owww hier schijnt de zon lekkerr..... Heerlijk he babyzwemmen vanaf 3maanden mogen ze toch op babyzwemmen ik wil dat ook doen! Ja de mijne heeft ook zijn dagen niet nu hij is erg aanhankelijk wil continue mij en op me borst liggenn pffffben benieuwd hoe dat gaat als ik ga werken.... succes met de boodschappen... xxx
Babyzwemmen mag ook al wel vanaf 8 weken maar dat is niet overal en dat is ook alleen als het water echt extra verwarmd is voor de baby's. Maar ik vond Vera met 8 weken zelf nog te klein dus ik heb even gewacht tot ze wat ouder was. Volgens mij was ze 3 maanden.
He dames, Hier ook pokke weer. Af en toe een flinke bui, wandelen zit er vandaag helaas niet in. Ik heb ook gedacht om te gaan baby zwemmen, maar aangezien ik vrijdags vrij ben en dan alleen maar kan, kan ik verder nooit iets anders op mn vrije dag gaan doen. Dus samen met mn man besloten weekends eens lekker te gaan zwemmen met zn 3en, heeft hij er ook nog wat aan. Heb op t bureau gevraagd wanneer Fenna mag zwemmen, maar dit mag pas na de 1e prikken. Dus moeten we nog wachten tot 10 november.
@Famke, in het weekend samen zwemmen is ook leuk! En bij ons betaal je per keer voor het babyzwemmen dus dan kan je gaan wanneer het je uitkomt en wanneer je zin hebt. Ik probeer elke week te gaan maar soms komt het niet uit. Als je een abonnement moet nemen voor babyzwemmen is het wel lastig want je bent van zo veel dingen afhankelijk of je wel of niet kunt gaan zwemmen. Maar het is een aanrader in ieder geval! xxx
Heb me er verder nog niet in verdiept. Heb wel eentje gevonden, maar daar is babyzwemmen van maandag t/m donderdag en dat komt mij slecht uit ivm de oppaskindjes! Geloof dat je daar per maand betaald en dan is t inderdaad zonde van je geld als je af en toe niet kunt. Afgelopen zondag is er een oppaskindje geboren...ook een meisje. Leuk voor Fenna!
hey meiden, Leuk om jullie allemaal weer ff te horen... Fijn dat alles goed gaat met de mama`s en kleintjes Hier gaat het ff niet zo lekker ben ander halve week geleden aangevallen door een virus die maar niet weg wilt gaan, heb gister mijn laatse pil van de antibiotica geslikt en voelde mij best goed maar vandaag is het weer helemaal bagger ben ongeloofelijk moe heb hoofpijn en ben dan ook nog eens hoog zwanger wat het allemaal niet echt makkelijker maakt... verder qua zwangerschap gaat het wel goed alleen vorige week ff schrikken de kleine had een hartslag van 195 dus moest naar het ZH voor een ctg nou die kleine was gewoon ff aan het paniekzaaien want ik het ZH bleek niks aan de hand te zijn waarschijnlijk kwam het van mijn griep/koorts. nog fftjes en ik ben ook mama en hebben we meer raak vlakken om te kletsen want voelde mij de afgelopen tijd er een beetje buiten vallen jullie druk met de kleintjes en ik nog aan het zwangeren Nou ik ga ff eten XXX Liefs Roos